oare ar autoriza rar -ul jante pe 17 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oare ar autoriza rar -ul jante pe 17 ?

    vreau si eu jante pe 17 , astea pe 15 sant prea mici.oare ar afecta masina ?
    Attached Files

  • #2
    Nu au cu ce sa afecteze masina, dar daca mergi mult pe drumuri proaste, neasfaltate sau forestiere nu e bine, o sa te zgaltaie tare si se strica jantele mai repede. De omologat, cu o mica atentie (50-100 euro) la un angajat RAR se rezolva...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      daca diemtrul total al anvelopei e acelasi si latimea nu difera mult, in principiu, dpdv tehnic, n-ar trebui sa fie afectata masina. jante de 17" implica anvelope cu talon redus, ceea ce la drumurile noastre eu n-as pune...plus ca jante de 17 cu gume de 195 arat ca niste roti de bicicleta...iar gume de 225 nu stiu cum stau pe logan, plus ca alea deja afecteaza bucse, planetare, capeti de bara, etc...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        pentru jante pe 17 trebuie urmatoarele repere la cauciuc,ca sa ramana dimensiunea rotii neschimbata 205/45/R17
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          eu daca am 205/50/16 afecteaza cu ceva?

          Comment


          • #6
            afecteaza demarajul. s-ar putea sa fie mai rapid ca diametrul rotii e mai mic si cred ca si greutatea e mai mica fata de o janta de tabla pe 15"!
            Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

            Comment


            • #7
              eroare de kilometraj de 1.6% ,la 100 pe bord de fapt ai 98-99 km/h
              plus castigi la demaraj...eu am pierdut enorm,am eroare de aprox 8% )
              Last edited by Cristi_Xp; 12 December 2007, 19:02.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Originally posted by laur200445
                eu daca am 205/50/16 afecteaza cu ceva?
                dpdv tehnic, ai alte incarcari axiale si radiale in pivoti, rulmenti, brate, etc...plus ca ai diametrul mai mic decat la roata stock, deci kilometrajul te va minti si mai mult...in schimb ai avantaj teoretic la sprinturi, (nu consuma cumva o idee mai mult ?)insa cum cauciucurile sunt mult mai late decat stock-urile, cred ca ce iei pe mere, cam dai pe pere...asta in linie dreapta. in principiu stai mai bine pe viraje. grija la garcea daca n-ai omologare
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by csebalyn
                  dpdv tehnic, ai alte incarcari axiale si radiale in pivoti, rulmenti, brate, etc...plus ca ai diametrul mai mic decat la roata stock, deci kilometrajul te va minti si mai mult...in schimb ai avantaj teoretic la sprinturi, (nu consuma cumva o idee mai mult ?)insa cum cauciucurile sunt mult mai late decat stock-urile, cred ca ce iei pe mere, cam dai pe pere...asta in linie dreapta. in principiu stai mai bine pe viraje. grija la garcea daca n-ai omologare
                  nu am omologare...pana acum nu m-a oprit nimeni sper sa n-o faca nici de acum inainte consumul a crescut intr-adevar

                  Comment


                  • #10
                    cristi, eu zic sa mai calculezi o data...205/50r16 are diametru de 611mm. 185/65r15 are diametru de 621mm. deci castigi la demaraj, dar se compenseaza asta prin frecarea mai mare...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      am gresit...si corectat,am si sters postul acela...da ti-a ramas tie in mail
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cristi_Xp
                        am gresit...si corectat,am si sters postul acela...da ti-a ramas tie in mail
                        deci de-aia imi dadea mie eroare mailu si nu intelegeam ce se intampla...hantzu tau de admin...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Faceti comparatii intre anumite marimi de cauciucuri.http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html
                          LOGAN--> <--TOYOTA

                          Comment


                          • #14
                            asta e mai frumos http://www.miata.net/garage/tirecalc.html da trebuie java ...
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              mi-am luat 4 jante de aluminiu cu tot cu cauciucuri michelin 195/ 60 /15 la un pret de 5,5 mil.lei,jantele ne lovite arata beton dar sant pe 15 :down:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google