Probleme Incuietori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jelly

    Si cu ce i-au astupat gaura? Da, asta e o idee interesanta!

    In viata mea nu-mi mai cumpar Dacia!!!

    Comment


    • #17
      A prins o bucata de tabla in cateva puncte de sudura pe interior si pe partea cealalta a dat cu chit si arata foarte bine,nici nu zici ca a fost butuc de cheie acolo.Cand ma voi intalni cu el o sa fac o poza pentru voi

      Comment


      • #18
        Originally posted by Flipper View Post
        Sunt niste nemerci astia de la dacia, asa ne trebuie daca am fost prosti si am cumparat porcaria asta de logan, eu unu niciodatan u mai cumpar dacia, mai bine pe jos decat cu dacia. In privinta butucului vorbeste cu cei de la dacai daca pot sa iti comande un butut pentru portiera care sa mearga pe aceeasi cheie cu cele noi pe care lei schimbat deja si acel butuc nou comandat pentru portiera sa il montezi la portbagaj. Eu zic ca nu e nici o diferenta intre butucul unei portiere si cel de la portbagaj la un logan model mai vechi.
        De ce esti atat de pornit pe Dacia?
        De ce ai ales marca asta si spune-ne si ce probleme ti-a facut masina pana acum.

        Comment


        • #19
          Eram incantat la inceput dar cand am vazut cate proble apar pe aprcurs am inceput sa imi schimb parerea. Deci sa incep:
          1-computerul de bord se reseteaza din senin
          2-am puncte de rugina la imbinarea aripilor spate cu plafonul si cei de la dacia invoca factori externi desi nu e asa
          3-a inceput sa tacane unul sau mai multe injectoare la daor 50000km
          4-scartie, troncane toate plasticile prin interior cand e frig
          Si eu inca stau bine dar sunt colegi pe forum care au avut probleme mult mai mari. Am prieteni cu megan 300000km fara probleme majore, de rugina nici nu poate fi vorba desi masina are 10ani, saab 130000km(a schimbat doar un alternator) si multe alte masini de varsta si kilometraj apropiate cu loganul meu care nu au avut nici cea mai mica problema cu ea iar eu intre revizii mai fac in medie 2-3 vizite in service pentru a rezolva diferite probleme mai mici sau mai mari. Este inadmisibil ca dupa 3ani jumate sa apara rugina, este inadmisibil ca multe loganuri dci sa ai probleme la injecte inca de pe la 20000km. Dar asta e masina ieftina, calitate proasca, intretire sumpa. Traim in romania si Loganul ne manaca toti bani.

          Comment


          • #20
            Sincer si eu sunt de acord cu tine dar ma bucur ca a costat mai putin fata de un passat din 2008 full care are pret de 20000E si avea puncte de rugina,de asta ce mai zici? Dar hai ca am dat-o in altele acum pe cand aici se discuta probleme incuietori,Numai bine!

            Comment


            • #21
              NU zic probleme apar la orice masina mai devreme sau mai tarziu dar nu asa multe si scumpe ca la logan.

              Comment


              • #22
                Originally posted by jelly View Post
                Sincer si eu sunt de acord cu tine dar ma bucur ca a costat mai putin fata de un passat din 2008 full care are pret de 20000E si avea puncte de rugina,de asta ce mai zici? Dar hai ca am dat-o in altele acum pe cand aici se discuta probleme incuietori,Numai bine!
                da jelly, ai dreptate, aici vorbim de incuietori. Dar asta numai din vina mea, pt ca am facut topicul de asa natura. Acum daca stau bine sa ma gandesc l-as schimba cu ceva care sa scoata in evidenta adevarata problema a posesorilor de logan din prima generatie: faptul ca nu se mai fac piese de schimb similare cu cele ale masinii si trebuie facute fel de fel de artificii tenhice sau investiti bani(multi) in alte elemente pt a le 'adapta' pe cele noi!

                Deci deja, din cateva puncte de vedere, pt Logan 1 a venit vremea "reparatiilor" cu piese de la dezmembrari sau "pe sub mana" (ca pe vremuri frate), asta daca nu vrei sa stai ca mine cu 2 chei sau sa nu dai bani sa schimbi usa portbagajului pt o incuietoare sau in general daca nu vrei ca masina ta sa arate ca un mix intre Logan 1 si Logan2...

                Nu pot sa uit expresia "ai avut noroc ca am mai gasit" referitor la consola cu butoane a bordului...

                Stiu ca nu m-ai intrebat pe mine tweety, dar uite d-asta sunt eu asa de pornit impotriva lor!!!

                Comment


                • #23
                  Butuc yala

                  Originally posted by alexutzu View Post
                  hmmm ciudat si eu am avut masina sparta prin ian anu asta....si nu a fost nevoie sa schimb toate ialele...au facut comanda (in franta parca )doar pt butucu de la sofer....da am stat cam 1 luna si ceva...abia dupa ce a venit butucu am constatat ca butucul vechi merge...si n-a mai fost nevoie sa-l schimb....
                  ai putea sa faci cum a zis augustin...deschiderea din buton...ca sa nu mai umblii cu 2 cheii dupa tine
                  Si la mine a fost fortat butucul de la sofer. Deasupra butucului e denivelata putin si tabla. Din telecomanda functioneaza perfect, dar cand bag cheia (intra complet) nu pot sa rasucesc si nu se intampla nimic. Cand trantesc usa se aude un zgomot de fier, parca se misca ceva in usa.
                  Puteti sa ma ajutati? Care ar fi problema? Cum sa rezolv? Nu mai e in garantie.

                  Comment


                  • #24
                    Scoate tapiteria de usa, apoi scoate butucul si vezi daca mai poti sa il repari cumva. Si indreapta si tabla de la portiera ca nu e greu si daca ai putina grija nici nu sare vopseaua.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Flipper View Post
                      Scoate tapiteria de usa, apoi scoate butucul si vezi daca mai poti sa il repari cumva. Si indreapta si tabla de la portiera ca nu e greu si daca ai putina grija nici nu sare vopseaua.
                      Mersi. Am sa incerc, dar nu stiu ce ma asteapta daca demontez tapiteria de pe usa, o sa am loc sa bag mana si sa demontez yala? Am nevoie de ceva scule speciale? Please Help me!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google