Motorul Galopeaza Continu Si Moare Cind Calc Ambreajul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu e de soft!
    bujiile si eu le-am schimbat, nu total degeaba, ca oricum aveam deja vreo 25 de mii km cu ele, dar nu e de la bujii...nici de la compresie nu e, la asta ma gandisem si eu cu vasta mea cunostinta in materie de motoare
    cauta, da la search, curatare motoras pas cu pas, sau motor pas cu pas, si o sa gasesti thread-ul unde e detaliata aceasta operatiune, acolo m-am uitat si eu, si am rezolvat problema in jumate de ora cu tot cu cateva tigari si prin hale la munca cu colegii
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • #17
      Uite ca mi-ati dat de gandit. Am un ph2, noiembrie 2008,1.4i, 14k Km
      E normal ca la pornire la rece sa stea motorul pe la 1300 de ture ? Daca il las in pace, se regleaza, usor, usor, si scade turatia. Insa de obicei, pornesc de pe loc usurel, fara forja si .. se incalzeste.. totul e bine.
      Nu face vreo problema, dar intreb, ca nu cumva eu sa cred ca e normal ..si de fapt sa fie vreo bucurie
      In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

      Comment


      • #18
        E normal, ca ecu injectie regleaza turatia la relanti in functie de temperatura motorului si consumatorii electrici, etc. Adica nu mai tragi socul ca la vechea dacie, acum este electronic.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #19
          banuiam Multumesc de raspuns Daniel !
          In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

          Comment


          • #20
            Am avut si eu la unul din loganuri aceeasi problema. Ciudat este ca am tratat-o cu indiferenta si a disparut.
            http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

            Comment


            • #21
              La mine problema sta in felul urmator.Pornesc motorul, plec de pe loc , merg 100-200 m cu 20-30km/h dupa care daca o scot pe liber tremura sesizabil schimbatorul si se opreste.Cum motorul e destul de silentios la 20 la ora, mai ales scos din viteze, mi-am dat seama ca s-a oprit cand s-a aprins in bord beculetul rosu in forma de baterie.E posibil sa se opreasca daca e baterie veche ,de cand e masina (2005) sau alte chestii bujii,motorasul pas cu pas,senzor de turatie, poate fi cutia defecta sau motorul??
              Tinc fest !!

              Comment


              • #22
                mpp-ul schimba si bujiile daca e timpul lor.
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • #23
                  Si eu am patit la fel !!! Dar problema este urmatoarea : am schimbat bujiile (am pus din alea cu 4 capete) , am curatat senzorul de turatie, am curatat corpul clapeta , MPP-ul (nu in interior) - motorul parca merge mai rotund , se infige mai bine , e altfel !!!!
                  Era o mizerie acolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  Si tot asa imi face !!!!
                  Mai am de demontat MPP-ul in interior si daca si atunci mi se opreste la ralanti = fuga pe tester-service !!!!
                  Va tin la curent cu ce am rezolvat!
                  Acum in weekend fac operatia !!!!

                  Adica tot mi se opreste motorul !!!
                  Last edited by ady0807; 30 October 2009, 17:38. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    daca cureti mpp-ul bine, eu am exagerat dar era in disperare de cauza , aproape juma de WD-40 si dat cu aer comprimat la greu....nu o sa-ti mai faca
                    Life is short...play more!
                    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                    Comment


                    • #25
                      La mine problema s-a rezolvat. Am curatat senzorul de turatie, am curatat in corpul clapeta ...dar tot imi murea motorul. Asa ca am dus-o la un tester si mecanicul mi-a spus ca are o problema tehnica si anume corpul clapeta defect, si am cumparat corp clapeta cu motoras pas cu pas (300 ron) si nu mai face.Problema s-a rezolvat.Acum imi urca si la 4 liniute temperatura apei.
                      Tinc fest !!

                      Comment


                      • #26
                        Salut, si eu am aceeasi problema !!!
                        Cand merg cu masina turata peste 3000 de ture si o scot din viteza moare motorul si se opreste !!!!
                        Am schimbat - bujii, bobina cu fise cu tot, corpul clapeta , am curatat mufele (senzor apa, senzor turatie, si cele de pe corp clapeta) am pus masina pe tester NIMIC !!!! - Toate sunt bune !!!!
                        Iar mie tot mi se opreste masina la ralanti.
                        Mai am de schimbat calculatorul masinii si sau poate o resoftare ca nu mai pot m-a epuizat , nu trece un Weekend sa nu curat la senzori .
                        Stie cineva cu se poate reseta calculatorul masinii ???

                        Comment


                        • #27
                          Scoti borna (-) in jur de 15 minute si se reseteaza tot. Incearca si asta
                          In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ady0807 View Post
                            Salut, si eu am aceeasi problema !!!
                            Cand merg cu masina turata peste 3000 de ture si o scot din viteza moare motorul si se opreste !!!!
                            Am schimbat - bujii, bobina cu fise cu tot, corpul clapeta , am curatat mufele (senzor apa, senzor turatie, si cele de pe corp clapeta) am pus masina pe tester NIMIC !!!! - Toate sunt bune !!!!
                            Iar mie tot mi se opreste masina la ralanti.
                            Mai am de schimbat calculatorul masinii si sau poate o resoftare ca nu mai pot m-a epuizat , nu trece un Weekend sa nu curat la senzori .
                            Stie cineva cu se poate reseta calculatorul masinii ???
                            masina noua ? ph2 ? cum ziceam pe undeva ... e o problema de soft ca si la sandero
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google