Salut ,
Am schimbat uleiul singur (elf), filtru de ulei si filtru de aer. 1.4 MPI
Acum cand ajung in tr V se aude un shuierat care creste odata cu turatia (impresia de turbina ) si tine de la 2000 pana la 3000 de ture (apoi sunetul nu se mai aude din cauza zgomotului).
Problema a aparut doar acum dupa ce am facut schimbul de ulei.
M-am uitat ce si cum si nu imi dau seama , cutia filtrului de aer e inchisa bine, nu curge ulei pe la filtru de ulei.
Poate sa fie acest suierat de la cutia de viteze Se aude doar in treapta 5 si tonalitatea suieratului e in functie de turatie.
Se fie ceva probleme la CV ?
Mentionez ca am schimbat senzorul de mers inapoi la service .. si cred ca individu a pierdut un pic de ulei fara sa completeze --poate sa fie asta o problema ?
Multumesc
Am schimbat uleiul singur (elf), filtru de ulei si filtru de aer. 1.4 MPI
Acum cand ajung in tr V se aude un shuierat care creste odata cu turatia (impresia de turbina ) si tine de la 2000 pana la 3000 de ture (apoi sunetul nu se mai aude din cauza zgomotului).
Problema a aparut doar acum dupa ce am facut schimbul de ulei.
M-am uitat ce si cum si nu imi dau seama , cutia filtrului de aer e inchisa bine, nu curge ulei pe la filtru de ulei.
Poate sa fie acest suierat de la cutia de viteze Se aude doar in treapta 5 si tonalitatea suieratului e in functie de turatie.
Se fie ceva probleme la CV ?
Mentionez ca am schimbat senzorul de mers inapoi la service .. si cred ca individu a pierdut un pic de ulei fara sa completeze --poate sa fie asta o problema ?
Multumesc
Comment