Bataie tachet(culbutor defapt...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @veve uite aici cum se regleaza culbutorii si cotele conform manualului de service:

    dupa ce am postat am constatat ca informatia nu este completa:

    cilindrul 1 este linga volantul motor.

    rog un moderator sa uneasca cele doua posturi.
    Attached Files
    Last edited by andrei; 12 February 2008, 19:09.

    Comment


    • #62
      Originally posted by blanarucristi View Post
      Numai la relanti se intampla? Daca da, zgomotul poate sa vina si de la teava de esapament, dar asa se aude....adica eu am patit-o
      poti sa detaliezi? ce era slabit? vreun suport de sustinere a tevii?

      Comment


      • #63
        @veve, Ma repet, spune-mi motivul exact si o sa-ti spun exact valorile de reglaj.Valorile depind in primul rind de inlocuire supape.Apropo,sa nu uiti sa trimiti o foto a rampei culbutorilor!
        Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

        Comment


        • #64
          Incercati sa schimbati benzina. La mine zgototul ala a disparut de cand am bagat de la Rompetrol, si de atunci numai de acolo bag.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #65
            am primit un mesaj de la un moderator nu mai retin numele ca am sters mesajul si in loc sa incerce sa ma lamureasca adato la intors si sa ma duc la service asa cai multumesc oricum ptr ca mi-am rezolvat problema singur ...Pe curand....;;;

            Comment


            • #66
              Am facut reglajul la culbutori 0.15 admisie si 0.15 evacuare ..Se comporta foarte bine atat la rece cat si la cald. Am schimbat toate supapele ca sa dat motorul peste cap cand am dat la automat dupa care apornit dar mergea cu bataie mare.

              Comment


              • #67
                @ veve ,vezi ca s-ar putea sa apara pb la supapele de evacuare.Reglajul IDEAL este urmatorul
                1 Admisie 0,15 indiferent ca ai schimbat sau nu supapele
                2 Evacuare-0,2-0,25-fara schimb de supape
                -0,25-0,3- cu schimb supape
                Apropo, daca zici ca le -ai reglat cum ai culbutorii cu role sau patina in zona de lucru pe arborele cu came?
                Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                Comment


                • #68
                  Eu nu stiu ce cautati voi sa umblati acolo... Am vb cu soferi de taxi care au peste 300 de mi de km si nu s-au atins de motor... Dar cand omul n-are ce face...isi face de lucru.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by vitriol View Post
                    Eu nu stiu ce cautati voi sa umblati acolo... Am vb cu soferi de taxi care au peste 300 de mi de km si nu s-au atins de motor... Dar cand omul n-are ce face...isi face de lucru.
                    foarte la obiect postul lui vitriol

                    Comment


                    • #70
                      Asta am spus si eu aici, dar daca omul vrea sa-si bage nasul in chestii de finete... asta e.

                      Comment


                      • #71
                        Eu am incercat sa aflu ceea ce inseamna "finetea" lui,distributie(curea sarita,rupta etc)segmentare,probleme de compresie motor,etc va dati seama ca nici eu nu imi fac de lucru sa reglez asa ceva numai daca este strict necesar(si doar sa cistig bani?- LA NICI UN CAZ!).Niciodata, doar sa ma aflu in treaba, vremea experimentelor zic ca mi-a trecut
                        Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                        Comment


                        • #72
                          meseriasule mersii pentru informatie sa stii ca la mine este cu patina...

                          Comment


                          • #73
                            Acealasi zgomot il am si eu, oricum am doar 3600 km ,marti trag o fuga la service ca mai am si alte probleme.Dar aia e pt alta sectiune
                            1.4 MPI Laureate Plus

                            Comment


                            • #74
                              Si la mine se aude........Zici ca e vreo supapa dar nu ii dau inca importanta ca se aude fff incet.....Aproape insesizabil.Eu am 43k cu ea si merg acuma sapt asta la revizie. O sa le zic la "meseriasii" de la dacia sa vad ce zic!!!!
                              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                              Comment


                              • #75
                                si eu aud acel tacanit (12000 km) dar m-am mai linistit vazand ca multi au acel zgomot

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google