Salutare! Ma alatur celor care au probleme cu volanul! Am un joc in volan Stanga-Dreapta tot asa la viteze mici si nu chiar! Daca drumul e foarte bun se simte si mai pregnant zic eu pentru ca se elimina alte vibratii si ramane numai jocul! Jocul e mic max un cm spre stanga si un cm pe dreapta! Am zis ca e de la roti si le-am echilibrat si facut presiunea , dar nu s-a eliminat problema! Ce parere aveti? se poate sa nu fie aparatul bun,sa le echilibrez si pe cele din spate? ,poate sa fie de la directie? Nu am volan reglabil,e din 2006 varianta Ambition,cauciucuri neschimbate,jentile originale! Multumesc anticipat!
Vibratii In Volan
Collapse
X
-
Acel troncanit si joc in directie este din caseta!Intradevar exista un surub de reglaj al unei bucse de teflon din caseta si o mai poti strange, dar nu prea mult ca nu va mai revenii volanul in viraje.Acel surub este situat cu fata spre spatele masinii ci nu inspre motor si necesita un imbus de 10.
Comment
-
Exact Keket ! Se pare ca asta e agregatul si asa functioneaza,daca si tu experimentezi aceleasi simptome.Sincer servo mi se pare rigida in comparatie cu o Fabia care e mult mai usor de manevrat chiar si pe loc.Vis a vis de ceea ce vorbim noi am rugat un prieten sa conduca loganul meu fara sa-i spun ceea ce suspectez;dupa ce a condus l-am intrebat cum i se pare directia , mi-a raspuns: e "ok".Oricum peste 1000 km merg la revizie, discutam dupa.Salutari si drumuri bune!!!
Comment
-
Eu in seara asta ma pun sa schimb rotile fata cu ale unui prieten care nu are aceleasi probleme ca sa ma conving ca e de la roti sau cauciucuri!Daca tot am joc in volan inseamna ca e de la altceva,daca scap schimb cauciucurile! Revin cu concluzia!sigpic
Comment
-
Pe piatra cubica e normal sa simti ca trage stanga-dreapta volanu si cu servo.
E chiar normal ca la cateva zeci de mii de km sa aibe un miiiic joc (2-3 mm) in caseta. Il simt si eu dar nu ma stresez.
Acel joc va fi de 2-3 cm la 3-400000 km...
Astea sunt drumurile. Asa are joc si la Mercedes si la BMW si la VW si la ce vreti voi, masini bune rulate pe drumuri de rahat.
PS: de meserie sunt forjor, dar am mare grija daca merg pe piatra cubica (efectiv merg cu tr I sau II f incet, prefer sa fiu claxonat decat sa simt cum directia preia toate pietrele cubice).
Eu zic ca pe piatra cubica nasoala pe 30-40 km distanta cu tr III sau IV, echivaleaza cu un mers pe drum bun de 10-15000 km...cel putin.Last edited by Octavian; 26 October 2009, 00:51.
Comment
-
Gata! Problema mea s-a rezolvat! Am facut schimb intre rotile din fata cu cele din spate si nu mai am nici un joc! Volanul e muuuuult mai rigid si mai precis fata de cum era! Joc in volan 0 ! Multumesc tuturor pentru ajutor si sper sa rezolvati toti aceste probleme!sigpic
Comment
-
Nu am facut nimic nici pana in ziua de azi cu aceste trepidatii in volan. Fac "of road" in fiecare zi pe drum de tara cu piatra, denivelari, clantane volanul in mana daca nu merg cu masina la ralanti in treapta 2. Ce este foarte ciudat, atunci cand este mai racoare afara nu am probleme, numai zic iarna ca nu a facut deloc cum face acuma iar cand este mai cald de 20 grade afara. Pe semne ca fierul lucreaza la cald, se dilata, 1 mm dilatare fiind suficient pt aparitia jocului. Suspectez bucsa de teflon, sau defectiune la coloana (axul volanului).
Ce imi place si m-a facut sa nu ajung inca in service este ca masina pe asfalt se comporta impecabil, fara joc in coloana de directie, scartaieli ori alte simptome.
Ce am mai observat ca fata de alte logane conduse volanul de pe masina mea se invarte foarte usor, zici cai servo de BMW , cu doua degete iau curba.
O intrebare de sfarsit, cine stie unde este reglajul casetei de directie, acel surub inbus, l-as strange un sfert de tura poate rezolv ceva.
Comment
Comment