vreau si eu jante pe 17 , astea pe 15 sant prea mici.oare ar afecta masina ?
oare ar autoriza rar -ul jante pe 17 ?
Collapse
X
-
Nu au cu ce sa afecteze masina, dar daca mergi mult pe drumuri proaste, neasfaltate sau forestiere nu e bine, o sa te zgaltaie tare si se strica jantele mai repede. De omologat, cu o mica atentie (50-100 euro) la un angajat RAR se rezolva...
-
daca diemtrul total al anvelopei e acelasi si latimea nu difera mult, in principiu, dpdv tehnic, n-ar trebui sa fie afectata masina. jante de 17" implica anvelope cu talon redus, ceea ce la drumurile noastre eu n-as pune...plus ca jante de 17 cu gume de 195 arat ca niste roti de bicicleta...iar gume de 225 nu stiu cum stau pe logan, plus ca alea deja afecteaza bucse, planetare, capeti de bara, etc...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pentru jante pe 17 trebuie urmatoarele repere la cauciuc,ca sa ramana dimensiunea rotii neschimbata 205/45/R17Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
eroare de kilometraj de 1.6% ,la 100 pe bord de fapt ai 98-99 km/h
plus castigi la demaraj...eu am pierdut enorm,am eroare de aprox 8% )Last edited by Cristi_Xp; 12 December 2007, 19:02.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by laur200445eu daca am 205/50/16 afecteaza cu ceva?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyndpdv tehnic, ai alte incarcari axiale si radiale in pivoti, rulmenti, brate, etc...plus ca ai diametrul mai mic decat la roata stock, deci kilometrajul te va minti si mai mult...in schimb ai avantaj teoretic la sprinturi, (nu consuma cumva o idee mai mult ?)insa cum cauciucurile sunt mult mai late decat stock-urile, cred ca ce iei pe mere, cam dai pe pere...asta in linie dreapta. in principiu stai mai bine pe viraje. grija la garcea daca n-ai omologare
Comment
-
cristi, eu zic sa mai calculezi o data...205/50r16 are diametru de 611mm. 185/65r15 are diametru de 621mm. deci castigi la demaraj, dar se compenseaza asta prin frecarea mai mare...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xpam gresit...si corectat,am si sters postul acela...da ti-a ramas tie in mailDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Faceti comparatii intre anumite marimi de cauciucuri.http://www.tyresave.co.uk/tyresize.htmlLOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
asta e mai frumos http://www.miata.net/garage/tirecalc.html da trebuie java ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment