Probleme Centura Siguranta Pasager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca firul si mufa sunt in cupla centurii se spune ca e senzor de cuplare a centurii (adica ala de te bipaie ca nu ti-ai pus centura), daca firul e in rola centurii atunci cica e pentru centura pretensionata... Loganul are ceva mufe pe acolo dar degeaba, nu are nici o functie "functionala" ca sa-i zic asa!

    Comment


    • #17
      La unele modele Logan am observat ca se aprinde martorul pt centura atunci cand e contactul pus.
      Eu am Laureate Plus si nu face nicio miscare,nici cand pun contactul si nici nu ma 'bip-aie' daca nu imi pun centura.
      Sa fi existat pe masina un senzor ceva si sa se fi stricat sau sa nu fi fost instalat niciodata?
      Eu am luat masina SH.
      Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
      My ride

      Comment


      • #18
        Originally posted by CriSTI68 View Post
        am o nedumerire, am vazut ca la renault clio centura de siguranta are un fir si o mufa, ce anume ar face acea mufa, si loganul are asa ceva ?
        Trebuie avuta mare grija cu astel de centuri. Sunt centuri pirotehice. Prin acele fire centurile sunt legate la calculatorul de Airbag. In acele centuri cunt niste capse pirotehnice si face ca la un eventual impact sa te traga si sa te tina fix pe spatarul scaunului. Aceste tipuri de centuri face sa adauge la stelele euroencap.

        Comment


        • #19
          eu zic sa iti desfaci plasticaraia si sa ajungi la centura,cu siguranta ori e rasucita jos ,ori e derulata pina la capat si a prins partea care e cusuta,eu am patit la fel,am desfacut m-am chinuit putin de mi-am stricat manichiura,dar am rezolvat-o,de 3 ani si merge fara nici un fel de problema
          referitor la fire si bip-uir,unele masini au fir pt bip la cuplarea centurii,altele au un al 2-lea fir la rola centuri(unde ruleaza ea cand revine la loc),ca in cazul unui accident trage de centura sa te lipeasca de scaun
          spor la treaba si astept si eu cu nerabdare sa vad ce a avut si cum ai rezolvat problema centurii
          Last edited by AGENTUL NYT; 13 November 2010, 14:58.
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #20
            La mine(sofer) nu se mai retrage bine si de multe ori o prind cu usa.Pot sa o schimb cu una de la bancheta din spate.??A schimbat cineva?

            Comment


            • #21
              Mai bine verifica sistemul de recuperare. Il ai jos langa stalp, in stanga soferului.
              Cele din spate nu au sistem de recuperare centura.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Se poate inlocui centura de la sofer cu o centura din spate pentru ca sunt la fel, Iancule probabil te-ai gandit la primele versiuni care aveau centura din mijloc fixa, doar pentru pelvis. Sistemul de recuperare este in rola centurii si se slabeste arcul daca centura este folosita foarte des.

                Comment


                • #23
                  improvizati cu altceva nu cu centura de siguranta
                  ce e asa greu sa mergi la dezmembrari ?
                  nu va jucati cu siguranta voastra...
                  I changed her oil , she changed my life
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    A spus cineva de improvizatie la centurile de siguranta?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Dragi colegi.
                      Vreau sa va spun cateva treburi de centura.
                      1) Mecanismele de retragere centura (chinga) - (arcul interior care face asta) este testat intre 100k-150k de cicluri (aprox. 40 ani de functionare in masina --> imposibil sa se rupa. In schimb se mai poate ca la socuri foarte rapide arcul sa "se dea peste cap" (adica sa se ruleze invers - efect care apare cateodata in cazul extragerii totale a chingii si soc puternic pe final) si sa intre in cealalta extrema si anume el se blocheaza si nu mai poate sa-si faca functia.
                      1a) In interiorul retractorului (acolo in stalp unde este fixat) sa intre ceva si sa blocheze centura (bucati de material, pietricele, elastice)
                      2) Centurile se testeaza pe o linie de fabricatie de peste 4 ori ca ele sa blocheze atat la soc cat si la inclinatii.
                      3) ESTE IMPOSIBIL ca o centura ce a iesit de pe poarta fabricii sa NU blocheze, decat daca au actionat factori externi asupra ei.
                      4) "centurile cu pretensionare - care au o capsa pirotehnica ce retrag centura cu cativa centimetri pt a reduce miscarea ocupantului spre airbag" se pun doar pe variantele de Logan 2 si modelele de top.
                      5) NIMENI nu o sa-ti puna la dispozitie testele care se fac pe centuri si de asemenea garantia "comerciala" este pe durata garantiei masinii. De fapt garantia centurilor la functionare este pana masina este casata.
                      6) Toate centurile au "sistem de recuperare" adica "retractor" ii spune.
                      7) Centurile NU se pot schimba intre ele (fata/stanga-dreapta; spate/stanga dreapta; fata cu spate) deoarece au elemente de fixare diferite si sunt facute "in oglinda".

                      Mai sunt destul de multe informatii, dar ma opresc aici )

                      Comment


                      • #26
                        Deci ,nu se poate???!!!!

                        Comment


                        • #27
                          @stefyi2001 si daca pune in stanga fata, centura din stanga spate nu merge? Ma indoiesc ca astia de la dacia lucreaza asa de "scrofulos" incat fiecare rola sa-si aiba locul ei...

                          Comment


                          • #28
                            Centura ca si ansamblu este aceeasi, difera doar "carcasa" care este elementul de fixare pe caroseria masinii si din cate stiu in fata, fata de spate (datorita pozitionarii ei diferite) nu se pot monta invers.
                            Este si un fel de "trece nu trece" sau Poka Yoke ca sa nu fie montate invers.

                            Comment


                            • #29
                              mai e si varianta aia 'ai stricat, platesti' aplicata peste ochi amicului insistent.
                              ori 50/50
                              internal combustionizer

                              Comment


                              • #30
                                @stapandelogan: tu ti-ai pune o centura de pe un logan busit? daca nu, ce sa cauti la dezmembrari? daca da, cu ce te deranjeaza centura asta are nu merge, de vrei s-o inlocuiesti cu alta cu meacnismul footat?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google