Originally posted by ovidiu.st
View Post
Loganul iarna - dezamagitor?
Collapse
X
-
eu am folosit antigel pe chedere. are un rezultat excelent. si pe parbriz am folosit glicerina de la farmacie. adica: cand incepe sa ninga si stiu ca masina va sta in parcare am turnat niste glicerina pe o carpa si am sters parbrizul. dupa 4 5 zile de zapada si ger, nici un fulg de zapada nu era inghetat pe parbriz. am dat pur si simplu cu stergatoarele si gata. cand a venit geru' la fel. am dat cu putina glicerina si gata.
Comment
-
Mersi Ivan Marian, la mine se stingea becul roșu... Faza dură e că după ce nu a mai pornit, am lăsat-o în parcare vreo 2-3 zile, după care a avut tata treabă cu ea, a dat preîncălzire de 2 ori, a luat-o "la sfert"(după cum e vb pe aici)ciudat tare... oricum, bine că merge
Numai bine...Succesul nu e determinat de ceea ce obţii când ajungi la destinaţie, ci de ceea ce devii de-a lungul drumului. [Zig Ziglar]
Comment
-
Si eu la fel.Masina face acum in octombrie 3 ani.Anvelopele sunt cele din fabrica michelin energy si asta va fi a 3-a iarna cu ele.Pana acum nu am avut probleme iarna.
Iarna trecuta am fost eu cu masina si inca un prieten cu un Opel Astra Break.El avea cauciucuri de iarna,eu nu.El a derapat de 2 ori si era sa cada intr-un sant,eu niciodata.Sau cel putin cand am simtit ca derapeaza,reusesc sa preiau repede controlul.Iarna cel putin e o placere sa ma plimb.Imi place sa ma dau pe gheata.
sigpic
Comment
-
Originally posted by lupdido View Posteu am mers toata iarna cu michelin energy de vara fara evenimente parerea mea e ca depinde cine e in spatele volanuluiSe stie ca loganistii sunt cei mai buni soferi, indiferent de cauciucuri, conditii meteo etc... Pe zapezile din iarna trecuta am iesit de pe sosea si am ramas suspendat si cu tancul, senilat de cateva zeci de tone de tone (condus de militari bineinteles), cand sunt conditii grele nu prea conteaza cine e la volan, si STIG mai da rasoale cateodata la TV...
Comment
-
oricum, gumele de vara sunt mama si tata gumelor de iarna, mai ales pe zapada. dati-va, domnilor, cu gume de iarna cand e zapada, sa aveti ce compara si apoi veniti si sustineti-va cauza pierduta a gumelor de vara pe timp de iarna. nu contesta nimeni ca se poate merge si cu gume de vara, chiar si eu am fost destul de nebun sa urc semenicul pe gheata, dar au fost momente cand ma gandeam cu durere-n suflet la gumele de iarna pe care le-am dat cand nu trebuia...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
hai sa va spun eu cum e cu gumele de vara sa mergi iarna: iarna trecuta desi aveam in boxa 2 roti cu cauciucuri de iarna aproape noi pe ele, din lipsa de timp am tot amanat sa le schimbi si m-a prins zapada cu alea de vara pe masina si dupa ce m-am chinuit 1 zi cu ele prin nameti m-am dus si le-am pus pe alea de iarna pe masina si diferenta a fost imensa, tractiune, directie toate au revenit ca prin minune, deci cine spune ca merge bine iarna cu alea de vara se minte singur sau incearca sa ii minta pe altii, iar referitor la pornire si mersul iarna pot sa spun ca dci-ul meu nu m-a dezamagit absolut deloc si a pornit la prima cheie chiar si la - 25 de grade si a mers fara nici o problema pe gerurile alea mari si prin toti nametii care au fost in Bucuresti fara sa ma lase niciodata balta si chiar ii vedeam pe unii cu alte masini cum se chinuiau cu ele si eu treceam lejer pe langa ei si chiar m-am certat cu niste vecini ca eu nu am vrut sa dau zapada pentru ca ieseam cu a mea si fara sa dau la lopata, asa ca eu unul sunt foarte multumit de MCV-ul meu DCI.
Comment
-
se apropie frigul, va incepe iarna .. trebuie sa imi iau niste gume de iarna, ce imi recomandati in jur de 200 ron ? eu am michelin energy si iarna trecuta mi-a stat inima de mai multe ori cand trecea un pieton si masina din fata mea frana ... si ma gandesc ca banii de pe anvelope oricum o sa ii restitui odata ce o sa vand masina .. Am vazut niste cauciucuri PIRELLI dar vad ca lumea vorbeste mult de dunlop. Ce ma sfatuiti ?
Comment
Comment