Daca firul si mufa sunt in cupla centurii se spune ca e senzor de cuplare a centurii (adica ala de te bipaie ca nu ti-ai pus centura), daca firul e in rola centurii atunci cica e pentru centura pretensionata... Loganul are ceva mufe pe acolo dar degeaba, nu are nici o functie "functionala" ca sa-i zic asa!
Probleme Centura Siguranta Pasager
Collapse
X
-
La unele modele Logan am observat ca se aprinde martorul pt centura atunci cand e contactul pus.
Eu am Laureate Plus si nu face nicio miscare,nici cand pun contactul si nici nu ma 'bip-aie' daca nu imi pun centura.
Sa fi existat pe masina un senzor ceva si sa se fi stricat sau sa nu fi fost instalat niciodata?
Eu am luat masina SH.Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Originally posted by CriSTI68 View Postam o nedumerire, am vazut ca la renault clio centura de siguranta are un fir si o mufa, ce anume ar face acea mufa, si loganul are asa ceva ?
Comment
-
eu zic sa iti desfaci plasticaraia si sa ajungi la centura,cu siguranta ori e rasucita jos ,ori e derulata pina la capat si a prins partea care e cusuta,eu am patit la fel,am desfacut m-am chinuit putin de mi-am stricat manichiura,dar am rezolvat-o,de 3 ani si merge fara nici un fel de problema
referitor la fire si bip-uir,unele masini au fir pt bip la cuplarea centurii,altele au un al 2-lea fir la rola centuri(unde ruleaza ea cand revine la loc),ca in cazul unui accident trage de centura sa te lipeasca de scaun
spor la treaba si astept si eu cu nerabdare sa vad ce a avut si cum ai rezolvat problema centuriiLast edited by AGENTUL NYT; 13 November 2010, 14:58.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Se poate inlocui centura de la sofer cu o centura din spate pentru ca sunt la fel, Iancule probabil te-ai gandit la primele versiuni care aveau centura din mijloc fixa, doar pentru pelvis. Sistemul de recuperare este in rola centurii si se slabeste arcul daca centura este folosita foarte des.
Comment
-
Dragi colegi.
Vreau sa va spun cateva treburi de centura.
1) Mecanismele de retragere centura (chinga) - (arcul interior care face asta) este testat intre 100k-150k de cicluri (aprox. 40 ani de functionare in masina --> imposibil sa se rupa. In schimb se mai poate ca la socuri foarte rapide arcul sa "se dea peste cap" (adica sa se ruleze invers - efect care apare cateodata in cazul extragerii totale a chingii si soc puternic pe final) si sa intre in cealalta extrema si anume el se blocheaza si nu mai poate sa-si faca functia.
1a) In interiorul retractorului (acolo in stalp unde este fixat) sa intre ceva si sa blocheze centura (bucati de material, pietricele, elastice)
2) Centurile se testeaza pe o linie de fabricatie de peste 4 ori ca ele sa blocheze atat la soc cat si la inclinatii.
3) ESTE IMPOSIBIL ca o centura ce a iesit de pe poarta fabricii sa NU blocheze, decat daca au actionat factori externi asupra ei.
4) "centurile cu pretensionare - care au o capsa pirotehnica ce retrag centura cu cativa centimetri pt a reduce miscarea ocupantului spre airbag" se pun doar pe variantele de Logan 2 si modelele de top.
5) NIMENI nu o sa-ti puna la dispozitie testele care se fac pe centuri si de asemenea garantia "comerciala" este pe durata garantiei masinii. De fapt garantia centurilor la functionare este pana masina este casata.
6) Toate centurile au "sistem de recuperare" adica "retractor" ii spune.
7) Centurile NU se pot schimba intre ele (fata/stanga-dreapta; spate/stanga dreapta; fata cu spate) deoarece au elemente de fixare diferite si sunt facute "in oglinda".
Mai sunt destul de multe informatii, dar ma opresc aici )
Comment
-
@stapandelogan: tu ti-ai pune o centura de pe un logan busit? daca nu, ce sa cauti la dezmembrari? daca da, cu ce te deranjeaza centura asta are nu merge, de vrei s-o inlocuiesti cu alta cu meacnismul footat?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment