Salut tuturor,
Am si eu o intrebare (deoarece dealer-ul local Caremil da din umeri in aceasta privinta).
1.6 16v - masina achizitionata - iulie 2009; are in prezent ~4500 km.
La receptia masinii, sub scaunele din fata am gasit 2 fasii (mari cam un sfert de A4) cu detalii despre linia de montaj, un cod de bare si alte cifre scrise pe acolo ... . Ei bine, cand am ajuns acasa le-am citit mai atent - pe una din ele este scrisa o rubrica "observatii" si acolo surpriza "Mers degradat". Adevarul e ca nu stiu la ce sa ma mai gandesc, este vorba de vre-o constatare la motor, sau se refera la mersul pe linia de asamblare .. habar nu am.
La prima masina, un Sandero tin minte ca am vazut aceleasi hartiute (chiar pe scaune sub husa din punga de nylon pe care o aveau scaunele) si nu erau scrise nici un fel de observatii.
Stie cineva despre ce poate fi vorba ?
Acum deja incep sa intru la banuieli si suspectez totul:
- am constatat ca stand pe loc la relanti motorul variaza peroiodic singur fara alti consumatori de la 500 turatii pana pe la ~ 750 turatii apoi se stabilizeaza din nou pe la 500 si iar are o crestere dupa vre-o 2 minute - e normal ?
- atunci cand misc volanul pe loc inregistrez scaderi si cresteri sub/peste 500 turatii - asta mi s-ar parea ok pt ca intra servo (dar totusi la sandero nu am aceleasi fluctuatii la rotira volanului - acolo observ altceva, cand aprind farurile + dezaburirea se misca acul de la turometru)
Precizez ca am fost la dealer si desi nu s-a uitat la masina mi-a spus ca este normal la 16v si ca daca nu se aprinde martorul de la vre-un senzor sa nu-mi fac probleme ... ori daca nu sunt multumit, musai sa las masina la ei in servicie [asta chiar nu sunt de acord, nu am timp de pierdut].
Are vre-o legatura? Ce parere aveti? E ok? Trebuie sa-mi fac griji?
Ce importanta au oare hartiutele alea ?
Am si eu o intrebare (deoarece dealer-ul local Caremil da din umeri in aceasta privinta).
1.6 16v - masina achizitionata - iulie 2009; are in prezent ~4500 km.
La receptia masinii, sub scaunele din fata am gasit 2 fasii (mari cam un sfert de A4) cu detalii despre linia de montaj, un cod de bare si alte cifre scrise pe acolo ... . Ei bine, cand am ajuns acasa le-am citit mai atent - pe una din ele este scrisa o rubrica "observatii" si acolo surpriza "Mers degradat". Adevarul e ca nu stiu la ce sa ma mai gandesc, este vorba de vre-o constatare la motor, sau se refera la mersul pe linia de asamblare .. habar nu am.
La prima masina, un Sandero tin minte ca am vazut aceleasi hartiute (chiar pe scaune sub husa din punga de nylon pe care o aveau scaunele) si nu erau scrise nici un fel de observatii.
Stie cineva despre ce poate fi vorba ?
Acum deja incep sa intru la banuieli si suspectez totul:
- am constatat ca stand pe loc la relanti motorul variaza peroiodic singur fara alti consumatori de la 500 turatii pana pe la ~ 750 turatii apoi se stabilizeaza din nou pe la 500 si iar are o crestere dupa vre-o 2 minute - e normal ?
- atunci cand misc volanul pe loc inregistrez scaderi si cresteri sub/peste 500 turatii - asta mi s-ar parea ok pt ca intra servo (dar totusi la sandero nu am aceleasi fluctuatii la rotira volanului - acolo observ altceva, cand aprind farurile + dezaburirea se misca acul de la turometru)
Precizez ca am fost la dealer si desi nu s-a uitat la masina mi-a spus ca este normal la 16v si ca daca nu se aprinde martorul de la vre-un senzor sa nu-mi fac probleme ... ori daca nu sunt multumit, musai sa las masina la ei in servicie [asta chiar nu sunt de acord, nu am timp de pierdut].
Are vre-o legatura? Ce parere aveti? E ok? Trebuie sa-mi fac griji?
Ce importanta au oare hartiutele alea ?
Comment