Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da, chiar, nu consuma mai mult la frig, decat cu aproape juma' de litru la suta de km insesizabil, as zice, daca e sa fiu rautacios ideea e ca bea ceva mai mult, dar nu mult mai mult. in rest, no problem...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • eu sincer nu cred ca consuma mai mult cand e frig. poate consuma mai mult deoarece in cazul in care suprafata de rulare are ederenta scazuta se merge cu viteza redusa deci in trepte inferioare cum ar fi 2 3. frane mai dese, chinuiala sa iesi din zapada etc. si toate astea duc la cresterea consumului. azi de exemplu am fost pana la Sinaia si am avut consum mediu de 6,4 de laiesirea din bucuresti - sinaia - intrare in bucuresti, deci extraurban. in conditii de vara pe aceiasi ruta aceleasi viteze si stil de mers tot atat ar fi luat. daca ar fi -10 -15 grade afara dar asfaltul sa fie uscat nu cred ca s ar simti diferenta de consum.

      Comment


      • ieri golanul meu deasel a pornit la a 2-a cheie :| azi de la a 4 cheie deja tragea greu bateria :| am mai incercat pana la a 7-8-a cheie dar degeaba am luat bateria in casa la caldura poate reusesc maine ceva dar nu prea imi fac mari sperante, sigur are pe undeva motorina cristalizata, caci la pompita aia din stanga de guma are motorina lichid cand apas, deci nu e inghetata zdravan. au fost in constantza aseara 20 si ceva de grade cu minus si.... nici nu am cautat motorina de iarna sau altele... daca cineva doreste sa imi dea un sfat pentru a-l aplica maine cand imi incerc norocul la pornire, sunt bine venite. Astept sfaturile voastre, sunt incepator si.. am nevoie
        sigpic

        Comment


        • Ar fi bine daca ai pune bateria la un incarcator (redresor sau cum i-o zice) minim 8 ore (daca e baterie cu intretinere, ii desfaci capacele de la celule inainte de a o pune la incarcat, si incarcarea sa se faca intr-o incapere nelocuita), apoi o montezi pe masina, pui contactul, ASTEPTI PANA SE STINGE MARTORUL BUJIILOR, apoi dai la automat. Daca n-ai apa sau aer pe instalatia de alimentare, ar trebui sa porneasca.

          Comment


          • azi m-am dus la masina si am zis.. ba nu porneste, dar a pornit din prima + ca baterie este cea din fabrica . adica o am de 5 ani, insa ma astept sa ma lase chiar in mijlocul drumului , in rest nici o problema, am cauciucuri de vara , dar nu am ramas nici in zapada cat de cat mare, trebuie mers cat mai finut cu ea. dezaburirea si incalzirea ok. singura problema ar fi stergatoarele care atunci cand ninge ingheata si fac putin zgomot dar se rezolva cand se dezgheata
            problema e acum zgarieturile mici ( gen panza de paianjen ) pt care la primavara cand o sa se incalzeasca o sa trebuiasca sa frec la masina cu polish.

            Comment


            • da ivan exact 1.9 presiunea in pneuri

              azi a vrut sa faca figuri putin de la baterie dar a luat-o la prima cheie, stand aseara prin comuna berceni la curte si masina nefiind in garaj este putin mai frig decand atunci cand o parchez in fata blocului

              Tot ce ma oftic este ca abia am spalat-o acum 2 zile si a ramas un vecin inzapezit langa mine si ma facut de comanda
              Logan by Renault Pure Blood
              Nothing beats Low Cost

              Comment


              • motorina proasta?

                Originally posted by bogdan_1984 View Post
                nu avem pe nimeni pe forum din miercurea ciuc sau intorsura buzaului sa ne spuna ei cum este loganul iarna? ca ce-i in restul tarii e caca-maca fata de cum este acolo

                apropo, a invartit foarte greu azi dimineata la ora 7
                eu nu am reusit sa merg la -28 de grade dimineata, -24 la amiaza. desi motorul porneste, in sarcina intrerupe, fie din cauza curentului de aer, fie motorina proasta (Top Nordic Diesel - Petrom, cica ar trebuie sa mearga si la -34 grade C). se aprinde martor APA si chiar se oprea motorul. Nu am pus cartoane in fata si nici vreun aditiv ceva in motorina.

                Comment


                • Schimba filtrul de motorina si curata instalatia de alimentare (inclusiv rezervorul). E clar ca ai apa in rezervor.

                  Comment


                  • dezamagitor nu?eu sunt foarte multumit cu cauciucuri de iarna doar pe fata merg pe drumuri destul de dificile....caldura este extrem de buna am simtit si caldura mai buna la alte masini dar per total caldura este ok.........cu toate ca am diesel incalzeste destul de repede nu am avut probleme cu pornitul sa alte probleme de iarna
                    sigpic

                    Comment


                    • @iisayah - Excelent postul tau!
                      In alta ordine de idei, mi-e cam teama si mie de baterie, ca are 4 anisori...Dimineata a pornit din prima, dar cand eram la serviciu a trebuit sa plec putin undeva si am dat de 2 ori...Sa treaca gerul asta mai repede...
                      LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                      Comment


                      • pana astazi nu am avut nici eu probleme cu pornirea la rece decat astazi(-15grade) s-a invartit de 4 ori electromotorul pana a luat-o dar tot din prima cheie.masina are 2 ani si 2 luni

                        Comment


                        • ca sa nu fie dezamagitor iarna trebuia sa nu fii dezamagitor la volan. parerea mea

                          Comment


                          • Ohohohoho...Bine zis,marx!
                            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                            Comment


                            • azi de dimnineatza a fost prima data cand a pornit greu masina de la munca.
                              un mcv dizel.
                              am dat vreo 3 chei sa porneasca.
                              a mea stangneaza , am pornit`o in week , sa comportat bine , deci nu e dezamagitor , caldura baga , ce sa mai ... totu` e frumos

                              Comment


                              • Loganul iarna....nu este dezamagitor dar nici o masina pe care sa o ridici tare mult in rang.Oricum nu a fost proiectata pentru -30 Grade,dar nu ma mira sa vad ca un logan nu porneste,caci am avut ocazia sa vad "MeLeu" tractat ,ca nu pornea si dacii 1310 dand curent la seat,VW si skoda.
                                Asa ca,daca masina nu porneste,autobuz.
                                Loganul intr-adevar este o masina buna,da caldura repede in comparatie cu altele , dar se raceste la fel de repede !
                                Eu unul nu am de ce sa ma plang de al meu BCV....o fi dand saracu caldura....da nu pt mine)....sta bine la caldurica in service !!
                                Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google