Radiatorul al mic si ingust era intercoolerul si nu il avea berlina pt ca era de 65CP. Deci aia nu au intercooler.
Nu mai Trage Logan Mcv 1.5dci
Collapse
X
-
Alte vesti nimic. scuze dar nu iam facut nimic ca sunt cam falit cu bani. doar comparatia care am facuto mai sus intre cele doua mcv identice. dar poate asta sa fie diferenta dintre ele ca a mea este full option(tot in afara de jenti) si cealalta era cheala cheala cel mai ieftin model( dar amundoua are cate 7 locuri)
am sa va tin la curent cu tot ce ii fac sau la ce umblu poate poate. dar eu zic ca este si motoru obosit la 100000km nu mai este ca nou, cu toate ca a avut reviziile facute la timp tot nu ia lipsit nimic viteza iam dat acolo unde sa putut. ce sa zic motoru mic caroseria grea. este cu 200kg mai grea decat o berlina si au acelasi motor. este cum ar fi sa mergi cu berlina plina cu oameni, e la asta este asa cand e goala dar sa mai pun si oameni in ea. nu stiu am sa va mai tin la curent.
Comment
-
Ai slabit conducta de la fiecare injector pe rand, cu motorul pornit?
La fiecare injector cand ii slabesti conducta, motorul incepe sa mearga putin neregulat(in trei) iar la injectorul la care nu se simt modificari de turatie, e cel defect.
Imposibil sa fie toate defecte, ci maxim doua sau toate, avand uzuri accentuate ale diuzelor!
Nu e concludenta incercarea doar a furtunaselor de retur dar e bine de verificat si acestea la final, deoarece un retur infundat(posibil de la motor la rezervor), produce un mers inecat al motorului, simultan cu o reducere a puterii.
Pentru asa ceva nu ai nevoie de bani, ci doar de o cheie fixa si putina atentie!
Daca nu depistezi nimic la capitolul asta, posibil cum am mai spus pe undeva pe aici, sa fie cauza unui computer obosit!...de dorit, sa nu am eu dreptate
Bafta, cat casa boborului!
sigpic
Comment
-
Am impresia, ca din graba ai incurcat turatiile...trepideaza si scade turatia de la 1000 la 900 r/min, cand suspenzi injectorul si asta, indica injector bun
In cazul asta, eu cred ca la cele 100.000 km. rulati, ar trebui facut un test al computer-ului...!
Nu am inteles eu bine ce fir ai scos de la injectoare dar banui ca e vorba de furtun de retur.Last edited by angel; 3 October 2009, 19:10.
sigpic
Comment
-
pai stai asa inseamna ca nu vb de aceeasi problema. la relanti sta undeva la 900 de rotatii, e, cand iam scos firele acelea electrice are o mufa acolo nu stiu ca un fel de papuci a crescut turatia motorului de la 900 la 1100. acolo statea turometru si trepida si motoru.
furtunul de la retur nu i lam tras pt ca era destul de intepenit si am zis sa nu il rup.
a mea niciodata nu sta la 1000 de rotatii la relanti sta sub 1000 cam la 900
lamureste-ma te rog ce inseamna un "computer obosit" adica ce sa intamplat?
Comment
-
Acum, ai fost mult mai explicit si am inteles!
Eram amandoi pe aceiasi problema doar ca tu ai scos altceva decat spuneam eu
Incearca operatiunea, cand consideri ca motorul este bine incalzit si insista la furtunasele de retur prin rasucire stanga dreapta...ar trebui sa cedeze.
Referitor la computer, se poate intampla sa dea erori la reglarea debitului de aer din amestecul carburant si din acest motiv, spuneam ca ar fi indicat o diagnoza sau chiar un test, cu un alt computer.
sigpic
Comment
-
Alex, daca filtrele sunt ok si nu ai probleme (inclusiv) la pornire - ceea ce ar trebui sa te conduca spre injectoare (eu le-as lasa in pace in mometul asta), atunci e turbina care ba intra ba nu.
Din intamplare la fostul opel diesel aveam exact aceleasi simptome - nu reuseam sa ajung la 120km/h decat daca batea vantul din spate.
Initial facea la fel ca la tine ba avea putere ba mergea parca in gol ... iar dupa o vreme nu imi mai tragea decat intr-un singur fel "prost" -> diagnoza finala la mine a fost rotorul turbinei calat.
Asa ca, daca nu te-ai apucat sa demontezi injectoarele, mai stai un pic vezi daca iti functioneaza turbina si nu testa doar o data, inchide motorul si porneste-l din nou de cateva ori si verifica iar functionarea turbinei.
Din pacate nu stiu sa iti spun cum se verifica la logan... dar se gaseste vre-un coleg de forum sa iti dea ceva detalii (La mine la opel aveam un furtun gros care in momentul in care crea presiune se facea tare beton ... ma rog la mine era fleasca)
Spor la treaba !
Scuze ca intervin la sectiunea diesel dar poate va pot fi de folos ca fost utilizator de diesel ... "ultra-patit".Last edited by raduroane; 4 October 2009, 14:52.
Comment
-
nu ai de ce sa iti ceri scuze. am spus si mai la inceput ca astea sunt simptomele sunt momente care trage de nu o recunosc si sunt momente care e slaba rau de tot de tot. abia prinde viteza. in momentele bune prinzi sa zic suta in 14 15 secunde dar altadata in 14 15 secunde abia daca prinzi 70 80.
are cineva vreo idee cum se da turbina jos de la logan dci sau cum pot sa o curat intr-un fel?????? sau trebuie doar la service??
Comment
-
fratilor tin sa va anunt ca gata a murit. nu stiu ce are este in service de luni dimineata. am patit duminica cand sa plec cu ea a pornit destul de greu la a 7 8-a invartire am zis ca este de la frig si deasta. luni m-am trezit dimineata sa plec la serviciu la fel a pornit destul de greu. la fel am zis ca este de la frig. am plecat pe zi cu ea sa incalzit motoru 4 linii cum il opream 10 min gata nu mai pornea decat foarte foarte greu. mi sa oprit motorul in mers eram cu a doua si a smucit o data si sa oprit. abia abia am mai pornito. dar ce am obs eu la ea avea demarajul de dinainte, eu sambata iam bagat un aditiv pt cresterea puteri asa scria pe tub, sa fie de la ala? cand am ajuns in curte la firma a murit de tot nu a mai vrut sa porneasca deloc. acum sa vad cum o rezolv. am fost azi pe la service dar nu se apucase de ea inca mi-a zis ca poate sa fie vreun injector sau pompa de injectie. nici ei nu stiu exact ce are.
Comment
-
salut. mi-am luat masina din service. toata problema era de la bujiile incandescente nu mai se incalzeau destul si dasta pornea asa greu. mi lea schimbat si masina merge normal. la injectoare spre fericrea mea nu am probleme ca sa uitat la ele lea dat jos. am bagato si pe tester si masina merge la parametri normali. iam spus ca nu prea trage si mia zis ca este din turbina. trebe curatata. manopera si bujiile mau costat 120 de lei. eu zic ca nu e mult. ma asteptam la mai mult. asta e. cand oi face rost de bani poate ii dau si turbina jos.
Comment
Comment