Ajutor Problema Motor 1.5dci 65cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor Problema Motor 1.5dci 65cai

    Sunt nou pe aici, am un logan 1.5dci 65 cai, i-am facut o scanare cu ddt2000 si mi-a dat urmatoarea eroare la injectie "ECM/PCM Power Relay Control Circuit/open". Cine ma poate ajuta sa imi spuna ce inseamna aceasta eroare. Motorul merge bine, trage, nu bate, doar ca scote ceva mai mult fum pe esapament.

  • #2
    Masina ai cumparato de noua de la dealer ? daca nu, e posibil sa fi fost remapata. in rest nu stiu ce sa iti zic
    sigpicBIKER INSIDE

    Comment


    • #3
      nu cred ca are treaba ecm power relay-ul cu remaparea. dar mai stii!? ecm=engine control module. daca releul e "open", atunci prin el nu circula curent. faptul ca masina merge, denota ca de fapt curentul circula pe-acolo. poate nu se deschide si atunci e eroare ca a ramas agatat. power relay banuiesc ca e alimentarea ecu-ului, a injectoarelor si supapa de oprire de pe pompa de injectie (nu stiu daca dizalul commonrail mai are asa ceva, alealate au).
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Cand am spus ca e posibil sa aiba remapare ma referam la fumul pe care il semnaleaza , de acea eroare pe care a inregistrat-o e posibil sa fie o eroare inregistrata mai demult si nu a fost stearsa, posibil nu stiu exact, ca daca ar avea probleme nu ar mai merge bine , si cred ca functioneaza la fel motoarele vechi cu cele noi pentru ca common rail este pentru atenuarea zgomotului de diesel datorita pompei . Sanatate
        sigpicBIKER INSIDE

        Comment


        • #5
          nu pompa da zgomotul de concasor al dizalului...commonrail permite performante superioare la acelasi consum, de aia se foloseste acum, chit ca e ceva mai pretentios.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Alexander View Post
            Cand am spus ca e posibil sa aiba remapare ma referam la fumul pe care il semnaleaza , de acea eroare pe care a inregistrat-o e posibil sa fie o eroare inregistrata mai demult si nu a fost stearsa, posibil nu stiu exact, ca daca ar avea probleme nu ar mai merge bine , si cred ca functioneaza la fel motoarele vechi cu cele noi pentru ca common rail este pentru atenuarea zgomotului de diesel datorita pompei . Sanatate
            Daca da fum aia nu inseamna neaparat ca ii remapat. De unde scoate toata lumea treaba asta. Ii diesel normal ca scoate fum la o acceleratie mai tare.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #7
              circuit/open inseamna ca nu face ceva contact
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Am masina de noua, i-am mai facut scanari cu ddt periodic si nu aparea aceasta eroare, a aparut de curand si fum scoate mai mult decat de obicei, chiar si la relanti scote fum. Sa fie din cauza faptului ca a stat 3 saptamani fara sa o pornesc? Dar nu cred ca ar avea vreo relevanta faptul asta

                Comment


                • #9
                  De eroarea ai nu stiu cve sa-ti zic. Cum au spus colegii mai sus circuit/open inseamna circuit deschis deci nu face ceva contact. Despre fum stai linistit ca si al meu scoate fum la relanti dar este din cauza frigului, vara nu se vede.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #10
                    Am vorbit cu un meserias azi despre problemele mele, de eroare nu a stiu ce sa imi spuna si despre fum mi-a spus ca s-ar putea sa fie sarita distributia de la punct, nu a vrut sa imi spuna cum sa verific. Stie cineva sa imi spuna cum sa verific distributia daca e sarita. Stiu ca are niste repere, capacul stiu sa il dau jos sa ajung la curea, aceste repere ma intereseaza cum vin ele aliniate.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google