Joc Sus-jos La Capetele De Bara...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    joc in cap de bara

    Salut, mai stie cineva sa apara joc la un cap de bara la 1.6 16v la29000 km?Precizez ca evit caat se poate gropile.

    Comment


    • #32
      imposibil nu e , am auzit sa joace si la Km mai putin , cauta un mecanic sa traga de roti sa verifice jocurile.
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #33
        Salut,
        De vreo 2 saptamani am si eu o problema, se aude ca un troncanit, cloncanit, habar n-am cum sa-i mai zic, zgomot pe dreapta fata, si se aude astfel, in urmatoarele cazuri:
        1. dimineata doar o singura data cand pornesc motorul si e rece si trepidatiile sunt mai puternice - doar la pornire (adica doar la contact), si nu dupa aceea si pe relanti.
        2. cand lasa sa scad voluntar usor viteza pana la trepidatii (pana da sa moara motorul in viteza).
        3. cand schimb mai brusc (voluntar) treptele de viteza (adica dau mai repede drumu la ambreiaj) si apare acea "rupere de viteza"

        PS: De remarcat faptul ca zgomotul se aude doar 1 sec in functie de cazurile de mai sus, iar la "drum lung" chiar nu se aude....Am fost la o mica constatare, pe rampa ca si de/reglaj/joc roata si totul pare ok, mai astept sa mai scap de zapada si merg iar cu ea in service, iar atunci o iau la "bani marunti"

        Comment


        • #34
          La mine rezolvarea a fost simpla, 2 suruburi nestranse la scut. Aceleasi simptome, chiar cu viraj pe loc se auzea ca un pacanit ...
          Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

          Comment


          • #35
            Dupa problemele prezentate mai sus poate sa fie de la unul din suportii motor sau chiar vreun surub slabit de la scut, cum au mai patit si alti membri forumisti. Pune pe cineva sa dea o cheie si tu stai cu capul sub capota ca mai mult ca sigur de acolo e problema...Parerea mea!

            Comment


            • #36
              Salut. Sesizez si eu o problema,poate s-a mai confruntat cineva cu ea. Merg zilnic cu masina, e un benzinar 1.4, sapt trecuta intr-o zi geroasa se aude un scartait la viraj dreapta mai amplu, mai mult ca un geamat. Elimin variante cum ar fi caseta de directie, pompa servodirectie la service si ramane ca nu joaca nimic la trenul de rulare, oricum cu roata data jos se auzea doar un scartait. Concluzia: rotula de la capatul de bara dreapta gripat. Fusese schimbat in urma cu 35k, dar la ce gropi am in oras, nu e mirare. Oricu,, una e sa troncane de la gropi, cu gripatul e mai curios, au mai fost geruri si nu s-a intamplat nimic, plus ca pe stanga e ok. Mecanicul a fost simpatic, a bagat cu seringa cu ac niste lichid de frana la rotula, am luat de cateva ori stanga dreapta de volan, s-a mai diminuat geamatul. Am facut un drum sambata de 200 de km, a disparut. Oricum, nu sunt chiar novice incat sa cred ca daca apare iar, capatul ala de bara mai are viata lunga. Oricum, e mult mai ieftin decat caseta sau popa servo. Apropo, a folosit cineva capete de bara Powerdrive?

              Comment


              • #37
                Salutare forumisti.Nu va mai stresati cu asemenea probleme si eu am trecut prin astfel de probleme, referitor la caseta de directie manuala(pe drum cu denivelari sau piatruit pate de parca era "basul si cu toba mare" un bubuit infundat de parca dadeai cu pumnul intr-un cauciuc super unflat) am fost de 3 ori la service(garantie) intrun final a fost de la caseta(13000 km) au schimbat-o, acum am 16000 si face la fel, ce sa va mai zic trageti voi singuri concluzii, numai bine.

                Comment


                • #38
                  ia cauta si tu un tachet impingator nou

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by tzeegunoo View Post
                    Al meu laureate are 16.000 km si de la 10.000 troncane, desi de noua .

                    Citesc si ma ingrozesc ...
                    Vad ca topicul nu a mai fost actualizat din luna martie si m-am gasit tocmai eu sa-l mai "scormonesc" de', daca nu l-ati inchis pana acum inseamna ca ati avut un motiv bun.

                    De la cateva luni dupa ce am cumparat masina (din iulie 2009) la 16v (laureate Ph2) am aceleasi troncanituri (ca la 6/49, mai ales cand virez dreapta pe drum denivelat) care pe langa efectul auditiv se simt fizic in volan.
                    V-am mai cerut parerea chiar inainte sa merg la service si-mi spuneati de bucse, caseta de directie (apropo, mea are servo), ca nu poate sa fie de la reglajul vertical al volanului ... ok, am inteles.

                    Ei bine, de atunci, am fost de 2 ori la service BRAS in Iasi ... degeaba !
                    Am facut test in mers .... bineinteles a naibii #$#!@$# nu mai troncanea nimic pe moment, au tras de roti, verificat scut, ... toate cele (de 2x) ... se uitau la mine de parca imi bateam joc de ei ... "Totul e in regula, cutie bucse .. etc. Daca veti mai constata ceva va rugam sa reveniti pe la noi" ... raspuns de marketing ...

                    Sincer m-am saturat pana peste cap, nu stiu incotro sa ma mai duc, pe cine sa mai ascult si mai mult, nici la mecanici nu-mi mai vine sa-i vizitez dupa doua asemenea esecuri.

                    Acum am 13.000 km si e exact la fel, dar de faptul ca problema asta exista, doar inca un prieten care mi-a mai condus masina poate confirma!
                    Hm..., la service, imi aduceam aminte de zicala "cand lumea iti spune ca esti beat atunci te duci sa te culci" .... e rasu' a plins ....

                    Cu alte cuvinte, daca ati mai descoperit ceva de plauzibil va rog spuneti-mi si mie ca verific singur ... sau sa merg la alt service ? uf... unde ? care-s mai destepti ?
                    ... dau de baut ...si de mancat, daca vreti !

                    Toate (mai) bune !
                    Radu

                    Comment


                    • #40
                      Am trecut prin ce treci tu. Prima data pe la 23kkm (daca imi aduc aminte bine, cauta posturile mele cu acest subiect...) am sesizat acele zgomote.
                      Nu erau niste jocuri in toata regula de la capete de bara, dar erau!
                      Cum le simteam? Cel mai bine cand se vira, pe o portiune denivelata, cu o anumita viteza. Mici troncanituri usor sesizabile ca vibratii in volan.
                      Am ajuns in service, mi s-a facut proba de drum, evident...nu are nimic.
                      I-am dat jos, m-am suit la volan si le-am aratat concret.
                      Iarasi nu credeau.
                      Au suit-o pe elevator; nimic. Nu se simtea roata flencanind, tipic precum un joc in toata regula.
                      La un moment dat au procedat astfel: unul in masina tinea de volan si vre doi trageau de roata si al patrulea se uita la jocuri.
                      Atunci, de-abia, s-au convins...
                      Primul la 23kkm si al doilea pe la 26kkm
                      Acum am 41400km si cam se repeta figura. Nu mai am garantie; nu merg pe drumuri rele (doar alea care sunt in Ro).
                      Stiu masini exploatate dur si nu au asa ceva. Ciudat
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by 77sky View Post
                        Am trecut prin ce treci tu. Prima data pe la 23kkm (...)
                        Ei, eu sunt mai "tare" ... la mine face de noua !

                        Deci, capetele de bara ar trebuie verificate mai .... altfel ..
                        Am sa-ti urmaresc posturile dar merele bai e ca sunt in garantie si vreau din tot sufletul sa rezolv problema ca atare, motiv pentru care trebuie sa stiu punctul forte pe care sa ma bazez cand le solicit ajutorul ... ca, la drive test e loterie curata in cazul meu.
                        Ori, daca ii pun pe oamenii de la BRAS sa-mi faca ce ai zis, cred ca ar trebui sa imi iau si vre-un kalashnikov, ceva la mine ....
                        E clar o sa schimb service-ul (de obraz, nu de alta), desi sunt chiar amabili baietii de la Renault.

                        Ma bucur oricum ca mi-ai dat un punct de plecare (scuze de persoana a II-a ... oricum, daca 77 e anul tau de nastere si eu sunt pe undeva pe acolo ) !

                        Comment


                        • #42
                          Din martie incoace am tot fost amanat de cei de la VC , spunandumi-se ca se stie de problema si ca inginerii lucreaza. I-am tot sacait lunar pana saptamana trecuta cand m-au trimis din nou la cel care a vazut masina si in primavara , sa mai fac o constatare. Parerea celui de la service este ca lipsa barii antiruliu si schimbarea arcurilor de catre uzina in toamna 2008 cauzeaza troncanelile. A ramas ca ma va contacta in curand. Inca astept...

                          Comment


                          • #43
                            "Doamne - iartama": ... pai eu am si bara de torsiune la 16v.... am si servo directie, e si masina relativ noua (1an si 4 luni).... nu am mers prin gropi de santier...

                            Mai pe romaneste nimic din problemele uzuale nu mi se potiveste ...de aia ma apuca jalea ...

                            Sincer, as vrea macar sa troncane constant si cat mai tare cu putinta, in felul asta le las masina in service sa-mi schimbe tot ce vor numai sa o faca buna.

                            PS: Daca iti comunica ceva oamenii de la Vocea Clientului please, lumineaza-ma si pe mine !
                            Last edited by raduroane; 16 November 2010, 16:03.

                            Comment


                            • #44
                              incercati sa montati capete bara alt model (lemforder, moog, etc). a mea nu face la 44.000 nimic. mers prin orice groapa . inclusiv avuta schimbata caseta servo datorita unei lovituri in roata stanga la 20.000km. capatul de bara e inca pe masina, bine-mersi

                              Comment


                              • #45
                                Probabil bara antiruliu mai amortizeaza cumva zgomotele, nelasand rotile sa faca o cursa prea mare independent una de cealalta. De asta nu iti troncane mereu si te intorc cei de la service . La mine nu au ce sa spuna , ca a mea troncane la fiecare denivelare , si langa service e un drum pietruit, pe care , in viraj , "canta " suspensia fata. La ITP (facut in alta parte , nu la service Dacia) nu au gasit nici un joc pe la roti. Daca mai aflu ceva , postez aici.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google