Nu mai Trage Logan Mcv 1.5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu ii dadeam foc sau o vindeam imediat dupa reparatie, nu mi se pare normal sa iei o masina noua sa isi dea duhul pana in 250k de km
    Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

    Comment


    • #47
      Hai sa fim seriosi Weed, nu cred ca pt 4 buji incandescente iti vinzi masina, sau ii dai foc. poate asta lea fost durata de viata. are 2 ani jumate masina si nu am bagat decat motorina si schimb de ulei si filtre atat in ea. sau daca te referi ca nu mai trage, trebuie doar sa ii dau turbina jos sa o curat din cate am inteles. nu este chiar asa de grav incat sa o vand.

      Si daca o vand asa ce ii spun lu cel care o cumpara ca e motoru terminat? nu mar crede daca ii spun ca trebuie doar sa ii curete turbina si va reveni la viata.
      Last edited by Anghel Alex; 19 November 2009, 20:58. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        Am gasit in acest subiect referiri la turbina de pe Dci. Ca sa nu mai creez inca un subiect nou, am hotarat sa intreb aici urmatorul aspect legat de turbina:

        Care sunt simptomele unei turbini defecte, stricate total sau partial, ori doar "obosita de km parcursi"
        Si as ruga persoanele care cunosc aceste amanunte sa descrie simptomele unei turbini cu probleme,Multumesc

        Comment


        • #49
          salut si scuze ca nu am mai intrat dar nu am mai avut net. am desfacut injectoarele cu motorul pornit, am bagato si pe tester si nu este nici o problema la injectoare sau la partea electrica. baiatu de acolo mi-a recomandat un aditiv de curatat injectoare si tot ce mai este pe acolo. lam cumparat si iam dat talpa. mie mi se pare ca sa schimbat, scotea un fum negru pe toba de esapament de nu il mai vedeam pe cel din spate cand ii dadeam turatie, nu stiu ce ia facut aditivu ala. se duce mai bine. sunt fericit ca nu a trebuit sa cheltui mai multi bani.

          Comment


          • #50
            bai tati fara suparare esti varza pai dci porneste si fara nici o bujie si nu asa greu cum ai descris 7+8 chei asa ca sa ne lase cei din service cu bujiile kiks
            verifica turbo pe un tester dar omu sa stie dupa ce se uita acolo pt ca turbo nu-ti da nici o eroare tre urmarita in parametrii SAU circuitul de la iesire din turbo pana la admisia motorului nu este etans asa ca spor la treaba

            dac ia leg cu mine si te rezol cu orice ar fii
            Last edited by db-75-mai; 10 March 2010, 22:53. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #51
              in cazul in care te-a lasat turbina primele simptome ar fi scaderea puterii destul de mult,fum negru,si o mare balta de ulei pe sub masina.
              eu unu nu v-as sfatui sa bagati aditivi in motorina ca e posibil sa aveti necazuri mult mai mari

              Comment


              • #52
                Din simptomele descrise de tine s-ar putea sa ai vreun furtun spart pe unde iti trage aer fals. De aici si fumul negru= motorina nearsa. Evident ca daca e spart un furtunel de "boost" nici nu trage masina. Verifica vizual furtunele cu motorul turat. Ar trebui sa se auda fasaitul.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google