Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • carton in fata se simte diferenta
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by mitosu View Post
      verifica siguranta sau daca nu bizie motorasul insemna ca ti sa intimplat ce e mai rau adica sa ars motorasul.
      daca merge motorasul inseamna ca unul din brate e strins mai tare si o data cu frigul se intepeneste.
      Siguranta nu e arsa pentru ca se aude cand dau de maneta se audeun sunet in bord.
      Totul s-a intamplat brusc, ma gandesc sa nu fie si de la frig
      Last edited by VictorMarian; 27 January 2010, 19:35.

      Comment


      • uitate acolo unde intra bratul de la stergator , sa nu se fi desurubat piulita !

        Comment


        • Dacia logan 1,6 mpi, 2006 (parca) peste 110.000 km la bord. la cald (4 liniute), cand motorul este in ralanti nu mai baga caldura. cand turez motorul dupa cca. 20 secunde intra aer cald. are cineva idee ce ar putea sa fie defect?
          sigpic

          Comment


          • Probabil trebuie aerisit caloriferul
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • merge bine tractorasul si benzinarul
              stergatoarele nu sterg bine ...........
              sigpic Alexandria

              Comment


              • nu cred ca exista vre-o masina de care sa se spuna ca e perfecta si nedezamagitoare si in care sa te simti in siguranta cum spunea cel ce a deschis acest thread, noi conducem aceste masini si tot noi le facem sa ne dezamageasca sau sa ne simtim bine in ele, o masina iarna nu functioneaza cu apa chioara in motor si in vasul spalator, cu cauciucuri de vara sau niste pingele cu care sa te scoata din zapada si sa nu derapezi in viraje, lista ar putea continua, cei ce iubesc masinile stiu, cei ce considera ca o masina este doar pentru condus fara sa stii mare lucru despre cum se intretine o masina cum se conduce in conditii de siguranta si ce ii trebuie sa fie usor de manevrat atat vara cit si iarna or sa carcoteasca in continuare

                Comment


                • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                  Dacia logan 1,6 mpi, 2006 (parca) peste 110.000 km la bord. la cald (4 liniute), cand motorul este in ralanti nu mai baga caldura. cand turez motorul dupa cca. 20 secunde intra aer cald. are cineva idee ce ar putea sa fie defect?

                  iti spun din patite(al unei cunostinte cu un vw transporter de peste 200.000 km); problema lui era pompa de apa, care nu mai dovedea sa impinga antigelul in circuit decat la turatie mare, la fel la relanti nu baga deloc caldura, ci doar la peset 2000 rpm.
                  in cazul tau, poate fi si antigelul de vina, daca nu l-ai schimbat de mult, dar, cum spunea si un coleg, poate fi si radiatorul de incalzire(de obicei se infunda daca folosesti antigel de proasta calitate)

                  Comment


                  • mi se pare ok loganul iarna ...
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • @SKANDAL- Pe frigul de ieri, Opelul meserias/diezelar,tinut in garaj, al unui vecin, n-a vrut sa porneasca..
                      @Fane-CL- Eu cred ca e si de la temperaturile foarte scazute. Si la mine zilele trecute se incalzea mai greu. Azi dupa 2-3 minute a fost f.cald.
                      @evali_daniel -Ai dreptate! Daca nu o intretii, nu poti sa-i ceri sa faca treaba la parametrii maximi.
                      LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                      Comment


                      • @Ivan Marian - presupunând că ar fi problema menționată de tine, și anume "cheia s-ar putea sa nu recunoasca codul masinii(daca ai antidemaraj).", care ar fi rezolvarea?
                        Succesul nu e determinat de ceea ce obţii când ajungi la destinaţie, ci de ceea ce devii de-a lungul drumului. [Zig Ziglar]

                        Comment


                        • la un logan 1.5 dci 85 de cai e normal sa nu creasca temperatura peste doua linii pe indicator chiar daca e tinut mai sportiv ? decat foarte foarte rar .. acum pe vremea asta
                          Its just a car ...

                          Comment


                          • e normal stai linistit.
                            Eu am pus motorina de iarna de la petromv si acum porneste mai greu, chiar daca afara s-a mai incalzit cu cateva grade

                            Comment


                            • la mine porneste destul de usor adica invarte odata si o ia nu am probleme poate pentru ca am facut revizia de 50000 km pana sa inceapa gerul sau poate ca am bagat ceva aditiv de curatare injectoare in motorina
                              Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                              Comment


                              • @SIC41 aia la momentul respectiv mi-au zis sa incalzesc un pic partea de metal a cheii in sensul ca o tii in palma un pic sau o freci de ceva sa se incalzeasca(in nici un caz cu bricheta) si sa mai tii si palma pe butuc dupa ce ti-ai frecat palmele innainte cateva secunde pt a se incalzi circuitul electronic de pornire al masinii.
                                Cam in asta consta ANTIDEMARAJUL in sensul ca motorul chiar daca invarte in gol si dai la automat mult timp nu porneste deloc(cred ca nu ii mai da scanteie bujiilor) si din cauza gerului nu se recunoste codul cheii.
                                Ca punct de reper ia becul ala rosu din bord care clipeste mereu,,,in momentul in care bagi cheia in contact si pui contactul becul ala trebuie sa se stinga si ca sa reconoscut codul cheii,,,daca nu se stinge deloc inseamna ca nu sa facut reconoasterea codului si degeaba dai la automat.
                                Mie cand mi-au zis aia si de becul ala rosu mi-am dat seama ca au avut dreptate((nu se stinsese)) si eu pe moment atunci intrasem oarecum in panica si nu mi-am dat seama pe loc de ce nu porneste ca nu aveam de unde sa stiu cum se manifesta acest ANTIDEMARAJ.Credeam initial ca daca pui contactul si dai la automat nu se intampla nimic adica nu se invarte motor si alte cele dar nu este asa.....se invarte motorul dar nu si porneste efectiv,din cauza antidemarajului si nu se poate fura masina cu alta cheie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google