Bataie tachet(culbutor defapt...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    am si eu o intrebare legata de tacheti am facut eu o prostie am bagat a 2-a in loc de a 4-a pe la 120 timp de o secunda masina trage perfect porneste perfect dar in schimb se aude un tacanit asa deci cred ca sunt tachetii sa ma duc sa imi reglez tachetii sau s-a intamplat altceva multumesc
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #92
      o întrebare: de unde se începe numărătoarea? de la stânga la dreapta...parcă, dar nu știu supapele cum sunt!prima din stânga e admisia? sau evacuarea? este la fel ca la bătrâna(admisie-evacuare;evacuare-admisie,șamd)?
      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

      Comment


      • #93
        Originally posted by ten View Post
        am si eu o intrebare legata de tacheti am facut eu o prostie am bagat a 2-a in loc de a 4-a pe la 120 timp de o secunda masina trage perfect porneste perfect dar in schimb se aude un tacanit asa deci cred ca sunt tachetii sa ma duc sa imi reglez tachetii sau s-a intamplat altceva multumesc
        cineva stie sa ma ajute cu un raspuns ca nu stiu ce sa fac bate ca dracu'
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #94
          atenție!!! ar putea fi și de la bielă bătaia aia. eu aveam din fabrică la bătrâna jocul acela. dimineața când porneam motorul avea 1-2 secunde o bătaie,până își lua ulei. apoi nu mai bătea decât pe la 90,dacă o țineam constant la o anumită turație.dacă o acceleram sau deacceleram nu se auzea nimic. așa că dacă se aude prea tare....poa' să fie și altceva,nu numai tacheții!!!
          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

          Comment


          • #95
            Problema cu bataia la motor o am si eu la 29 000 km pe 1.4 Cam de pe la 23 000 a inceput sa devina mai zgomotos motorul, si multi mi-au spus ca ar fi tachetii si trebuie reglati. Mai ales acum iarna la rece, nu merge rotund motorul la relanti, parca canta pe 2 octave Zgomotul nu e suparator, dar nu-mi place, acum 10 000 km era mai silentioasa. Cum nu ma pricep bine la partea mecanica imi imaginez ca ar fi tachetii...O s-o duc in service dar sper sa nu-mi pun mainile in cap

            Comment


            • #96
              la mn se aude bataia aia de culbutor de la pistonul 4 de la primul km al masinii ...de cand am luato .....si iam gasit un remediu foarte bun ... dau muzik mai tare .....app sa stii k dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude la fel (presupun k nu ajunge ulei acolo)

              singura problema este ca la o turatie constanta o sa simti un mic soc .....k si cum ar trage in hopuri si la relanti o sa apara un mic trepidat la un interval egal de timp....eu am puso pe tester si nu mia gasit nimic rau ...
              Last edited by picyulik; 8 April 2010, 02:05. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #97
                reglaza culbutorii si o sa mearga bine,potisa-i reglezi si tu ,nu e mare tehnologie,oricum nu ai ce sa strici

                Comment


                • #98
                  Originally posted by loribob View Post
                  reglaza culbutorii si o sa mearga bine,potisa-i reglezi si tu ,nu e mare tehnologie,oricum nu ai ce sa strici
                  Explica ne si noua cum se regleaza pls
                  Yo am 127k si am un tacanit la motor ca de tacheti/culbutori
                  P.S. motoru este 1.4 MPI din oct. 2004
                  Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

                  Comment


                  • #99
                    dai carcasa la filtru de aer jos(atentie la furtunul ce leaga carcasa de capacul culbutorilor,demontezi capacul culbutorilorsi apoi ai acces la acestia,ca sa invarti motoru poti folosi mai multe metode,cum ar fi sa bagi in tr1 si sa tragi de masina,2 bagi in orice trapta de viteza cu o roata ridicata si invarti sau3 dai jos roata dreapta fata jos,demontezi protectia de plastic si cu o tubulara de 18 , 2 prelungitoare lungi si un teu sau un cliket invarti arborele,la remontare sa ai grija sa nu prinzi furtunasul mai mic de la capac si sa degresezi suprafetle de etansare si apoi sa aplici o pelicula fina de silicon

                    Comment


                    • Merci @loribob! Sa se termine cu ploile si cred ca o sa fac si eu operatiunea
                      Last edited by Cristi_Xp; 14 April 2010, 23:03.
                      Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

                      Comment


                      • Arunca o privire aici http://www.loganclub.ro/forum/reglaj..._4-t18273.html si fie iei o idee, fie completezi cu o idee.

                        Comment


                        • Da foarte bine explicat si detailat. Asa ceva am cautat si eu dar nu am gasit Multumesc frumos!!! Numai bine!
                          Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

                          Comment


                          • Am reglat si io tachetii ca in lincu' dat de @Urs (MERCI!) am curatat si motorasu pas cu pas si senzoru de pe volanta am mai schimbat si uleiu si acum motoru toarce ca nou
                            P.s. tachetii erau varza intra si lera urmatoare dupa ceea care nu trebuia sa intre
                            Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

                            Comment


                            • am un logan 1.6 MPI din noiembrie 2005 si dimineata cand e rece motorul se aude un tacanit care se mai diminueaza cand se incalzeste si in plus motorul nu merge perfect rotund (cum ar intrerupe) si la fel cand se incalzeste se mai diminueaza da nu mereu. rog pereri, ce sa fie??? sa fie cumva vr-un curbutor mai strans cauza problemelor?? cu masina am 32000Km si nu am schimbat nimik la ea decat ulei, filtru , si filtru de aer, antigel. si dak o incerc sa o mentrin in gol turata constant catodata mai intrerupe. m-am uitat cand era calda sub capota dak are pierderi de curent (bobina, fise) si nu se vede nici-o scapare de tensiune.
                              Astept pareri.... Multumesc anticipat!!

                              Comment


                              • poti incerca un reglaj de culbutori

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google