Probleme Incuietori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Incuietori

    Salut!

    E prima data cand postez ceva pe acest forum insa am o problema si vroiam niste sfauri de la voi.
    Sunt posesorul unui logan 1.4 mpi, an de fabricatie 2005. La inceputul lunii septembrie am avut parte de un eveniment nefericit (la prima vedere nu pare f grav), adica mi-a fost vandalizata masina si mi s-a furat un mp3 player din ea. Distrugeri: incuietoare usa dreapta, bord spart cu surubelnita, usa torpedou rupta, antena radio disparuta etc. Masina este asigurata casco si bineinteles ca am primit dela firma de asigurari acceptul de a schimba tot.

    Toate bune si frumoase pana aici, insa de abia acum incepe frustrarea mea. Ma duc la service-ul dacia si incep inlocuirea componentelor. Totul decurge normal pana se ajunge la incuietori. Aici a fost o intreaga tevatura.Ma uit si nu-mi vine sa cred ca desi mi se pun incuietori noi (set nou ) meseriasii din service iau componete din vechile incuietori si le monteaza pe setul nou...ce sa mai: carpeala ca pe vremuri... Comentez un pic, dar fiind frig zic sa-i las sa scap odata! Ajungem la portbagaj si surpriza: nu mai mergea deloc sa schimbe incuietoarea nici macar folosind piese din cea veche. Stiu ca aveti cunostinta de problema...

    Ma rog, acum stau cu 2 chei, una pt usa dreapta si restul pt celelalte incuietori + contact!

    Am sunat la dacia si in urma discutiilor primesc acasa o scrisoare in care mi se ofera 2 solutii: ori stau cu 2 chei, ori imi schimb usa de la portbagaj. Bineinteles pe banii mei... Mie nu mi se pare nici normal, nici corect, nu-mi convine niciuna din aceste solutii.

    Voi ce parere aveti?

    O sa revin cu update-uri pe masura ce evolueaza situatia.

  • #2
    Dute la service si fa panarama mare, vb cu directorul, fa reclamatie la opc si vocea clientului este inadmisibil asa ceva.

    Comment


    • #3
      Desi imi vine greu sa recunosc, nu poti face nimic cu amentintarea, cu panarama sau cu cearta in tara asta. Solutia ramane sa te duci la mecanic sau la receptia din service, cu o poza cu Aurel Vlaicu sau cu I.L. Caragiale si sa vorbesti frumos.
      Eu te inteleg perfect, dar traim in Romania...
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        flipper....

        Originally posted by Flipper View Post
        Dute la service si fa panarama mare, vb cu directorul, fa reclamatie la opc si vocea clientului este inadmisibil asa ceva.
        Ce nu ai inteles tu flipper este ca eu am facut reclamatii peste tot, am stat ore in sir de vorba cu cei de la callcenter-ul Vocea Clientului (din nou pe banii mei), am negociat, am cazut la diferite compromisuri azi, care maine numai erau valabile... Nu s-a rezolvat nimic...toti cei care au masina de tipul Logan 1, adica pana la facelift o sa se loveasca de aceeasi problema: daca vor avea incuietorile stricate, la inlocuirea acestora vor sta cu 2 chei de acces in buzunar sau vor trebui sa schimbe usa de la portbagaj.

        Asta e solutia producatorului DACIA, nu solutia unui service anume!!!

        Asa ne asigura ei piese de schimb...ma rog, mi-e frica sa nu se mai intample ceva cu masina (cum ar fi sa sparg un far de ex) ca astia sunt in stare sa-mi schimbe toata caroseria(repet pe banii mei). Vezi Domne, citez: "dacia ofera piese de schimb mai evoluate si mai de calitate decat cele initiale si isi respecta obligatiile din contract pt ca in el nu scrie ca trebuie sa fie piese similare, ci doar piese de schimb"!!!!!!!!

        Asa ca in contractul cu ei, traduc eu, scrie ca iti dau piese de schimb Dacia, dar ca nu au obligativitatea ei ca aceste piese sa se potriveasca cu modelul tau de masina.... Asa ca vrei piese noi, schimbi tot.

        Astia or sa ma puna sa schimb tot motorul daca lovesc teava de esapament de o bordura!!! (exagerez logic, dar e bataie de joc!!!!!)

        Comment


        • #5
          Salut.
          Poti opta pt. un set de yale complete si schimbi absolut toate yalele(si la portbagaj) si contactul.(carcasele cheilor raman aceleasi,schimbi doar lamela de metal)
          Sau poti opta pt. montajul deschideri din buton al portbagajului.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Yng

            Originally posted by AG 23 YNG View Post
            Salut.
            Poti opta pt. un set de yale complete si schimbi absolut toate yalele(si la portbagaj) si contactul.(carcasele cheilor raman aceleasi,schimbi doar lamela de metal)
            Sau poti opta pt. montajul deschideri din buton al portbagajului.
            Numai bine.


            Salut!

            Pai asta incercam sa-ti explic si eu: ca nu pot sa schimb incuietoarea la portbagaj desi am un set nou complet.

            Se poate pune incuietoare de tip Logan 2 la Logan 1 numai daca se face schimbarea cu totul a usii portbagajului.

            Deci mie nu-mi vine sa cred inca..este prima "piesa" pe care o schimb la masina (si asta fortat de imprejurari) si ma lovesc deja de probleme!!!!!

            Mai are rost sa tin masina asta??? Mai are rost sa-mi cumpar alta noua de la Dacia vreodata? Daca schimba iar modelul (adica facelift de fapt) si nu mai gasesc piese si o sa fiu nevoit sa schimb elemente ale caroseriei care sunt f bune si se potrivesc estetic cu modelul mai vechi, cu unele noi care nu sunt in concordanta cu designul masinii si sa mai dau si bani pe ele, desi eu NU AM NEVOIE DE ELE (in speta de usa de portbagaj...ci doar de incuietoare dreapta care sa mearga cu cheia masinii)!!!!!!

            Oameni buni...este bataie de joc! MARE!

            O sa vedeti si voi cu adevarat ce rahat mananc eu acum daca Doamne fereste va loviti de problemele astea!!!

            Inadmisibil!

            Comment


            • #7
              kitul de yale are si
              acea prostie de plastic,cea de care apuci cind deschizi portbagajul?
              Numai bine.
              ps:chiar nu se poate adapta cumva?
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                hmmm ciudat si eu am avut masina sparta prin ian anu asta....si nu a fost nevoie sa schimb toate ialele...au facut comanda (in franta parca )doar pt butucu de la sofer....da am stat cam 1 luna si ceva...abia dupa ce a venit butucu am constatat ca butucul vechi merge...si n-a mai fost nevoie sa-l schimb....
                ai putea sa faci cum a zis augustin...deschiderea din buton...ca sa nu mai umblii cu 2 cheii dupa tine
                low....&.....slow

                Comment


                • #9
                  Problema asta cu incuietoare de portbagaj a avut-o si un prieten de al meu . A lovit masina in spate si cei de la asigurari i-au dat sa schimbe capota portbagaj cu una model nou dar fara incuietoare si atunci omul avea de ales intre a plati din banii lui setul complet de butuci pentru a evita purtarea a 2 chei sau neinlocuirea portbagajului ci doar repararea prin chituire .Si a ales varianta a doua pentru ca nu prea il incanta ideea de a mai da bani pe butuci . De ce naiba au scos varianta asta noua de capota daca nu se pot pune de pe cea veche piesele sau de ce nu se mai fac capote in varianta veche . Cred ca numai la Dacia se putea intampla problema asta .Deci tano12 nu iti ramane decat varianta de a schimba portbagajul daca nu vrei sa ramai cu 2 randuri de chei . Sau astepti pana , doamne fereste nu iti doresc asta , te pocneste careva din spate si atunci schimbi pe asigurarea aluia portbagajul cu unul model nou , sau eventual rezolvi cumva cu casco .
                  Last edited by misucelmic; 30 October 2009, 15:56.

                  Comment


                  • #10
                    nu e o solutie

                    Am lasat setul de incuietori acasa, deci nu-mi amintesc daca are sau nu chestia aia de plastic din jurul butonului de la portbagaj.

                    Intradevar, eu nu umblu cu cele 2 chei dupa mine pt ca folosesc inchiderea centralizata sau mai bine zis alarma si am si buton de deschidere a portbagajului din interior.

                    Aici este vorba de principiu, cum naiba sa nu aiba piese pt o masina produsa in 2005??? Cum naiba sa-mi ofere solutiile astea??? Pt o incuietoare de 200 RON sa ma puna sa schimb usa portbagaj de 1500 RON??? Voi stiti, ca eu am intrebat si mi s-a spus ca daca mi se sparge un far imi pun d-asta model nou???? Si atunci ce sa fac? Sa stau cu un far de un fel si cu unul de altfel??? Sa le schimb pe amandoua???? Cine plateste??? Se mai potrivesc cu celelalte elemente ale caroseriei (si tehnic si estetic) sau si acolo trebuie sa schimb grila din fata si capota motor(eventual aripi, contra-aripi)????

                    Voi stiti ca ca a trebuit sa-mi schimbe consola cu butoane de la bord (fiind sparta cu surubelnita) si am avut "noroc" ca au mai gasit din cele vechi, pt ca altfel trebuia sa schimb tot bordul???

                    Nu e de gluma...

                    Comment


                    • #11
                      Nu , nu e de gluma. Chiar e de plans . Deci noi astia cu masinile din 2005 ne putem lua adio de la piese de schimb , daca asa stau treburile . Pai cand o fi sa vand masina nu mi-o mai ia nimeni, toti o sa se fereasca de ea pentru ca nu or sa mai gaseasca piese de schimb . Naaspaaa !

                      Comment


                      • #12
                        Ai incercat sa duci butucul (butucii ,nou ,vechi )la un meserias in broaste,yale ,mecanica fina ,etc? Poate mai e vreo varianta. (2 in 1 )
                        Eu am avut o problema cu butucul spate,portbagaj de la ph1,provocat de un super meserias din service (la programul ceruire nu am dat spaguta si am avut tupeul sa-i spun ca e obligat sa monteze si acele protectii aripi,pe buna dreptate) am avut ghinionul ca acel nemernic sa-mi defecteze butucul portbagaj.Deschiderea porbagajului o faceam din cheia masinii sau telecomanda(montat actuator portbagaj)dupa un timp incerc sa bag cheia in butuc(din lipsa de ocupatie)surpriza, cheia nu intra (decat varful cheii) discutand cu colegii LcGl a reiesit ca puteam sa ajung aproape in situatia ta,dar am avut inspiratia sa scot butucul, si norocul sa gasesc un meserias care la reparat in 3 h contra sumei de 30 lei,fara sa mai ajung prin service sau la Casco.

                        Comment


                        • #13
                          nu se mai repara butucul vechi, a fost complet distrus. Ideea e ca eu nu consider ca e normal sa ajung intr-o astfel de situatie. Eu ma asteptam sa nu fie nici o problema, sa gasesc piese, sa le schimb si cu asta basta. E Dacia totusi, nu Daihatsu (desi cred ca si la masina aia se gasesc piese).

                          Comment


                          • #14
                            Sunt niste nemerci astia de la dacia, asa ne trebuie daca am fost prosti si am cumparat porcaria asta de logan, eu unu niciodatan u mai cumpar dacia, mai bine pe jos decat cu dacia. In privinta butucului vorbeste cu cei de la dacai daca pot sa iti comande un butut pentru portiera care sa mearga pe aceeasi cheie cu cele noi pe care lei schimbat deja si acel butuc nou comandat pentru portiera sa il montezi la portbagaj. Eu zic ca nu e nici o diferenta intre butucul unei portiere si cel de la portbagaj la un logan model mai vechi.

                            Comment


                            • #15
                              Unui prieten de al meu tot asa i-a spart masina, a reparat-o pe casco si la initiativa mea i-am zis sa le zica celor din service sa nu-i mai puna butuc pe dreapta si sa astupe gaura.Sa stiti ca arata chiar foarte bine si parca da un alt aspect al usii.
                              PS; asa puteai sa faci si tu si nu mai ajungeai in situatia asta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google