Nu mai Trage Logan Mcv 1.5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    vezi ca e un post pe aici,cum sa iti repari singur injectoarele,poate reusesti ceva singur,dar daca zici ca nu ai treaba cu egr-ul si filtrele de aer si motorina,tind sa cred ca ai doar senzatia ca nu ti-ar trage,nu stiu zic si eu,incearca si varianta cu injectoarele si daca nu mere nici de data asta duo la doctor...vad ca esti din bucuresti,incearca sa vii diseara la fulger si cauta-ma,sunt unu mic si negru de respira greu cu mers de pinguin mi se zice nicu sau nyt-ul
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #17
      nu pot ajunge asta seara si nici nu stiu ce e ala "fulger" sau unde este. sa sti ca daca am putin timp poate ma bag si la injectoare dar mi-e sa nu stric ceva. voi ce ziceti e bine sa umblu eu? nu stiu ce sa zic. am sa va tin la curent cu ce rezolv. ms mult.

      Comment


      • #18
        stiu ca nu este treaba mea eu am un 1.6 mpi deci nu am ce sa caut la motorina dar am si eu o intrebare .pana acum 3 luni am condus un sandero nou 1.4 care meergea brici acum am un 1.6 mpi cu 50.000 la bord si am impresia ca nu mai merge nu are sprintu ca la sandero hai sa zic ca asta find full este si mai greu , dar ce pot schimba la el ca sa fie mai sprinten , fara remapari , iar pe tester masina pusa in doua locatii diferite merge in parametri normali .

        Comment


        • #19
          Originally posted by Anghel Alex
          ........am dat jos si conducte si furtunele tot ce am gasit pe acolo ce parea a avea legatura cu egr-ul. al meu este electric (egr-ul) si era foarte foarte curat spre surprinderea mea. conductele la fel si ele curate avea dar foarte foarte putin depus pe ele funingine dar cred ca nu din aceasta cauza nu tragea, le-am curatat to le-am dat lustru. Iam schimbat si filtru de motorina le-am montat la loc dar tot degeaba la fel este. nu stiu ce sa ii mai fac. filtru de aer la fel lam schimbat. chiar nu mai stiu ce sa aibe.......
          Fum negru, poate apare si datorita circuitului de retur al motorinei, "strangulat" de un buson al rezervorului ce nu permite echilibrarea presiunii din rezervor cu exteriorul, astfel, realizandu-se vidarea rezervorului si scaderea puterii motorului dar si un consum marit de mototina(fum negru)
          Eu, ti-am oferit varianta cea mai fericita si la care cu siguranta nu te-ai gandit dar incearca sa faci o proba, fara busonul de la rezervor...daca nu se schimba nimic, poate fi luat in calcul chiar si un CB(calculator de bord) obosit.

          Multa, bafta!


          Originally posted by tataieb12 View Post
          ........ce pot schimba la el ca sa fie mai sprinten , fara remapari , iar pe tester masina pusa in doua locatii diferite merge in parametri normali .
          Cu scuzele de rigoare pentru comparatie dar tu vrei sa faci ceva de genul, "sex imbracat"
          Daca totul e perfect la motor, verifica temperatura discurilor de franare sau a tamburilor...posibil, etriere blocate sau cablu frana mana blocat.

          Hai, ca v-am oferit cele mai ieftine solutii da` nu va dau, garantii
          Last edited by angel; 21 September 2009, 21:37.


          sigpic

          Comment


          • #20
            Alex da un raspuns daca rezolvi problema si cum.

            Comment


            • #21
              fulger & reparatie singur al injectoarelor

              Originally posted by Anghel Alex View Post
              nu pot ajunge asta seara si nici nu stiu ce e ala "fulger" sau unde este. sa sti ca daca am putin timp poate ma bag si la injectoare dar mi-e sa nu stric ceva. voi ce ziceti e bine sa umblu eu? nu stiu ce sa zic. am sa va tin la curent cu ce rezolv. ms mult.
              1 - "fulger"spune-m la intalnirile facute seara de seara la rondul de pe kisselef,la ora 21:00,intre ion mincu (intersectia cu restaurantul "doina" si sectia 2 politie)si p-ta victoriei,pe partea dreapta ai sa gasesti mai multe cluburi stranse printre care si loganarii,cei mai zgomotosi(ca voce) si cei mai mincaciosi de seminte si bautori de coca-cola sau pepsi...apropo poti merge in fiecare sambata la ora 16:00 in parcarea de la polivalenta si acolo al cauti pe valentin_n care are interfata si iti poate spune ce erori ai si daca poate face ceva cu asta,macar stii de unde ar fi buba,acolo ne intalnim in general pt mici reparatii,sa stii ca ne ajutam intre noi daca poti veni pe la intalniri
              2 - daca nu ai incredere in tine si nici priceperea necesara,dar nici scule necesare,in ce face respectiva piesa,indiferent in ce consta acea piesa,nu o face singur,de preferinta mergi la un cunoscator,sau service specializat in injectoare si pompe injectie si fa-ti o recalibrare,care te-ar costa mult mai ieftin decat in service dacia sau daca ai strica ceva si ar trebui sa cumperi nou,de desfacut nu e greu ai si un thread pe aici cu "cum sa imi repar injectoarele"
              sper ca m-am facut inteles si sper sa reusesti cu problema ta,succes
              Last edited by AGENTUL NYT; 23 September 2009, 16:34.
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #22
                Si eu astept un raspuns. Si la mine dupa ultimul plin pe care l-am facut de la OMV ,de unde alimentez mereu ,a inceput sa traga greu.Am facut un drum la tulcea si nu avea vlaga. De la 100 la 120 deabea mergea si apoi m-am plictisit pana a ajuns la 130.Iar consumul a ajuns undeva la 7% desi pana acum cel mai mare fusese 6,in general 5.5 iar cel mai mic 4.3.In plus, cateodata, se aude un zdranganit metalic pe la 1700 rpm.
                Acum 3 saptamani am facut revizia de 60000 km iar pana duminica n-a avut nimic masina.Acum am aproape 63000km.
                Last edited by gxg; 23 September 2009, 16:36.
                MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                Comment


                • #23
                  incearca sa faci o purjare a filtrului de motorina...zdranganitul poate veni de la asanblul teava de evacuare(esapament,catalisator),sau poate de la scut,ai 6 suruburi care le poti strange cu o cheie de 10,de preferinta inelara cu cot
                  uite si o poza cu filtrul de motorina,la baza lui in lateral ai o chestie neagra ,e aia o desfaci ca pe un surub si lasi sa curga motorina,apoi strangi...o poti face si cu motorul pornit,tinut in relanti,dar atunci desfaci mai putin cat sa nu iti moara motorul
                  Attached Files
                  Last edited by Seba; 28 September 2009, 00:24.
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Anghel Alex View Post
                    nu pot ajunge asta seara si nici nu stiu ce e ala "fulger" sau unde este. sa sti ca daca am putin timp poate ma bag si la injectoare dar mi-e sa nu stric ceva. voi ce ziceti e bine sa umblu eu? nu stiu ce sa zic. am sa va tin la curent cu ce rezolv. ms mult.
                    ia si uitate aici poate te va ajuta in vreun fel http://www.loganclub.ro/forum/cum_re...ci-t15711.html
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #25
                      Hai sa iti spun eu cum sta treaba daca tu te-ai plictisit de la 120 la 130km mie imi ia cu a patra de la 70 pana la 100 cam 17 18 secunde cronometrat. la 120 daca accelerez cred ca nici nu mai urca decat dupa ceva timp si viteza max este in jur de 150 max cu pedala la fund, dar ca sa ajungi la 150 iti trebe 1,5 2km poate chiar mai mult. am sa ii fac o proba pe autostrada sa vad exact cat imi ia sa ajung de la 120 la viteza maxima si am sa va spun. eu sincer am un consum mixt la ea de max 6,5/100km saptamanal, fac in cursul saptamani o medie de 120km/zi prin buc si sambata si duminica daca mai ies asa pe la munte la tara adica in afara orasului. resetez cb in fiecare luni dimineata si asta e consumul general in 7 zile lucratoare.
                      Cred ca sambata ma bag si la injectoare ce o fi o fi, vad eu ce fac
                      Am observat ca nu este greu de scos si din cate am inteles nu ai cum sa le pui altfel ca nu intra. mersi pt raspunsuri. poate o sa ajung si eu intr-o zi la o intalnire. salut

                      Comment


                      • #26
                        Deci sa inteleg ca ai sa schimbi diuzele?? Daca da atunci zi si noua cum se comporta dupa schimbare. Mersi
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #27
                          Stai ca nu schimb nimic la ele ca nu ma pricep, eu decat le dau jos sa le curat asa un pic ca nu ma pricep mai mult. si mi-e si un pic teama sa ma bag mai mult daca nu ma pricep. oricum am sa va tin la curent ce se intampla.

                          Comment


                          • #28
                            A mea si-a revenit.Am pus din nou motorina si merge ca inainte.Cred ca a fost motorina proasta.
                            MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                            Comment


                            • #29
                              aceeasi problema cu pierderea puterii am avut si eu.dupa ce mi-au cshimbat la service 1 bujie 1 teava admisie aer la turbina au ajuns la concluzia ca mai erea de schimbat electrovalva care comanda deschiderea turbinei.mentionez ca am motor de 85 cp

                              Comment


                              • #30
                                salut. am fost sambata la tara si vam spus ca am sa incerc sa dau injectoarele jos. nu am reusit fiindca are capatul acela de sus de plastic si dadea sa se rupa si nu am mai incercat. dar acolo m-am intalnit cu un cumnat de al meu care are un logan berlina din 2006 diesel si cu inca un prieten care de curand sa angajat pe un logan mcv la fel ca al meu.
                                toate trei diesel normal fara i rosu.
                                am ramas uimit trei masini trei motoare diferite, dar in talon scrie ca sunt la fel.

                                in special cea din 2006 berlina este foarte mult diferita de astea doua mcv.
                                ce am obs eu asa in mare: egr-ul e diferit, ambreiajul este pe cablu fata de asta a mea pe lichid, un al trei-lea radiator cel mic ingust de jos cea din 2006 berlina nu il are si mai multe chichite dastea pe acolo diferite.
                                am facut o tura si eu cu celalalt mcv la fel ca al meu si am fost uimit cum se infige fata de a mea (intradevar are doar 65000Km fata de a mea 100000km).
                                lam intrebat daca ia facut ceva si a spus ca de cand lucreaza el pe ea (de aprox 45000km nu a umblat nicaieri) asa a tras mereu. iam dato si eu pe a mea.
                                a spus ca daca ar aveao o saptamana pe mana sigur ar face accident cu ea fiindca sar baga in depasiri si nu lar ajuta deloc invatat cu al lui. asta e, oi vedea ce oi face nici nu prea am bani acum dar am sa va tin la curent.
                                Last edited by Anghel Alex; 30 September 2009, 23:08. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google