Dezavantaje Fata De Alte Marci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ambitie nu am ce zice!
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #17
      1. motorul de 1.4 este de toata jena (am mers marti la munte cu un accent din 2005 cu 1.3 12 valve si vreau sa zic ca este fenomenala masina..manaca chibitre fata de logan si are frane mult mai bune, si nu are abs...+ ca motorul este super silentios in turatii.
      m am intors de la munte cu masina full inarcata si am ramas prost cum tragea...aproape ca nu se simtea greutatea)
      2. loganul fara abs=frane de dacie 1310 ....cu 5 insi in masina franela la viteza de peste 100 lasa mult de dorit
      cand ploua trebuie sa faci pedala...
      3. care i faza de agata la toate loganurile cand dai in marssariere....in 6 ani nu au reusit dracu sa faca ceva!


      eu cam atata am de zis despre loganul ...modelul pe care am mers 14 mii km a fost un laureate din 2008 oct

      este o masina buna..dar nu se merita sub nicio forma sa o cumperi de noua

      Comment


      • #18
        Da motorul de 1.4 este slab, nu zic nu. Si cu toate astea m-a dus 4000 de km in 6 zile fara sa ma plang.
        La franare conteaza mult si ce anvelope ai.
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • #19
          I-mi place ca vin unii care au dat Loganul si au cumparat alta masina cu motor cat vaca si se apuca de facut comparatii gratuite! Mdea... ignoranti! Cred ca sunt forumuri si pentru marca voastra de masina apropiata de perfectiune...

          Comment


          • #20
            perfectiune?! si marmota ce facea? am vazut o hilux intr-o curba de sens giratoriu, a scartait de nu mai avea aderenta, pe cand loganul a stat bine lipit de asfalt. WTF?! cum e posibil?
            aici nu-i vorba de 1.4 ci de 1.6 16v
            sigpic

            Comment


            • #21
              alex,introdu tu cuvintele astea pe youtube :Toyota Hilux fails the Moose test .sa vezi ce mare dezavantaj ai cu tigaia ta.scrie toyota si esti cocotat mai sus.halal masina si la ce bani.iar rahatul ala de accent cu motorul ala de 1,3 nu cred ca tragea asa de bine incarcat, ca nu e diesel ,e doar un amarat de 1,3 benzinar.daca la ala de 1,6 16v cand il pui la carat se simte si are 105 cp ,cum sa nu se simta la ala de 1,3 si 85cp .
              Last edited by margelatu; 3 October 2009, 08:10.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #22
                @vasile78: aripile la Logan sunt din tabla galvanizata. Daca nu crezi vin-o la Braila si-ti arat aripa spate dreapta de la Loganul meu. Are vopseaua sarita pana la tabla in urma unui mic accident si nu are pic de rugina. Si e asa de aproape 2 ani.
                @sibianu: Loganul meu e mai tare decat troaca aia de la tine de la munca. Are si ABS, nu are rugina si a costat la jumate
                Last edited by Cristi_LCD; 3 October 2009, 08:56.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Alex21 View Post
                  1. motorul de 1.4 este de toata jena (am mers marti la munte cu un accent din 2005 cu 1.3 12 valve si vreau sa zic ca este fenomenala masina..manaca chibitre fata de logan si are frane mult mai bune, si nu are abs...+ ca motorul este super silentios in turatii.
                  m am intors de la munte cu masina full inarcata si am ramas prost cum tragea...aproape ca nu se simtea greutatea)
                  2. loganul fara abs=frane de dacie 1310 ....cu 5 insi in masina franela la viteza de peste 100 lasa mult de dorit
                  cand ploua trebuie sa faci pedala...
                  3. care i faza de agata la toate loganurile cand dai in marssariere....in 6 ani nu au reusit dracu sa faca ceva!


                  eu cam atata am de zis despre loganul ...modelul pe care am mers 14 mii km a fost un laureate din 2008 oct

                  este o masina buna..dar nu se merita sub nicio forma sa o cumperi de noua
                  1. daca 1.4 e de toata jena, nu inteleg cum de la o ascutitoare de 1.3 "ramai prost cum tragea"? Hmmm...ciudata interpretare a rezultatelor. Sigur esti obiectiv?
                  2. Repet intrebarea: esti obiectiv? Daca trebuie sa "faci pedala", masina are probleme la sistemul de franare, si anume: aer in instalatie.
                  3. decat aici ai fost obiectiv.

                  Pt viitor cumparator: daca te uiti la 1.6 16v bine faci. Lasa 1.4, ca vremea lui s-a dus.

                  Comment


                  • #24
                    al meu are 2 ani si nu caraie in marssariere .deocamdata.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #25
                      Daca nu ma credeti cu privire la tabla galvanizata, mergeti la un dealer si intrebati sau sunati la Vocea Clientului. Lucrez la uzina si stiu cum stau lucrurile. Toata tabla de exterior este galvanizata. De cind a fost introdus Sandero pe linia de fabricatie s-a optat pentru tabla galva la exterior. Asa e si la Ph2 si Pick-up si Van.

                      Comment


                      • #26
                        e mai practic Sandero

                        Salutare,

                        1. Portbagajul la Logan sedan este mare dar nu este practic deloc. Nu este practic pentru ca gura de incarcare are o inaltime prea mica. De exemplu nu poti baga un televizor mic ambalat in cutie, desi loc ar fi in portbagaj, pentru ca nu incape pe gura portbagajului. Bratele de care e prins capacul portbagajului rapesc si ele din spatiu. O masina cu hayon, de exemplu cum e Sandero are un portbagaj mai practic desi e mai mic ca volum.

                        2. Lipsa banchetei rabatabile se poate dovedi foarte enervanta cand esti in criza de timp si ai mult bagaj. Intr-adevar se poate rabata si la Logan sedan bancheta dar numai cu trusa de scule la tine

                        3. Franele de Logan sunt in regula. Problema este la cauciucurile Kormoran care sunt foarte proaste pe carosabil umed. Am avut "placerea" sa merg "sanie" la cateva franari de urgenta(eu nu am ABS).

                        4. Cu rugina nu vei avea probleme decat in cazul in care esti neglijent cu masina. De exemplu daca lasi zone zgariate sau lovite expuse mult timp. Preventiv este sa iti montezi protectii aripi si aparatori de noroi si nu vei avea probleme.

                        5. Daca vrei ceva practic si economic un Sandero cu motor 1.2 16V ar fi foarte bun. Daca vrei ceva mai multa putere nu stiu ce sa zic pentru ca pe Sandero nu este 1.6 16V disponibil si la dieseluri s-au fript multi cu injectoarele.

                        Eu personal la un Sandero Stepway sau un MCV visez dar momentan inca ard gazul cu al meu sedan 1.4 MPI GPL din lipsa de fonduri
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #27
                          )))))....ma ce aveti cu Hiluxul meu....ca eu nu am facut comparatie intre Hilux si Logan ))
                          la faza cu testul e si normal...cand ai 70 cm garda la sol !
                          si sa va tina si pe voi 130 mii fara sa schimbati nici macar stergatoare, doar distributia si un set de caucioace..
                          si care i faza ca scartie in sensul giratoriu...unghiul de fuga sau ce?
                          si sa nu va mai zic ca haleste 10 l in oras :p

                          fata de 1.4 de la logan...ala de 1.3 12 valve de la accent este cu 40% mai puternic...
                          cand am zis full insemand: 4 insi portbagaj incarcat
                          Last edited by Alex21; 3 October 2009, 11:22.

                          Comment


                          • #28
                            Cum e cu 40% mai puternic ala de 1.3?....unele au 75 de cai, altele au 85 de cai. Nici vorba de 40%.
                            Are cutia de viteze mai scurta, d-aia ti s-a parut ca trage mai bine.

                            PS: Accent-ul de 1.3 85 de cai benzinar prinde suta in 12.5 secunde si are o viteza maxima de 180 km/h.
                            Last edited by darksid3; 3 October 2009, 12:05.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Hai sa raspund si eu la acest thread. Am un logan 1.5 DCI de 85 de cp varianta prestige cu 30000 km la bord in care am schimbat doar 3 injectoare ( pe garantie cei drept) in rest nici un fel de probleme. Franele sunt foarte bune, am discuri ventilate si cauciucuri Continental, in legatura cu rugina nu sunt probleme iar la spatiu din portbagaj aceeasi problema expusa mai sus, gura de incarcare prea mica. Acesti 85 de cp te ajuta mult in situatii dificile si te poti baza pe ei, iar la consum este exceptional. In general sunt multumit de ea.
                              Sper sa iei decizia buna.
                              Bafta in trafic.

                              Comment


                              • #30
                                Mah...hai sa va mai zic una.....
                                Cine vrea, poate sa dea cel putin 3-4 mii in plus pentru niste chestii care nu se justifica in totalitate!
                                Si acum ceea ce imi place la nebunie este ca marea majoritate dau in Logan la marele greu ! Poate ar fi trebuit sa opteze pentru ceva mai bun...si poate inca mai pot sa o faca!
                                In ceea ce priveste pedalele la franare, este (vorba lui Cezar) o problema tehnica, si, mai intervine inca un aspect foarte important : abs -ul este foarte util iarna si partial pe ploaie! Pe uscat si cu cauciucuri bune, franele stock "bat" abs-ul! Parerea mea! Si, bineinteles si inclinatia spre sofat are un aport important!
                                aham......Restul e LOGAN


                                http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google