Joc Sus-jos La Capetele De Bara...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joc Sus-jos La Capetele De Bara...?

    Buna seara tuturor. De vreo cateva luni sunt posesorul unui MCV Laureate, 1.6 16v cu servo. Pe la 8500 km am sesizat o pacaneala undeva in directie atunci cand merg pe drum de tara, sau cand urc vreo bordura cu volanul virat. Ca orice roman, am dat jos o roata fata si am tras de jos in sus cu mana de capul de bara. Spre surprinderea mea pacanea destul de tare, cam 3 mm de joc insa pe directia de strangere. Am verificat si la cealalta roata si la fel, acelasi joc. Initial am crezut ca asa trebuie sa fie si a ramas moarta.

    Peste alti 4.000 km, pe cand ajutam un prieten sa repare un Seat Cordoba din '96, am verificat si la el sa vad daca apare acel joc. Insa nu avea absolut nici o miscare acel mic pivot de la directie. Contrariat, mai ales ca mai nou, parca incepe si sa traga putin spre dreapta, am mers la Dacia in Focsani. Au urcat masina pe elevator, au miscat de roata stanga-dreapta si mi-au zis ca nu are nimic, ca mi se pare. Cand le-am spus sa ridice cu mana cum facusem eu, au zis ca asa trebuie sa aiba joc, ca e normal. De-a dreptul derutat, am fost la un service particular care mi-a spus faptul ca nu are ce cauta nici un fel de joc la capul de bara.

    Vin astfel cu intrebarea daca intr-adevar acel joc pe directia de strangere trebuie sa fie de nou, daca intr-adevar trebuie sa fie de aproape 3 mm, si daca pacanitul acela de uzat pe drum de tara este de acolo. (eventual si faptul ca trage).

    Multumesc pentru rabdare si amabilitate si astept cu nerabdare un raspuns.

  • #2
    undeva intre prezonul acela cu articualtia sferica si corpul pipei (sau capatului de bara ) este montat un arc. arcul este foarte tare astfel incat miscand cu mana de roata sau de bieleta n-ar trebui sa simti acest joc, nici chiar pe platoul de diagnosticare pneumatic nu se simte. Singura pozitie in care poti sa reproduci jocul este sa te apesi axial pe prezon cu ambele maini si sa te lasi cu toata greutatea , deci ori esti tu foarte fortzos ori chiar are un joc anormal si cei de la reprezentanta au vrut sa scape de tine. Cu masina suspendata pe cric ai incercat sa misti de roata stg -dr si sus-jos ? Asa are joc sau doar cand tragi de bileta direct?
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #3
      sunt destui cei are se pling de zgomote la directie peste denivelari.vad ca mai ales pe PH2 si pe sandero, culmea masini noi. sunt intr-adevar sesizabile mai ales in viraje. si la mine face apoape de noua masina si nu am reusit sa ii dau de capat. eu am sandero din mai 2009. am putin peste 10.000 km. in service mi-au spus ca e din caseta insa eu nu cred sa fie de acolo. caseta am verificat-o cu un coleg sanderist (masina lui din 2008) care nu are zgomote si sunt la fel jocurile.sunt sigur ca un alt ansablu pe trenul de rulare are joc si desi am verificat cu mecanicii si am strins toate suruburile, mi-am "imbracat" arcurile, am indoit scutul ca si ala batea in jug, face la fel. am zis si eu ca incep sa o pipai personal ca nu mai stiu cum sa o rezolv. cine stie ca au mai scos astia la modelele noi si nu au luat in calcul..eu nu mai stiu. sper sa nu ajung sa regret alegerea facuta. si a mea e laureat cu servo. salut.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru sfaturi...Cu roata pusa nu cred ca are joc totusi ca au mai verificat-o si ei asa...Jocul l-am sesizat eu cand am tras serios de cap in sus, pe directia de strangere a surubului. Poate ca totusi asa trebuie sa fie...nu mai stiu ce sa zic... ma deranjeaza insa acel zgomot, si poate faptul ca suspensia fata pare destul de slabuta. Inainte am avut un Renault Scenic de prin '99 care parca nu simtea gropile...trecea altfel peste ele, era mult mai rigid pe fata. Asta insa, parca ar avea doar arcul...o fi si din cauza motorului mai greu totusi? Nu stiu daca a mai observat cineva chestia asta, dar mie mi se pare total inferior ca si rigiditate. Poate cu niste amortizoare mai bune se schimba situatia Parerea mea e ca s-au cam zgarcit la calitate si faptul ca au asa de multe comenzi pe afara ii fac sa stea si cu pretul destul de sus.

        Comment


        • #5
          si mie mi se pare extrem de fragil ansamblul fata. daca e ridicata masina si arcurile se misca in toate partile....am constatat ca si suportul motor se misca (la mine se freca de scut si scotea niste sunete nasoale...2 zile am pierdut sa identific de unde e). initial nu am avut nici bara stabilizatoare dar acum am montat-o sa mai rigidizeze un pic. telescoapele sunt ceva poloneze pe masina mea. si cind ma gindesc ca mi-am luat dacie ca am zis ca o folosesc mai mult pe drumuri rele si ca va rezista mai mult. acum am dubii serioase. daca mai ii dau o vara pe forestiere se dezmembreaza! nu fac reclama proasta..chiar imi place masina..dar ce spun din pacate e foarte real. intr-adevar e era cantitatii nu calitatii. si pretul e unul nu foarte mic si se tot scoate ba una ba alta din echiparea masinii.
          Last edited by ciomp; 19 November 2009, 23:54. Reason: corectare

          Comment


          • #6
            Treaba de perceptie.
            Mie mi se pare (si este) fragil la Accent, Aveo, Punto, Fabia (si mai sunt cateva) .
            Loganu mi se pare (si este) masina simpla si robusta, robusta tocmai prin simplitatea ei.
            La 60000 km rulati cu nenumarate gropi (mi-e scarba) n-am nici un joc la roti.
            Daca pana acum aveam schimbata vreo bieleta, bucsa etc, spuneam ca e fragil trenu de rulare la Logan, dar asa nu pot spune asta.
            Avut grija (pt ca nu e tractor sau 4x4) la piatra cubica si denivelari tip ''bordura'' si totul e in parametri.

            Comment


            • #7
              Octavian...se pare ca baietii de la Dacia au gresit ceva la Ph2 si Sandero referitor la caseta....am la munca un Sandero cu 4.000 km si trancane ca toti dracii in viraj...pe cand la a mea Ph1 am 35.000 si e super ok directia.
              Last edited by valeriuciprian; 20 November 2009, 01:11.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Poate au schimbat furnizorul sau furnizorul a adus ceva modificari constructive casetei de directie , modificari ce au avut drept efect secundar aparitia acestor zgomote , ideea e ca daca toate fac la fel si jocuri n-au probabil ca nu are rost sa ne alarmam inutil .
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #9
                  oameni buni! nu cred ca e din caseta! am colegi " de suferinta" care au schimbat si 2 casete. in zadar. zgomotul a aparut imediat. nu poate fi asa slaba caseta. mie imi troncane din rodaj, de noua. nici nu am apucat sa o testez ca lumea, sa vad ce poate masina.
                  culmea e a unii au zgomote, altii nu! am abordat azi un taximetrist cu un ph 2 pe strada. mi-a zis ca nu are nimic. altceva nu e bine proiectat sau tine de echiparea masinii si de "economie" sunt aproape sigur. numai bine!

                  Comment


                  • #10
                    Poate fi si din caseta. Eu am 26 000 km si azi am fost la service unde am schimbat flansa si rulmentul de la telescop. Degeaba, tot asa face. Au ridicato iar pe cric si au tras, de sus in jos, de bieleta din dreapta si joaca de numa. Ei ( service-ul ) zic ca ar fi devina bucsa de teflon din caseta.

                    Comment


                    • #11
                      La mine PH1 nu bate nimic...am44.ooo.Mi-am schimbat doar capetele de bară...mi-am făcut ITP-ul și zicea că am joc la aia din dreapta.Le-am schimbat pe amânouă...pt. 1,5mil.
                      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by snaky_2004 View Post
                        Poate fi si din caseta. Eu am 26 000 km si azi am fost la service unde am schimbat flansa si rulmentul de la telescop. Degeaba, tot asa face. Au ridicato iar pe cric si au tras, de sus in jos, de bieleta din dreapta si joaca de numa. Ei ( service-ul ) zic ca ar fi devina bucsa de teflon din caseta.
                        Pana la urma e normal ca acel capat de bara sa pacane cand tragi de el de jos in sus? Eu am facut parghie pe bascula cu un levier si e destul de mare jocul...sper sa ma lamureasca cineva...ca abia am 15 k si as vrea sa le schimb cat mai repede pe garantie

                        Comment


                        • #13
                          Nu are voie sa joace. Dute cu ea la service, mai ales daca ai garantie.

                          Comment


                          • #14
                            ti-am scris la postul 2 , citesti printre randuri? convinge-te la un magazin de piese cu una noua , la o apasare puternica - puternica axial pe prezon acesta se comprima si revine
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #15
                              Am inteles ce ai spus atunci si iti multumesc pentru informatie. Am verificat insa acest lucru si pe un seat vechi si pe un suzuki si cred ca loganul e printre putinele masini daca nu chiar singura care are acest joc.Am sa merg totusi si la un magazin de piese sa verific pe una noua.


                              post moderat:
                              nu mai cita postul anterior
                              Last edited by crististreulea; 26 November 2009, 00:54.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google