Motorul Galopeaza Continu Si Moare Cind Calc Ambreajul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Galopeaza Continu Si Moare Cind Calc Ambreajul

    sa incep
    dimineata pornesc masina si se tureaza la 1200 si galopeza constant dupa care scade usor la normal
    plec dupa loc a1a a2a samd cum calc ambreajul imi moare motorul instant
    de obicei o las sa se incalzeasca 5-10 min dupa care pec ramine turata la 1500 si scade la normal cind vrea ia si se repeta mereu

    help me
    multumesc anticipat

  • #2
    Verifica bujiile!!!
    Last edited by costin158; 29 September 2009, 23:11.

    Comment


    • #3
      daca e faza 2 ... s-ar putea sa fie aceeasi problema care o are si sandero , si din cate am inteles se rezolva cu o resoftare .
      explicatia a fost ca se citesc eronat senzorii de temperatura .
      Probleme tehnice Dacia Sandero.Probleme motor Sandero,probleme cutie viteze Sandero,probleme ambreiaj Sandero,probleme frana Sandero,probleme bord Sandero


      daca am gresit , da si tu mai multe detalii despre masina ... posibil sa fie problema cu motorasul pas cu pas .
      Last edited by Cristi_Xp; 29 September 2009, 23:29.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        La mine se intampla la fel !!! Loganul este luat din iulie 2006 ! 1.4 MPI
        Problema- cand motorul este rece - la ralanti -galopeaza !!! 750 - 500 turatii si parca ar merge in 3 bujii (mers intrerupt), = Plec dupa loc motorul se incalzeste si cand schimb vitezele nu-si tine ralantiul ( daca e turat si iau piciorul brusc de pe acceleratie) motorul se opreste ??? Daca iau piciorul incet de pe acceleratie ( surpriza) isi tine ralantiul ????
        Am schimbat si bobina cu fise cu tot - Degeaba !!!!
        Sa fie de la Buji cumva sau injectoare ???
        Poate imi da si mie cineva o sugestie , o parere !!! Multumesc !!!

        Comment


        • #5
          adevarul e ca e foarte greu sa citesti cu un post mai sus
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            La ce turatie sta motorul de 1.4 (laureat) pe liber?
            Tinc fest !!

            Comment


            • #7
              fara alti consumtatori porniti, la 750 rpm. Turometrul incepe la 500 rpm, nu la 0
              GL-22-TOF

              Comment


              • #8
                Da-i ceva forje sa se mai arda catalizatoru de funingine, poate isi revine.
                La rece rare ori flutueaza intre 1000-1300 , atunci il accelerez pe la 2500 rpm scurt si gata, sta cuminte.
                Forja tata.

                Comment


                • #9
                  forja pe motor rece?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Poti sa verifici inainte senzorul de turatie ( se afla deasupra volantei ) apoi bobine de inductie ( se pare ca au o problema, crapa plasticul si sunt "scurgeri" de curent ) interesant de vazut, ca bobina este prinsa in 3 suruburi, nu 4 cum ar fi normal....apoi as verifica bujiile, si in ultimul caz, asta in functie si de cati km ai, motorasul pas cu pas....daca nici asa nu mere poti sa te duci la service....spor.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      forja pe motor rece?
                      Nu mai. Il lasi sa-si faca ''numaru'' (sa se incalzeasca, sa galopeze, etc) si apoi forja, iesit la enervat lumea, sa puta a catalizator ars dupa tine.
                      Trebe curatat si catalizatorul din cand in cand ca sa nu-ti faca figuri (sa citeasca lambda aiurea) si pt asta tre' sa ajunga la X sute grC (nu stiu cat exact, dar trebe forja, pana pute a basina dupa tine, a sulf, a benzina, ulei ars...).
                      O forja e mai sanatoasa decat o plimbare in subturare duminica la biserica (cu bunica langa tine).

                      Comment


                      • #12
                        Sal, am plecat azi cu masina, n-am lasat motoru sa se incalzeasca si dupa vreo 100m turometru se apropia de prima linie (aia de zero)si apoi mi-a murit.
                        Pun si un filmulet sa vede-ti unde imi sta turometrul la relanti.
                        Tinc fest !!

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Pai eu zic,ca-i OK.
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            problema care o aveti voi e aceeasi care am avut-o si eu, numai ca la mine dupa ce se incalzea motorul murea cand lasam masina la relanti, nu cu motorul rece... plecam normal, motor rece, nu facea nimic, dupa ce se incalzea, cand calcam ambreiajul, murea...dar nu murea de la calcatul ambreiajului, ci logic, pentru ca masina revenea la relanti, nu conta din ce viteza o scoteam si ce viteza de deplasare aveam, mi-a murit si la 20 la ora si la 120 la ora, dintr-a 5-a scoasa!
                            dar am inteles ca daca moare cand e rece, moare dupa ce se incalzeste sau sta turata prea mult...toate astea is de la mpp ( motorasul pas cu pas ).
                            ori ramane blocat pe inchis, si moare ca la relanti nu are aer destul, ori ramane blocat pe deschis si ramane turata, ori undeva la mijloc si moare ca la mine dupa ce se incalzeste motorul
                            eu l-am curatat, si nu mai face nimic
                            Last edited by bolo; 19 October 2009, 00:43.
                            Life is short...play more!
                            http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat si bujiile dar tot imi galopeaza si se opreste !!!
                              Nu stiu unde este motorasul pas cu pas si senzorul de turatie ! Poate sa-mi dea si mie cineva o poza ceva cu pozitia lor si cum se demonteaza ca asi vrea sa le curat !!!
                              Daca nu merge nici asa poate fi de soft ? (1.4 MPI - 2006)
                              Multumesc mult !!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google