Joc Sus-jos La Capetele De Bara...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da , cred ca e singura sau o fii inventia celor de la renault arculetul ala sa mai preia din socuri si sa prelungeasca astfel durata de utilizare
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #17
      Eugen eu sunt un pic mai blond si ma prind greu. O sa spun ce am inteles eu si imi spui daca am inteles bine(am eu asa o vaga impresie ca mai sunt si altii ca mine). Sa inteleg ca in capul de bara (rotula) este un arc intre camasa exterioara si bolt?
      Intreb asta pentru ca am observat si eu un joc acolo si paradoxul era ca atunci cand trag de roata cu masina suspendata nu schiteaza nici un gest ca cand eram in rampa sub masina si impingeam rotula de la capul de bara avea un joc/toleranta pe verticala. La mine exista sanse sa fie dus si capul de bara avand in vedere numarul de km.
      multumesc!
      sigpic

      Comment


      • #18
        Apreciez raspunsurile voastre si va multumesc tuturor pentru bunavointa. Avand in vedere ca parerile sunt impartite, cum ca ar avea acel arc si implicit jocul, sau ca nu ar trebui sa joace deloc, apelez din nou la amabilitatea colegilor forumisti in speranta ca poate cineva cu o masina noua sau care a schimbat acele capete de bara, sa ridice masina pe cric si sa verifice cu o parghie facuta pe bascula daca intr-adevar acel joc axial trebuie sa existe. Raspunsul celor de la garantie a fost destul de evaziv...nici macar nu au vrut sa-mi verifice unghiul, cand le-am spus ca masina trage spre dreapta.In cazul in care acel joc e normal, Dacia ar trebui sa primeasca un premiu special, fiind prima masina care "pacane" de noua pe drum denivelat...

        Comment


        • #19
          Una peste alta eu te "sfatuies" sa o vinzi si sa iti iei o masina consacrata ( lucru pe care il voi face si eu in vara )
          Sunt niste batai de joc la adresa cumparatorului dai 10k pe masina si iti da un junghi,nu e corect ( cum imi spunea si tata: am dat vechea dacie tocmai pt a scapa de problemele cu pornirea si am luat si eu logan "ca de eu sunt smecher" si am zis sa fie noua si stau sa ma rog de ea sa o ia la prima cheie ).Azi de exemplu a dat peste 20 de chei pana sa porneasca ) sa dus d..cu baterie,demarator,si toate cele.
          Nu mi se pare normal sa iti iei o masina noua si in 2-3 ani sa te umpli de probleme si asta pana la 60 de mi de km.nu stiu altii care,ce si cum, dar eu am tinut la masina asta ca la ochii din cap pana in momentul cand a inceput sa faca pe nebuna.
          Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

          Comment


          • #20
            daca vrei sa elimini ca ar fi joc in capetele de bara, pune altele noi dupa care trebuie sa faci unghiul de fuga.
            capetele de bara sunt undeva la 140 lei ambele si unghiul de fuga sub 100 lei.
            uite aici
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • #21
              Acelasi zgomot la viraj maxim pe loc si prin gropi apare si la mine, numai ca eu am observat treaba asta dupa ce am pus bara stabilizatoare.
              Masina e noua PH2 cu 1.800 km.
              Deci, dupa bara stabilizatoare am sesizat zgomotul asta de pacanit... si da, si pe mine ma seaca treaba asta.
              Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

              Comment


              • #22
                eu am avut zgomote inainte de a pune bara, chiar de la 2.500 km, deci nu e de acolo. poti sa stai linistit ca nu ai facut rau. din pacate nu stiu de unde vin zgomotele. asta e rau.numai bine

                Comment


                • #23
                  salut si io am auzit acel zgomot ieri la un damb cu volanul luat la maxim.mam speriat sincer sa fiu pana ieri nu am avut probleme cu acel zgomot am 18900km
                  Last edited by mar1u5; 26 November 2009, 11:53. Reason: greseala de tipar

                  Comment


                  • #24
                    Al meu laureate are 16.000 km si de la 10.000 troncane, desi de noua , la mers pe drum pietruit clampanea la fiecare leganat stanga-dreapta, ca si cum rotile nu ar fi prinse strans de masina.Pe la vreo 5.000 a inceput sa scartie roata stanga si au uns-o meseriashii. Azi , dupa ce am fost de 3 ori la service si mi-au tot uns si strans ei stiu ce la masina , au decis sa schimbe caseta de directie.Acum e la service , va tin la curent cu troncanelile.

                    Comment


                    • #25
                      azi am condus o masina careia i-a fost schimbata recent caseta. cca 500 km de cind a schimbat=o. rezultat ZERO! face ca a mea, la care nu am umblat. aceleasi troncaneli, acelesi conditii in care apare zgomotul si aceeasi intensitate cu care se manifesta zgomotul.

                      Comment


                      • #26
                        Am luat-o acum cu caseta schimbata. Nu pot sa zic ca sunt multumit. Intradevar este o schimbare in sensul ca la drum drept mers incet pe pietris nu mai clampane iar la viraje nu mai troncane cu aceeasi intensitate si frecventa. Dar ceva tot mai e acolo.Mai vedem peste ceva kilometri cum s-o manifesta.

                        Comment


                        • #27
                          Am fost azi la dealer si dupa multe rugaminti au incuviintat sa-mi faca o verificare a unghiului solicitata si platita de mine, asta nu inainte de a-mi spune raspicat ca dereglarea unghiului nu e acoperita de garantie, deoarece, si aici citez " unghiul e facut atat de bine din fabrica incat nu se poate deregla de la sine" (am ras cu lacrimi la auzul acestei motivatii, in sinea mea bineinteles, pt ca sunt o persoana finuta ), si mai mult ca sigur voi da banii degeaba ca nu are nimic masina ( asta dupa ce am mers cu un nene de acolo in celebrul test run, pe care il vad practicat din ce in ce mai mult si care pe mine unul ma deranjeaza enorm). Asa cum am presupus, examinarea trenului de rulare si a directiei nu a scos nimic in neregula insa, la verificarea alinierii rotilor, cu mine de fata, pe dreapta aparea o deviatie de -110. Nu prea stiu ce inseamna asta, daca e mult sau putin, insa de la -50 cat mi-a reglat-o mecanicul si pana la -110 cat era, e ceva diferenta. Sper sa scap doar cu asta si sa nu mai am alte probleme.

                          Urez tuturor forumistilor Sarbatori Fericite si multi km fara probleme!

                          Comment


                          • #28
                            nu va mai stresati fratilor ca nu au nimic masinile, singura problema datorita carui se aud aceste zgomote este ca are tabla subtire, neantifonata si cel mai mic zgomot se aude cred ca de 10 ori mai intens decat se aude el normal. acum mi-am pus cauciucuri de iarna si se aud de parca as merge cu roti dintate si metalice pe strada. si sa stiti ca nu numai loganul se aude asa, cumnatul meu are un chevrolet aveo de la 0 km si de cand a mers prima oara cu ea se aud niste zgomote de la rotile din fata(la denivelari mici)de parca ar avea bucsele gata sa se rupa.
                            solutia ar fi: sa o antifonati, sa schimbati arcurile si telescoapele cu unele mai putin rigide si va spun eu ca nu o sa mai fiti asa de stresati.
                            PS: am mers cu logan la 250.000km(taxi) cu bucsele duse si se audea de parca acum se rupea

                            SARBATORI FERICITE SI SA VA BUCURATI DE LOGAN CA E BUN

                            Comment


                            • #29
                              e adevarat ca tabla e subtire si se aude orice insa la faza cu troncanelile (mai ales peste denivelari si la viraje) e din caseta 100%. pina la urma am descoperit si m-am edificat si eu ca e de acolo. unele masini au aceste probleme si ele tin se pare de furnizor. valeriuciprian si alti colegi de pe forum care au mai pus acest diagnostic nu s-au inselat. eu ma refer la masinile noi care au acest tip de problema, nu la cele rulate. si cu altele -cum s-a mai spus- ph1 nu avea astfel de problema la caseta.

                              Comment


                              • #30
                                Dupa 1000 de km iar troncane. inca nu ca cea veche dar...reincepe distractia...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google