si eu am aceeasi problema....am pus mana pe furtunele de duc in masina pe la cele de la motor si sunt calde....deci mai ramane sa verific radiatoru...parghia cred ca functioneaza deoarece cand dau pe rece se simte cat de cat iar cand dau pe cald baga dar foarte putin nu este asa cald aerul pe care il baga....poate sami spuna si mie cineva pe unde mai exact vine acest radiator pe unde trebuie sa bag mana....ca pe vremea asta e cam nasol fara caldura....
Probleme legate de caldura
Collapse
X
-
comfirm
Originally posted by Kalimera22 View Postsi eu am acceasi problema, pe la sofer, iese foarte putina caldura, mult mai putina decat la pasageer, + ca iese de deasupra acceleratiei, picioru din stanga practic iti ingheata!
Comment
-
Am avut si eu probleme cu caldura si vreau sa ajut si pe altii daca se poate! Aveam doar un fir de caldura,si am scos ambele furtune de la aeroterma din fata de la trmostat,am suflat pe ele pana a iesit tota apa,am pus otet intr-un ibric pe aragaz pana a inceput sa fiarba apoi am turnat otetul fierbinte pe furtun in aeroterma pana sa umplut,am lasat 30 de minute apoi am conectat cu ajutorul unei tevi un furtun de la robinetul de apa din curte la furtunul aerotermei,la celalat furtun am pus un altul si am pus sa curga in galeata sa vad ce iese,am dat drumul la apa cu presiune si am ramas uimit la ce putea iesi de acolo. Am lasat cam 2 minute apoi am schimbat sensul la furtune si am lasat tot cam 2 minute la presiune.Am deconectat furtunul de la robinet si am suflat in furtunul de la aeroterma sa scot apa apoi am repetat operatia cu otet fierbinte lasat cate 30 de minute in aeroterma apoi jet in ambele sensuri inca de 2 ori. Dupa aceasta operatie am conectat furtunele si am completat cu antigel,am pornit si am plecat in proba,in cateva minute baga caldura de te ardea! La picioare la sofer nu baga decat foarte putin fluxul de aer si am lasat ventilatorul pe treapta 4 si am bagat degetele pe gaura unde iese fluxul de aer,am simtit ceva chiar la iesire si am fortat cu degetele tabla care directioneza fluxul de aer apoi a iesit jumatate de cartonas parfumat care se agata la oglinda din tubulatura. Din acel moment am avut caldura full. Asta a fost iarna trecuta! Acum ca se apropie iarna am hotarat sa curat instalatia cat este deja cald afara,atunci am facut-o la minus cateva grade! Am scos un furtun si am pornit cateva secunde motorul sa scot ceva apa din instalatie,am conectat furtunul la loc si am completat cu 2 litri de otet in vas,am aerisit si apoi am pornit putin la plimbare,am lasat otetul in instalatie 4 zile,timp in care am facut vre-o 400 de km, apoi am scos furtunul de la radiator si furtunele de la aeroterma,ce a iesit de acolo nu imi vine sa cred,am mai repetat si la aeroterma operatia cu otetul fierbinte de 2 ori si am scos mizerie de nedescris din aeroterma,am bagat jet de apa pe furtunele de la radiator si aeroterma pentru clatire si am pus antigel, merge caldura ca noua! Masina este 1,4 din ianuarie 2007 si are 380 de mii km, radiatorul de la aeroterma este original, vara am avut si apa in instalatie,poate si de aici atata piatra depusa! Am rezolvat iarna trecuta caldura si la masina unui prieten,tot cu operatia cu otet fierbinte lasat cate 30 de minute,masina lui avea doar 80 de mii km, 2 mecanici ia recomandat sa schimbe radiatorul de la aeroterma. Am curatat cu otet si merge si astazi ca nou! Nu va faceti probleme in privinta coroziuni,otetul doar dizolva piatra depusa,nu corodeaza nimic! Daca aveti multa piatra depusa in instalatie este de preferat sa stea cateva zile otetul in instalatie! Sper ca am fost de folos! Va salut!
Originally posted by 1.5 dci taxi View Postsal.si la mine e aceeasi problema.nu baga caldura.aeroterma merge dar nu arunca aer cald decat f putin.am degerat pana acu de mi vine sa bag un godin in ea.stie cineva ce poate sa fie?oriunde dau caldura la fel este
Comment
-
Sorin_0091 , stii care este morala pataniei tale, nu?
Nu se umple/completeaza instalatia de racire decat cu antigel...
NU cu apa!
Ma si intrebam citindu-ti postul, de ce sa te chinui cu procedurile acelea, apoi am inteles talcul. Nu degeaba face producatorul o recomandare in privinta schimbarii obligatorii a acestui lichid (numar de ani), in cartea de intretinere.
Nu o privi ca o critica, ci ca o povata pentru altii, sa realizeze ce se poate intampla, "daca"...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by Sorin_0091 View PostAm avut si eu probleme cu caldura si vreau sa ajut si pe altii daca se poate!
...................
Multumesc anticipat!!Last edited by 77sky; 18 September 2013, 12:31.
Comment
-
problema caldura logan.
Am ajuns la disperare nu baga caldura.Motor 1.4 cu gpl.Tevile de la calorifer sant fierbinti nu pot sa le atingi.Ventilatia functioneaza bine Dar caldura baga foarte putin,aproape deloc.Stiti vreun service unde sa stie sa imi remedieze problema?Multumesc astept un raspuns.
Comment
-
Debitul de caldura este normal la fiecare treapta? Intreb deoarece am avut si eu o problema anul trecut.La treapta 4 baga ca la 2.Rezolvarea a fost decuparea spatiului de la filtrul de polen si curatat acel radiator care era imbacsit apoi montat un filtru de polen.Acu doar schimb filtrul si mai bag aspiratorul odata la cateva luni acolo sa curat de frunze sau ce mai cade din filtru.
Comment
Comment