Probleme Cu Distributia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cu Distributia

    sal tuturor!
    am si eu o problema... am schimbat distributia la un service din cartier...gandidu-ma ca voi economisi mai multzi bani....toate bune si frumoase...mi-au schimbat-o la un pret de 200 ron\manopera....iar apoi surpriza.. dimineatza la pornire se aude un scartzait,fluierat..azi le am cerut niste explicatzii mecanicilor iar ei mi au zis ca e de la cureaua de la alternator..si ca distributia nu poate fi intinsa pt ca e fixa...dar sunetul se aude de cand am schimbat distributiza...ce sa fac???? sa ii cred pe ei??ma poate ajuta cineva?

  • #2
    Mai trebuie intinsa curea de accesorii, probabil n uau intinso suficient si patineaza putin.

    Comment


    • #3
      pai nu am schimbat decat cureaua de distributzie...noua fiind...poate "fluiere"?:-??

      nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post!
      Last edited by Seba; 23 October 2009, 14:35.

      Comment


      • #4
        Fluieratul nu e de la distributie e de la cureaua de accesorii(cureaua care se vede cand deschizi capota) care nu a fost intinsa cum trebuie. Distributia nu e vizibila ca e acoperita de u ncapac si cureaua de distributie are dinti si nu are cum sa patineze.

        Comment


        • #5
          Fata de ce a spus Fliper adaug ceva: din cate stiu se schimba si cureaua de accesorii de fiecare data cand se schimba cureaua de distributie. Ceva de genul ca o data desfacuta se schimba. Oricum ar fi cureaua de accesorii se slabeste si trebuie intinsa din nou.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #6
            Ceva nu este in regula sfatul meu sa mergi la un service autorizat.

            Am un logan 14 mpi as vrea sa fak distributia la 60mii se schimba si pompa de apa stie cineva?respect multtttttttttt pt toti loganisti.
            Last edited by VN 21 SPK; 8 November 2009, 20:47. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              ai face bine sa schimbi si pompa de apa.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                nu neaparat trebuie sa scimbi si pompa.eu am 60000km,am facut distrib si meteru mi-a zis ca nu trebe schimbata pompa.Deabia dupa 100 k,sa zici ca ar trebui

                Comment


                • #9
                  daca nu ma insel in carte zice ca pompa se inlocuieste la 90000...problema este ca daca ea se strica la ..sa zicem 80000 ce faci? iar schimbi distributia?
                  sau daca o lasi la 90000 cum zice in carte...asta inseamna ca schimbi distributia la 30000???
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    Am un Logan 1.4 are 160000 km am schimbat de doua ori kit distributie pompa niciodata,la 155000km a inceput sa curga, am schimbat doar pompa distr am remontato
                    Last edited by Seba; 3 December 2009, 20:33.

                    Comment


                    • #11
                      Mumus pompa de apa nu se schimba la 90.000 ci la 60.000 deodata cu distributia. Si eu am facut revizia de 60.000 si nu am schimbat pompa si acu am 74.000 si nu am treaba. In principiu nu prea ai treaba cu pompa de apa dar la 120.000 ar fi bine sa o schimbi

                      Comment


                      • #12
                        daca folosesti antigel tot timpul pompade apa rezista f mult timp

                        Comment


                        • #13
                          Fluieratul nu este de la distributie, este de la cureaua de la alternator(accesorii) care nu a fost intinsa cum trebuie, poate trebuie inlocuita(40 lei). Distributia nu este vizibila pt. ca este acoperita de un capac, cureaua de distributie are dinti si nu are cum sa patineze....la logan 1,4 nu tine pompa de apa....face o spuma care se formeaza de la pierderile de antigel, de preferat de inlocuit odata cu distributia....

                          Comment


                          • #14
                            Daca se intampla sa cada pompa intre schimburile distributiei, nu inseamna ca trebuie sa pui alta curea si alt intinzator. Poti refolosi kitul in masura in care uzura nu este spre sfarsitul perioadei, pentru ca daca esti la 50.000 sau la 110.000 atunci este bine sa-l schimbi si pe acesta.
                            Un kit original este calculat sa reziste cu pana la 30% peste perioada de functionare precizata in carte.
                            Stiu pe cineva care a schimbat distributia la un Ford Transit dupa 110.000 km de functionare. Este adevarat ca acea curea era la sfarsitul vietii dar nu a cedat si poate ca ajungea la 120 mii.
                            N-am inteles de ce a mers atata cu masina fara sa schimbe kitul de distributie.

                            Comment


                            • #15
                              eu am schimbat pimpa de apa la 140.000. si pompa de apa, nu curge ca la robinet, picura.
                              conform manualului pompa se schimba la 60.000 odata cu distributia si cureaua de accesorii si role fixe si intinzatoare.

                              practic...cu pompa de apa la logan e loterie, poti sa o schimbi si dupa 5000 de km poti sa ai norocul sa te tina 200.000 de km.

                              on topic, pune mana si schimba cureeaua de accesorii e 55 de lei de origine, si nu o sa mai scartaie nimic, daca era distributia nu mai pornea deloc, pan aacum , fiind slaba<prost intinsa> sarea de la punct de 10 ori.
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google