If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am schimbat reperul cu probleme la service reprezentanta , aprox 400 ron ( set burduf + 3 l ulei cutie viteze ) ; costul reperului este aproximativ 215 ron (TVA inclus) , scump este uleiul de cutie 35 ron/ L fara TVA
am beneficiat si de 20% reducere la piese pt masina mai veche de 5 ani
cod set 392414459R
Problema cu vestitul burduf, logan din 2008 cu problema grava la pertea dreapta, pt ca nu am observat la timp. Inca NU BATE dar ma gandeam la o piesa aftermarket, SKF in caz ca pica planetara sa nu arunc 250 lei pe plastice...
Si cand vaselina se va strange intre burduful vechi si cel aplicat peste, cum vei mai avea ungere pe articulatia planetarei? Iar daca se vor desprinde bucatele din burduful vechi unde crezi ca vor ajunge?
Deci am rezolvat problema mult mai simplu. Exista un tip de burduf, pentru tot felul de planetare, care se poate taia in functie de necesitate. Caracteristica principala este elasticitatea. Asfel, cu o unealta speciala, pe baza de aer, care arata ca o caracatita , intinde acel burduf si il trece peste capul planetarei. Cel vechi este taiat si inlaturat.
Apoi se adauga vaselina, se taie burduful in functie de marimea necesara si apoi se prind colierele.
Adica e un fel de burduf universal?
SUnt curios cat va rezista, din punctul meu de vedere dimensiunile conteaza, de aia sunt dedicate pe marci si modele de masini.
Salutare! Am și eu o problemă legata de curgerea uleiului din cutie pe la intrarea planetarei stanga în cutie. La mine nu are acel burduf, ci intra direct in cutie și e etanșată de un simering. A schimbat cineva acel simering sau are idee cum ar trebui procedat?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Indicat ar fi sa inlocuiesti si burduful; simeringul e 40X55X13.
Trebuie scoasa planetara complet cu masina ridicata spre partea dreapta (pentru a nu pierde tot uleiul din cutie), se demonteaza tripoda si dupa aia se monteaza burduful cu simeringul. Nu e mare smichirie, doar ca, daca nu ai ceva cunostinte de maecanica, e bine sa lasi pa altii.
E pentru stanga; ala de dreapta nu are prindere pe cutie si nici simering.Eu nu m-am uitat prera atent la pozele colegului, am citit doar postul, dar vad ca a pus poze de la planetara dreapta.
Pozele sunt de la planetara stânga. Tocmai asta spuneam că la mine planetara stânga NU ARE acel BURDUF care văd că îl au majoritatea iar etanșarea este făcută de un simering care se află pe cutia de viteze. Mașina este un mcv 1.6 16v din 2007.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment