"Mers Degradat" ?!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Mers Degradat" ?!

    Salut tuturor,

    Am si eu o intrebare (deoarece dealer-ul local Caremil da din umeri in aceasta privinta).
    1.6 16v - masina achizitionata - iulie 2009; are in prezent ~4500 km.
    La receptia masinii, sub scaunele din fata am gasit 2 fasii (mari cam un sfert de A4) cu detalii despre linia de montaj, un cod de bare si alte cifre scrise pe acolo ... . Ei bine, cand am ajuns acasa le-am citit mai atent - pe una din ele este scrisa o rubrica "observatii" si acolo surpriza "Mers degradat". Adevarul e ca nu stiu la ce sa ma mai gandesc, este vorba de vre-o constatare la motor, sau se refera la mersul pe linia de asamblare .. habar nu am.
    La prima masina, un Sandero tin minte ca am vazut aceleasi hartiute (chiar pe scaune sub husa din punga de nylon pe care o aveau scaunele) si nu erau scrise nici un fel de observatii.

    Stie cineva despre ce poate fi vorba ?

    Acum deja incep sa intru la banuieli si suspectez totul:
    - am constatat ca stand pe loc la relanti motorul variaza peroiodic singur fara alti consumatori de la 500 turatii pana pe la ~ 750 turatii apoi se stabilizeaza din nou pe la 500 si iar are o crestere dupa vre-o 2 minute - e normal ?
    - atunci cand misc volanul pe loc inregistrez scaderi si cresteri sub/peste 500 turatii - asta mi s-ar parea ok pt ca intra servo (dar totusi la sandero nu am aceleasi fluctuatii la rotira volanului - acolo observ altceva, cand aprind farurile + dezaburirea se misca acul de la turometru)

    Precizez ca am fost la dealer si desi nu s-a uitat la masina mi-a spus ca este normal la 16v si ca daca nu se aprinde martorul de la vre-un senzor sa nu-mi fac probleme ... ori daca nu sunt multumit, musai sa las masina la ei in servicie [asta chiar nu sunt de acord, nu am timp de pierdut].

    Are vre-o legatura? Ce parere aveti? E ok? Trebuie sa-mi fac griji?
    Ce importanta au oare hartiutele alea ?

  • #2
    pe hartiutile alea nu e trecuta vreo serie a masinii? adica sa faca dovada ca este de la masina ta acele observatii.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Salut.
      Hartiile alea sunt aplicate in linia de montaj cu nivelul de echipare si alte chestii,sa stie oameni ce monteaza pe masina,ce optiuni are fiecare masina in parte.
      Poti pune o poza cu aceea hartiuta,si ma interesez eu la cineva care lucreaza in montaj sa descifreze misterul.
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #4
        cineva mi-a spus mai demult ,ca, fabrica(Dacia),are lista cu fiecare masina livrata cu oarece probleme.nu am crezut asa ceva,dar vad ca se adevereste acel zvon.presupun(ca sa nu zic ca sunt sigur) ca ei gandesc astfel:livram masina,posesorul o ridica de la dealer si daca apar problemele,omul o sa apeleze la service,noi ne vindem marfa! poate gresesc si de aceea rog pe cineva in cunostiinta de cauza sa ne "lumineze"!mersi.
        ubi concordia ibi victoria

        Comment


        • #5
          Trimit atasat poza cu mesajul "impricinat"

          Help !
          Attached Files
          Last edited by raduroane; 6 October 2009, 19:18.

          Comment


          • #6
            motoarele 16 v de pe logan cat si cele de pe megane sau de pe la laguna au avut aceasta problema cu variatia turatiei la relanti.cautati si pe reno club si unde mai vreti si o sa vedeti ca cei de la service stiu de problema asta dar nu au ce sa faca.nu e numic grav, iar remediul(amelioreaza simtomele) e utilizarea de benzina (ca sa zic asa)mai buna.si al meu face asa ceva dar cand are el chef.merge sacadat?nu porneste?nu trage?consuma mult?daca nu ai astfel de belele nu ai de ce sa-ti faci griji.aaaa si mai ai si garantie.deci stai calm.nu bagati si voi in seama chiar toate hartiile care le gasiti pe jos!
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              Originally posted by dragos firoiu View Post
              cineva mi-a spus mai demult ,ca, fabrica(Dacia),are lista cu fiecare masina livrata cu oarece probleme.nu am crezut asa ceva,dar vad ca se adevereste acel zvon.presupun(ca sa nu zic ca sunt sigur) ca ei gandesc astfel:livram masina,posesorul o ridica de la dealer si daca apar problemele,omul o sa apeleze la service,noi ne vindem marfa! poate gresesc si de aceea rog pe cineva in cunostiinta de cauza sa ne "lumineze"!mersi.
              poate romanii gandesc asa, dar Francezii sunt severi. masinile alea sunt inspectate inainte de a iesi pe poarta uzinei. hartia aia a ramas acolo in urma interventiei. adica este vorba de un scaun, ori de la sofer, ori de la pasager care nu functiona bine.
              asa ca hartia nu are nici o legatura cu motorul si nici macar cu masina, pentru ca problema a fost remediata. nu avea cum sa treaca de CTC sau QC cu probleme. este totusi o fabrica unde se respecta normele de management de calitate
              Last edited by bogdan_1984; 7 October 2009, 09:01.
              sigpic

              Comment


              • #8
                @bogdan_1984 fara suparare,dar,raspunsul tau este unul relativ. la dacia :1) marea majoritate a angajatilor sunt romani 2)cum poate un scaun sa mearga degradat? 3)francezii ne considera ....cum ne considera. cred ca stii ca dacia, pe vremea lu' piticu,lucra o calitate pt. export si alta pt. "dragii tovarasi si pretini". ce ii impiedica sa faca si acum la fel? numai bine!
                ubi concordia ibi victoria

                Comment


                • #9
                  mentalitate tipic romaneasca. modul tau de a gandi aceasta problema, lasa de dorit.
                  de aceea sunt francezi acolo, ca sa faca lucrurile sa mearga bine. pentru ca este numele lor la mijloc si alte zeci si sute de motive pe care noi nu le stim pe toate.
                  poate asa ne-a educat viata, sa nu avem incredere in absolut nici un lucru.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dragos firoiu View Post
                    @bogdan_1984 fara suparare,dar,raspunsul tau este unul relativ. la dacia :1) marea majoritate a angajatilor sunt romani 2)cum poate un scaun sa mearga degradat? 3)francezii ne considera ....cum ne considera. cred ca stii ca dacia, pe vremea lu' piticu,lucra o calitate pt. export si alta pt. "dragii tovarasi si pretini". ce ii impiedica sa faca si acum la fel? numai bine!
                    1) Un raspuns la fel de relativ, generalizat si fara baza
                    2) Intradevar, un scaun nu are cum sa mearga ...mai ales degradat
                    3) Francezii ne considera asa pentru ca nu luam atitudine si ne complacem in situatia asta...si nici nu ne dam singuri credit ;)

                    Renault are un sistem propriu de control al calitatii, o alta linie de asamblare si inca alte cateva sute de motive care face pe orice ignorant, caruia i se pare ca 1310 = Logan, sa pice intr-un penibil trist ( aici ma refer la acea patura a societatii care traiesc robotizati si manipulati, prin prisma necunoasterii lor ).
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      "I started the witch"
                      Sa revin la subiect ... (trebuie sa imi gasesc raspunsul printre randurile voastre) ...

                      Pana acum concluziile mele sunt ca:
                      1. hartiutele alea tin de linia de montaj si sunt mai apropiate de momentul montajului interiorului decat de cel al motorului (de aia probabil au si fost lasate/uitate pe scaune deoarece se refera la dotari finale pe linia de asamblare) ??
                      In sensul asta "mers degradat" poate sa se refere si la mersul AC-ului sau mai stiu eu .. a stergatoarelor sau a saniei scaunului .. ??!!
                      2. pentru 16v relantiul (uneori) neuniform nu e o problema serioasa
                      atata timp cat nu e asociat si cu alte simptome ... asta poate sa ma bucure.
                      3. Daca o asemenea avertizare a fost observata / mentionata pe fisa respectiva ... sigur la controlul final se rezolva problema (daca era intr-adevar vorba de asa ceva)

                      Gresesc ?


                      "Degradat" in opinia mea suna foarte cuidat asociat cu "mers"... puteau sa ii spuna mai normal "neuniform" sau "dereglat" daca era vorba de motor. Ce dumnezeu, parca nu e romaneste ... degradat il folosesti la obiecte sau bunuri care sufera o transformare, se degradeaza ... le expira temenul de valabiltate sau se strica ... offff, whatever !
                      hai ca incep sa filosofez

                      Oricum astept si parerea lui AG 23 YNG ... daca se poate interesa de la sursa.

                      Toate bune !
                      Radu

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Poate reusesc maine sa fac copia aia la poza si sa merg in montaj la cineva sa-mi explice ce inseamna exact si despre ce a fost vorba la tine.
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #13
                          Voi nu luati in calcul faptul ca toate softurile care sunt pe linia de montaj sunt frantuzesti? Inclusiv cele ce au generat aceste hartiute? Mi se pare normal sa nu lase softul in franceza fiindca saracii omuleti nu cunosc toti limba si au tradus softul in romana. Cei cu experiente in domeniul calculatoarelor stiu ce traduceri ieseau din mana unui filolog.
                          Mers degradat poate vine de la "degrade" si se refera la incetinirea liniei de montaj. Poate avea omul vreo problema. Dar cert e ca asa zisa problema a aparut la scaune. Deci la montat elemente de interior. Si nu stiu daca este de fapt o problema.
                          Verifica-ti scaunele si banchetele, daca sunt intregi si se plimba cum trebuie pe sina... stai linistit. Altfel, ai garantie.
                          Toate cele bune...
                          Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Am reusit sa intreb pe cineva care lucreaza in montaj,de defectul mai sus precizat.
                            Mi-a spus ca nu a fost un defect "mare".Si oricum a fost rezolvat dupa iesirea masinii de pe banda de montaj.
                            Asa ca stai fara nici o grija.
                            Masina e OK.
                            NUmai bine si stai fara grija.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by AG 23 YNG View Post
                              Salut.
                              ...
                              Mi-a spus ca nu a fost un defect "mare"....
                              Defectul se referea la motor sau la scaune?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google