Suierat In Tr V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat In Tr V

    Salut ,

    Am schimbat uleiul singur (elf), filtru de ulei si filtru de aer. 1.4 MPI

    Acum cand ajung in tr V se aude un shuierat care creste odata cu turatia (impresia de turbina ) si tine de la 2000 pana la 3000 de ture (apoi sunetul nu se mai aude din cauza zgomotului).
    Problema a aparut doar acum dupa ce am facut schimbul de ulei.

    M-am uitat ce si cum si nu imi dau seama , cutia filtrului de aer e inchisa bine, nu curge ulei pe la filtru de ulei.
    Poate sa fie acest suierat de la cutia de viteze Se aude doar in treapta 5 si tonalitatea suieratului e in functie de turatie.

    Se fie ceva probleme la CV ?
    Mentionez ca am schimbat senzorul de mers inapoi la service .. si cred ca individu a pierdut un pic de ulei fara sa completeze --poate sa fie asta o problema ?

    Multumesc

  • #2
    Este foarte posibil sa fie de la uleiul care l-ai pierdut.
    da fuga in servis sa il completeze, sau schimba-l cu totul. !!!MARE ATENTIE: la cutie sa folosesti numai ulei de "uzina" adica de la servis sau dealeri.
    daca pui ulei naspa, pa pa cutie.

    toate bune!
    Last edited by vali007; 9 December 2009, 19:34.

    Comment


    • #3
      si la mine suiera si nu am umblat pe la cutie...
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #4
        Am schimbat ulei din CV, era negricios, acum nu se mai aude nimic

        Comment


        • #5
          ai avut nivel sub minim sau ma rog, nu se "uda" bine trenul tr5, de unde sirenaj.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            @Seba:Confirm, este una din cauze.

            @gicutza: se potriveste cu simptomele care l-ai prezentat. sper ca ai folosit ulei de origine!

            @DRN:
            si la mine suiera, dar asta e (nu o lua in sensul pesimist, am doar o ureche fffffff sensibila). suieratul este un zgomot normal, el exista intotdeauna si pe toate treptele. este un zgomot specific angrenajelor (2 pinioane ce mergul unul cu altul, deci angreneaza, formeaza un angrenaj), problema este cand nivelul lui devine suparator.

            daca se aude cu cd-playerul la 15, daca e original, 10-12 daca e pus de tine, atunci, mergi in servis, zi-le ce ai, si poate iti schimba.

            sa stii ca exista anumite limite in care acest sunet este acceptabil si acceptat la iesirea din fabrica.

            deci depinde de ureche. daca il aude si nevasta (zic nevasta, sau logodnica... intelegi, deci o persoana care nu are nici in clin nici in maneca cu mecanica auto, si nici nu e sofer bun) atunci mergi in servis. daca il auzi doar tu si esti cu altcineva in masina, e foarte posibil sa il auzi doar tu (PS, ca si mine, ai urechea fffff fina)

            daca vrei, ne intalnim, dam o tura cu masina si iti spun daca are rost sa mergi la servis sau nu.
            Last edited by mns; 9 December 2009, 20:37. Reason: etc

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google