Problema motor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema motor?

    La un logan cu motor pe benzina la relanti cind stau la semafor scos din viteza motorul parca nu mai merge "rotund" in sensul ca se aude un fel de pacanit parca ar fi identic cu cel de la diesel. Aveti idee ce poate fi? e ceva normal sa se auda? in mers nu face nici o problema, de pornit porneste la prima cheie in la relanti a aparut problema asta?

  • #2
    iti trepideaza? se duce sub cele 700rpm cat are la relanti? iti face asta numai la relanti sau si in mers?
    Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

    Comment


    • #3
      Jmek imi face numai la relanti si se simt trepidatii usoare. In mers nu e nici o problema. Citeodata mai scade si sub 700 rpm.... dar nu dau atentie pentru ca eu in general cind conduc sunt atent atent la trafic foarte rar ma uit la idicatorii din bord.

      Odata am vazut ca era pe la 500 rpm dar am plecat normal si nu mi-am facut griji.

      Comment


      • #4
        ai schimbat bujiile de curand? e posibil sa fie una cu probleme, ceva de genul asta am patit si eu
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • #5
          Nu... bujiile sunt exact cele originala cu care a venit masina si are numai 20.000 km.

          Comment


          • #6
            turatia iti mai scade cand stai pe loc si mai tragi stanga sau dreapta de volan....dar nici chiar la 500rpm....problema poate sa fie ori de la benzina...ori de la bujii..daca mai ai garantie fugi cu ea la un reprezentant..
            insa in prima faza vezi benzina.....ca daca e cu apa in doua ..la accelerari sau la viteze mai mari nu se simte..dar la relanti.....se va simti....
            Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

            Comment


            • #7
              Originally posted by juann View Post
              La un logan cu motor pe benzina la relanti cind stau la semafor scos din viteza motorul parca nu mai merge "rotund" in sensul ca se aude un fel de pacanit parca ar fi identic cu cel de la diesel. Aveti idee ce poate fi? e ceva normal sa se auda? in mers nu face nici o problema, de pornit porneste la prima cheie in la relanti a aparut problema asta?
              vezi ca de la capacul de la filtrul de aer se aude,suruburile cu care e strans capacul,defapt saibele alea de cauciuc se rup si are joc capacul,ala vibreaza si din cauza asta face ca tractorul la relanti,am patit-o si eu

              Originally posted by juann View Post
              Nu... bujiile sunt exact cele originala cu care a venit masina si are numai 20.000 km.
              eu am bujii cu 4 capete si se simte diferenta de la cer la pamant fata de alea simple
              Last edited by skorpionking; 20 October 2009, 20:09. Reason: Automerged Doublepost

              sigpic

              Comment


              • #8
                @SKORPIONKING garniturile alea din cauciuc unde sunt prinse mai exact? La fiecare surub sau e una pe intreg capacul? Cum imi dau seama daca sunt rupte sau nu? ORicum zgomotul imi lasa impresia ca trancane ceva pe la motor.

                Ce fel de bujii imi recomnazi si de unde se gasesc de cumparat?

                Comment


                • #9
                  Salut !
                  Eu nu inteleg ce vrei sa spui cu "parca ar fi identic cu cel de la diesel"...doar ai diesel, nu ?
                  Daca ai benzinar, 1.4/1.6 8v, apasa la relanti pedala de ambreiaj si vezi daca mai face zgomotul "ca de diesel" .
                  Keyboard error or no keyboard present.
                  Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                  Comment


                  • #10
                    Daca face zgomot ca dieselu' poate si consuma la fel... nu te ingrijora!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by juann View Post
                      La un logan cu motor pe benzina la relanti cind stau la semafor scos din viteza motorul parca nu mai merge "rotund" in sensul ca se aude un fel de pacanit parca ar fi identic cu cel de la diesel. Aveti idee ce poate fi? e ceva normal sa se auda? in mers nu face nici o problema, de pornit porneste la prima cheie in la relanti a aparut problema asta?
                      acel pacanit este zgomotul tehnologic al ambreiajului. apasa ambriajul si ai sa vezi ca dispare, sau scade din intensitatea sonora.
                      mai bine citesti asta
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Apropo de ce zice JmEk ....se duce sub cele 700rpm cat are la relanti?

                        In mod normal nu sunt 500 rpm la ralanti?
                        Eu asa am si la cea noua 1.4 PH2 si asa am avut si la cea veche 1.4 PH1 GPL

                        Comment


                        • #13
                          nu. afisarea turatiei incepe de la 500 rpm. acul sta la mijlocul distantei intre 1000 si 500 rpm. adica aproximativ 725-750 rpm
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Bogdane...sper sa ai dreptate...
                            Last edited by McDan; 30 October 2009, 16:58.

                            Comment


                            • #15
                              ok. dar la 500 nu trebuie sa stea. 725+ trebuie sa fie turatia ideala
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google