Bataie tachet(culbutor defapt...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Andrei am 10000 cu ea. Ce drac sa se mai rodeze?
    Oricum, de cand am deschis topicu' asta m-am mai linistit. (este tzacanitu asta si la altii, La Golanu spre ex...)
    Azidimin pt prima data (de obicei sunt foarte somnoros dimin...) am ascultat sa vad daca tzacane la rece si da, tzacane, parca tot asa sau un pic mai tare. Deci nu-l mai iau in seama. La 15000 o sa le spun eventual sa regleze culbutorii...daca e cazul.
    In rest, doresc la toti sa le mearga masina asa cum imi merge mie (exceptie tzacanitu ) ). Nu scartaie cu troncane (11000 mai exact) si merg numai pe drumuri nasoale (Arad = roti patrate la masina).

    Comment


    • #32
      Nu cred ca e nevoie de o rodare prea mare a patinelor ca sa inceapa sa faca zgomot, adica 10 mii sunt destui ... eu pt cei 60 de mii cat am, sunt foarte foarte multumit de masinuta, cu toate pacatele ei
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #33
        La mine, la dci se aude o tzacaneala mai tare la cald decat la rece, tot ca un tachet ar suna. Dar am vazut in manualul de service pt. K9K(de la Clio) ca au niste tacheti la care nu se regleaza jocul ci se schimba tachetul cu totul daca se umbla la chiulasa. Sa fie vreo problema demna se service autorizat? Sau sa dau muzica mai tare

        Comment


        • #34
          La diesel nu se regleaza tachetii, doar la benzinare se poate. Eu zic ca nu e nevoie de vizita in service, muzica mai tare si scapi de zgomot.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            problema asta o am si eu; la 9000km am fost la service la o cunostinta (nu avea de ce sa ma minta) si mi-a zis : "stai linistit, pana se rodeaza mai dureaza, in timp o sa dispara. la revizia de 15000 o sa ii mai ajustam daca e nevoie."
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #36
              Exact ce ziceam si eu, trebuie minim 10.000-15.000 km pana se rodeaza patinele.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Habar n-aveti cat m-am linistit de cand am deschis topicu' asta )
                Am remarcat ca intr-adevar, la rece tzacane un pic mai tare (dar de somnoros ce sunt dimineata nu l-am bagat in seama), la cald nici nu-l mai iau in seama si parca nu se mai aude asa tare (pt ca nu mai ''ciulesc'' asa bine urechile...).
                Sa fie asa si peste 100000 km.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Octavian___28
                  Habar n-aveti cat m-am linistit de cand am deschis topicu' asta )
                  Am remarcat ca intr-adevar, la rece tzacane un pic mai tare (dar de somnoros ce sunt dimineata nu l-am bagat in seama), la cald nici nu-l mai iau in seama si parca nu se mai aude asa tare (pt ca nu mai ''ciulesc'' asa bine urechile...).
                  Sa fie asa si peste 100000 km.
                  pai oricum si daca e sa fie de rau o sa inceapa sa faca mai rau si la un moment dat trebuie sa mergi la service (nu o sa dureze prea mult pana se strica daca e sa se strice ceva) si daca ai garantie ar fi bine sa stai linistit :-)

                  eu am 3 ani garantie si chiar nu ma stresez, se strica ma duc si schimba, pentru ca la motor nu prea au ce sa comenteze ca am facut sau stricat eu ... ;-)
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #39
                    Si eu am garantie trei ani. Dar crede-ma ca nu mi-ar place sa stiu ca tre sa-mi desfaca motorul. Dar nu e cazul, sigurat

                    Comment


                    • #40
                      Cum sa desfaca motorul!? Daca e vreo problema la un culbutor se desface doar capacul de la chiulasa.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        ...suficient.
                        Vorbeam in cazul in care bataia s-ar agrava (alpha), deci ar fi problema mai mare, eventuala schimbare a vreunui tachet, ax...ca la Oltcit.
                        Dar sigur nu va fi cazul.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Octavian___28 View Post
                          ...suficient.
                          Vorbeam in cazul in care bataia s-ar agrava (alpha), deci ar fi problema mai mare, eventuala schimbare a vreunui tachet, ax...ca la Oltcit.
                          Dar sigur nu va fi cazul.
                          La inceput si eu am crezut ca este de la "colbutori", apoi am aflat ca cei pe care ii avem sunt cumva cu autoreglare si nu are cum sa fie de la acestia si de asemene pentru ca masinile nu sunt chiar asa de uzate inca (a fost explicatia mecanicului de service).
                          Ai incercat sa vezi daca ai joc la capacul filtrului de aer?
                          Ai acolo doua suruburi buclucase, in fata filtrului nu cele din spate!

                          Comment


                          • #43
                            Culbutorii de pe Logan nu sunt autoreglabili, sunt cei cu patina, cu reglaj manual. Culbutorii cei scumpi, cu role, de pe motoarele originale Renault fiind inlocuiti de cei cu patina.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              imi puteti spune la cat se regleaza culbutorii la logan de 1.4

                              Comment


                              • #45
                                Numai daca ceri tu se regleaza.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google