Problema Pornire Logan 1.5dci 65 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pornire Logan 1.5dci 65 Cai

    Salut!
    Am un Logan diesel din 2006, 170 mii km care imi face probleme la pornire. Dupa cateva zile in care nu mai vroia sa porneasca dimineata ,cu motoru rece,m-am gandit sa verific bujiile incandescente. Erau arse 3,asa ca am cumparat set si le-am schimbat.Mi s-a parut initial ca ar porni mai greu;electromotorul invartea dar abia dupa 4-5 secunde pornea. In aceeasi zi dupa o stationare de cateva zeci de minute nu a mai vrut sa porneasca deloc,am omorat bateria.A pornit apoi trasa. Am fost la un service ,unde au pus-o pe tester,si nu au gasit nimic concludent, mi-au zis sa schimb din nou bujiile fara o explicatie pertinenta insa (ca poate e de acolo). Ideea e ca dupa ce am plecat de la service mergea ceva mai bine,pornea la 1-2 secunde de invartit. Azi de dimineata nu a mai pornit decat trasa,la fel a invartit pana a murit bateria. Chiar atat de proaste sa fie bujiile astea pe care le-am luat. Le-am probat pe baterie pe fiecare si se inrosesc complet. Ce ar putea sa aiba? Un sfat va rog!

  • #2
    pana la 170 mii..asta e prima problema?
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu,in niciun caz. A avut probleme grave cu ceva timp in urma. Distributie data peste cap la ~100km/h ,pinion distributie facut bucati,supape indoite ,pistoane crapate,etc. Motivul acestei intamplari nefericite nu l-am aflat nici pana azi,nici mecanicii nu m-au lamurit.Apoi a urmat turbina,care a decedat subit. Dupa multi bani bagati in ea,si remedierea tuturor problemelor a mers foarte bine,pana cand a inceput sa-mi faca figuri la pornire. Mentionez inca o data ca pe tester nu imi indica nimic defect.

      Comment


      • #4
        injectoarele in ce stare sunt ?

        Comment


        • #5
          Tot la service au zis ca injectoarele nu ar avea nici o problema.

          Comment


          • #6
            pai daca zici tu ca injectoarele-s bune , ca la tester zero defecte si ca bujiile se inrosesc poate ar trebui verificata compresia, sa vezi si tu daca s-a lucrat bine acolo , daca nu se vede lumina printre bloc si pistoane cine stie cum au pus aia segmentii...daca compresia nu e buna atunci nici motorina nu se aprinde
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #7
              Nu stiu daca ar fi de la compresie, pentru ca exista momente cand porneste fara probleme, iar daca a pornit merge foarte bine. Daca nu ar fi segmentii pusi bine ar scoate fum in draci ,ceea ce nu face.Astazi a pornit fara figuri,cam o secunda a invartit si a luat-o; oricum nu ma astept sa porneasca la sfert avand in vedere ca masina are multi,multi km. Daca ar porni asa mereu ar fi perfect numai ca ma lasa exact atunci cand am nevoie.

              Comment


              • #8
                adevarul e ca sunt o gasca de senzori de verificat, incepe cu ala de punct mort superior de deasupra capacului de distributie ca daca s-a inlocuit distributia a fost decuplat si poate nu a fost pus bine mufa la loc , apoi il poti curati pe cel de turatie la km astia merge o curatire inclusiv in mufa lui , mai e un senzor de debit aer , senzor de presiune in rampa de injectie , etc etc
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #9
                  O sa verific senzorul de punct mort superior ; pe cel de turatie l-am curatat, avea ceva pilitura stransa pe el ;
                  Senzorul de debit aer si cel pentru presiune in rampa de injectie unde sunt plasati mai exact ?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by francezu View Post
                    Nu stiu daca ar fi de la compresie, pentru ca exista momente cand porneste fara probleme, iar daca a pornit merge foarte bine. Daca nu ar fi segmentii pusi bine ar scoate fum in draci ,ceea ce nu face.Astazi a pornit fara figuri,cam o secunda a invartit si a luat-o; oricum nu ma astept sa porneasca la sfert avand in vedere ca masina are multi,multi km. Daca ar porni asa mereu ar fi perfect numai ca ma lasa exact atunci cand am nevoie.
                    Cati km are masina? E euro 3 sau euro 4? Ai avut probleme la injectie in toti acesti multi km?

                    Comment


                    • #11
                      Buna dimineata!
                      Daca ai fi citit de la cap la coada (desi sunt doat 8 posturi) ai fi stiut deja raspunsurile la intrebarile tale...
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc celor care isi dau interesul sa ma ajute!
                        Este euro 4( nu stiu ce importanta are la problema mea). Masina are 170 mi km ( este pe taxi). Nu am avut probleme la injectie pana acum si la service mi-au zis ca ar fi in regula injectoarele.
                        Cum spuneam in postul anterior ieri am curatat senzorul de turatie crezand ca problema ar fi de acolo. Desi avea destula pilitura depusa pe el ,nu am rezolvat mare lucru. La aproximativ o ora de la operatiune,dupa o stationare de 10 min, iar nu a mai vrut sa porneasca,deci cu motorul cald.

                        Comment


                        • #13
                          salut! oameni buni , vad ca ati avut probleme mai demult ,eu am acuma aceiasi problema numai ca eu nu stiu unde sint aceste mufe , senzori de care spuneti voi. asa ca va rog sa ma luminati si sa-mi spuneti pe unde ar fi.
                          va multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            La logan diesel in general cand are probleme la pornire e de la injectoare. De toata jena loganul diesel sa le fie rusine celor de la dacia. Cred ca in momentul de fata acest motor 15DCI e cel mai putin fiabil motor de pe piata.

                            Comment


                            • #15
                              Cum ai rezolvat problema cu pornirea ?
                              Eu am aceleasi simptome la dci 65hp 2006 90000 km.
                              Cred ca este o problema la alimentare, pentru ca apare atat cad motorul este cald, 2 sau 4 liniute cat si cad este rece, nepornit de seara.
                              Tu cum ai rezolvat problema francezule?

                              Eu am observat dupa multe alte incercari ca porneste cu greu doar daca calc pedala de acceleratie pana la fund.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google