Sunt Cam Speriat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu sunt genul de "copil" sa merg cu viteza,mai ales prin oras si chiar daca am permisul de 1 an am mers si cu masini mult mai puternice fata de logan (320,Lancia K2.0...)si nu am facut "basini" cum spunea cineva mai sus.Sunt bune si criticile ca se mai invata cate ceva din ele.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Catalin_bz View Post
      din cauza unuia care zicea ca dacia 1310 1.4 afuma loganu 1.4 si am vrut sa demonstrez ca poate chiar daca e 1.4
      Bravo, misto.


      P.S. Unde ziceai ca a lucrat baiatul care ti-a spus de distributie, la dealer-ul dacia? Ce repara carute?

      On topic: daca merge in continuare n-are nik.

      Comment


      • #18
        Si a mea a troznit o singura data... am plecat putin mai tare pe pietris si la un moment dat a prins asfalt... s-a auzit ceva pe la cutie... sau pe acolo pe jos... ma cam speriasem... dar au trecut vreo 45000 km de atunci si slava domnului... a mancat jar. Deocamdata nici o problema.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Am ''troznit-o'' si eu de cateva ori (mai ales la schimbare tr II cu bruscare puternica de ambreaj).
          Prima data am crezut ca s-a rupt drac' vreun suport ceva )))
          Zgomotu e exact cel descis de Seba lovitura infundata cu barosul intr-o scandura.

          Comment


          • #20
            Originally posted by sinx View Post
            Si a mea a troznit o singura data... am plecat putin mai tare pe pietris si la un moment dat a prins asfalt... s-a auzit ceva pe la cutie... sau pe acolo pe jos... ma cam speriasem... dar au trecut vreo 45000 km de atunci si slava domnului... a mancat jar. Deocamdata nici o problema.
            Pai si la mine la plecare a fost putin pietris pana intr-un metru,si cand a prins asfalt s-a auzit acel zgomot.

            Comment


            • #21
              cat de tari sunt tampoanele motorului sau amortizoarele,la plecare cu scart masina se ridica de fata,se face o presiune si pe tampoane,iar scutul care protejeaza baia de ulei,al atinge imediat toba,de aici si faza cu pocnitul,face-ti oproba,dati cu vopsea sau creta pe teava tobei in dreptul scutului si plecati in tromba apoi verificati daca a atins ,va garantez eu ca da,daca a-ti avea posibilitatea sa vedeti din lateral un motor,la plecarea in forta,a-ti observa cum se ridica partea de la radiator si coboara partea dinspre pedalier,de ce credeteti voi ca sub masina,intre motor si caroseria masinii exista acea bieleta antirasturnare,tampoanele al tin sa nu faca stanga dreapta,iar acea bieleta sa nu faca rotirea motorului la plecare,la benzinare toba pleaca din fata trece pe sub motor si de aici va dati singuri seama,la diesel pleaca din spate si deaia e mai greu sa faca poc,dar nu imposibil,acum sper sa nu o mai iei ca pe un misto,c aar avea cineva cu tine,putina caterinca a fost in cateva posturi,dar cu bune intentii si cum ai spus si tu sa inveti totusi ceva,cat despre ce masinii conduci ,pt mine unul e neinteresant,ca daca ar incepe fiecara cu ce am condus,ai cadea cu garantie in umbra
              sunt doar vorbe fara gram de rautate in ele,sper sa le iei ca atare,spor la condus si fara evenimente
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #22
                Da eu am inteles,a fsot si putina caterinca si nu ma supar din orice,am enumerat niste masini mai puternice conduse de mine ca sa iti demonstrez ca daca eram vreunu care face "basini" cu masina luam la scarturi alte masini nu Loganul care nu e o masina de curse,fiind o masina de familie.
                Multumesc si spor si tie la condus fara evenimente neplacute.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google