Bataie tachet(culbutor defapt...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by morariu_alex
    Pai nu cred ca vine de la motor din interior, am impresia ca bate ceva pe langa motor ;)) .
    Si nu ma duc la dealer dacia, ma duc la unchiu-meu de care va spunea, 15 secunde si stie tot.
    Pai daca afli sa ne spui si noua macar asa sa stam linistiti
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #17
      Deci daca am inteles bine, culbutorii sunt autoreglabili. Da? Corect?
      Mi-a spus cineva ca la cei autoreglabili, tot timpul un culbutor va tzacani un pic, foarte putin...Adevarat?

      Comment


      • #18
        Habar nu am ,la asta nu ma pricep , daca stie cineva foarte bine motorul de logan sa ne spuna si noua cum sunt culbutorii sa nu murim prosti
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #19
          Ok...daca ''studiem'' problema mai amanuntit, se observa ca multi au detectat tzacanitu asta (pe alte forumuri..)desi eu tot nu sunt lamurit... Si se pare ca la motorul de pe Logan s-a renuntat la culbutorii pe rola (rulment cu ace) care erau cei mai buni (care erau pe motoarele de Clio, Supernova si Solenza) in favoarea celor cu patina, clasici, cu reglare manuala. Asta numai datorira costului. Inuman.
          So...nu sunt autoreglabili si tzacane, da, tzacane.
          Acum imi aduc bine aminte, la Loganul fratelui, la 15000 i-au spus aia de la service ca la 30000 probabil ca-i vor regla si culbutorii. Nu s-a intamplat treaba asta nici pana in ziua de azi (70000 km). La el se aud mai tare.

          Comment


          • #20
            Deci sunt cu reglare manuala ,si nu am scapat de chestia asta cu reglarea ,rahat ce nasol ,asta este o sa ii reglam daca trebuie
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • #21
              Ii reglam noi, sau ii lasam pe mesterii de la service ? ) Poate ne mai uita vreun surub destrans sau uita sa-l puna...
              De ce ma mai irita tzacanitu asta: ai impresia ca e un motor ''desirat'', ''ravasit'', cu multi km la bord...El in mod normal n-ar trebui sa scoata nici un tzacanit, ar trebui sa mearga ca o albinuta (albinutza) sau ca un bondarel. ) Nu asa: zzzzzzz...tzac tzac tzac....zzzzzzz...tzac tzac tzac....zzzzz... Ci asa: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

              Comment


              • #22
                Pai eu nu ma bag la reglaje dar sper sa nici nu am nevoie de asa ceva
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • #23
                  Deci pana la urma, am sa incerc sa nu mai bag in seama tzacanitu' si sa-mi vad de treaba...pana la 15000. Am sa le spun sa regleze culbutorii.

                  Comment


                  • #24
                    Eu am 28000 km si nu am reglat nimic
                    "cromul este placerea mea"
                    "cui nu-i place , valea"

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by andrei
                      Culbutorii cei scumpi, cu role, de pe motoarele originale Renault fiind inlocuiti cu mai domesticii culbutori cu PATINA.
                      Multumesc ca mi-ai mai facut o data rezumat la postul meu.)

                      Originally posted by Octavian___28
                      Si se pare ca la motorul de pe Logan s-a renuntat la culbutorii pe rola (rulment cu ace) care erau cei mai buni (care erau pe motoarele de Clio, Supernova si Solenza) in favoarea celor cu patina, clasici, cu reglare manuala. Asta numai datorira costului.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Sa si mor daca te-am citat. Daca asa s-a nimerit, sorry, trebuia sa cer dreptu' de autor )
                        Cauta pe net sa vezi ca spun si altii acelasi lucru.

                        Comment


                        • #27
                          Stai linistit, doar glumeam. Sper ca nu te-ai suparat.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Pe naiba, nu ma supar repede.
                            Ideea e ca ma gandesc la ulei...poate el sa fie de vina...? Oricum, ar fi prematur sa tzacane din cauza lui, ca motorul e nou.

                            Comment


                            • #29
                              la mine e la fel ca la octavian... tacane mai tare cand motorul e cald, cand e rece nu se aude mai deloc. acuma ce sa zic, un tacanit asemanator auzeam si la dacia 1310, si acela sigur era de la culbutori. nici eu nu am facut nici un reglaj, si nici griji nu imi fac, nu simt vreo diferenta in felul cum trage, sau cum merge motorul... so... bafta
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment


                              • #30
                                Nu e de la ulei. Eu imi sustin totusi parerea ca e de la rodarea patinelor, la mine de exemplu nu se aude nimic acum, la inceput parca se auzea.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google