Problema Pornire Logan 1.5dci 65 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am un logan 1.5 din 2008 euro4.problema este ca de doua zile nu mai porneste dimineata.reusesc sa o pornesc cu sprayul si nu mai am probleme toata ziua.trebuie stiut faptul ca nu imi intrerupe in mers deloc.am fost la service pe tester si nu am nici o problema.masina are 30000 km.poate fi de la vreun senzor?ce stiti? multumesc.

    Comment


    • #17
      Probabil injectoarele. Astea se vad pe tester la pornire.
      Cand dai la automat ECU cere aprox 300 atm, iar presiunea e sa zicem de 100-150.
      Dupa pornire, in turatii, presiunea e in parametri.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • #18
        nu gresit daca ar fi fost injectoarele ar fi pornit greu si in timpul zilei si la un logan din 2008 nu cred sa pice asa repede injectoarele eu cred ca de vina ar fi bujiile incandescente de aceea ii porneste dimineata doar cu spray.

        Comment


        • #19
          Chiar si cu o bujie bulita, porneste relativ OK si la temp cu minus (vazut real).
          Si eu zic ca problema e mai grava decat o bujie dusa.

          PS: sprayu ala chiar ajuta la pornire...?

          Comment


          • #20
            bine nu sant de acord cu datul cu spray sub nici o forma chiar de ar fi sa tin masina pe dreapta chiar si o luna ,in legatura cu problema chiar ar fi foarte nasol sa fie injectoarele de vina nu stiu dar prea de vreme pt. o masina din 2008

            Comment


            • #21
              si eu am probleme cu masina,dar nu l pornire,am facut si eu de 2 ori test la ea,dar nu iese nimic,daca masina nu porneste in 5 secunde este un injector,asta mi-au spus si mie in service,scoate fum l pornire???

              Comment


              • #22
                presinea de pornire este de 244
                .la testul de injectoare pe clip nu a iesit nik.dar la cel cu tuburile pe retur da cam 6 cm .ce stii de asta?
                la 3 dintre ele.ok
                problema este ca odata pornita masina si oprita dupa doar 5 min, porneste in 2 sec.dupa 4 ore la minus 10 grade porneste tot la doua sec.mentionez ca nu scoate fum si nu intrerupe in mers.
                in test de sarcina pe pompa si pe injectoare la drum intins merge brici(test de sarcina pe pompa si injectoare:turata cu a doua la 4000rot/min si schimbat direct a cincea la blana turometrul urca de la o mie de rotatii deci presiunea nu este pierduta pe retur).nu stiu ce sa zic.astept opinii mercic.
                p.s. ce stii de senzorii la dci?
                o curatare poate ar face bine.

                Comment


                • #23
                  6 cm e parfum , limita e la 10 cm dar injectorul lucreaza si la 15 si la 20 cm , nu la capacitate maxima dar lucreaza. Probabil ai ceva apa inghetata sau parafina prin filtru si asta obtureaza alimentarea.
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • #24
                    am schimbat filtrul de motorina
                    pompa ramane amorsata de seara pana dimineata dar... nu porneste

                    Comment


                    • #25
                      Pune testerul pe ea cand dai la automat.
                      Vezi cat cere ECU si ce presiune da pompa.
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • #26
                        Salutare!!!Am si eu un Logan 1.5Dci cel de 65 cp din 2006 si acuma aprox 2luni jumate mi-au picat 2 injectoare...am decis sa le inlocuiesc pe toate(reconditionate)+filtru de motorina(filtru original) si toate operatiile de curatare a sistemului de alimentare,dupa asta a mers destul de bine pana acuma cateva zile,adica dupa 16000,cand a inceput sa imi porneasca doar la a doua cheie(foarte rar cazul cand pornea din prima)...am crezut ca problema este iar din cauza injectoarelor,le-am verificat si au fost Ok(scoteau cat trebuiau,cel mult 3cm)iar dupa asta am schimbat si pompa de injectie(si din nou filtrul si operatiile de curatare) cu una second-hand,care mi s-a spus ca este buna,intr-adevar in interiorul ei nu se vede deloc uzura...dar pornirea tot asa a ramas...sunt cat de cat cunoscator al problemelor in privinta sistemului de alimentare dar "golanul" asta imi da batai pe cap pe care vreau sa le rezolv...as ruga pe cineva care a avut aceiasi problema sa imi dea niste detalii...Multumesc!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google