Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by darksid3 View Post
    Sper ca glumesti
    De ce crezi asta, ca as glumi? Nu glumesc...pentru ca mi se pare total inutil ABS-ul, ba chiar periculos in unele situatii. Iar la faza cu traiectoria, niciodata nu am avut nevoie de asa ceva, eu am ramas ca pe Dacia veche, in cazul in care am un obstacol, nu pot frana si trage de volan in acelasi timp, e un reflex sa trag piciorul de pe frana....plus ca nu prea am fost pus in situatia de genul asta.
    Logan Ambition 1.6 8V

    Comment


    • E de ajuns o data sa te scoata din rahat si deja si-a facut datoria, ABS-ul. M-am trezit si eu de cateva ori cu emotii crezand ca nu ma mai opresc, dar am scapat. Avantajul e ca, daca mai ai unde sa te duci, o poti face. Cu rotile infranate doar stai si te rogi sa nu faca POC prea tare. Daca stilul de condus este adaptat la conditii, anvelopele sunt in limitele normale, franele functioneaza in parametrii optimi, nu ai de ce sa-ti faci griji din cauza ABS-ului.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by darksid3 View Post
        In anumite conditii mareste distanta de franare din anumite considerente, totusi te ajuta in situatii in care, daca nu-l ai, dai de alte belele.
        detalii dark , detalii , ca asta stiu si eu.
        eu vorbesc din exeprienta , am avut 2 ierni facute cu loganul si am avut timp de testat.
        pe mine unul ma dezamagit abs-ul iarna.

        Comment


        • SCZ de off : mie mi se pare total inutil ABS-ul in toate celelalte anotimpuri , mai putin cel de iarna. Nu vreau sa se dezvolte ptr ca am impresia ca sunt threaduri deschise cu aceasta tema insa l-am "pupat" pe unul anul asta din cauza ABS si am evitat la limite multe alte ciocniri...
          sigpic

          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

          Comment


          • Avantajul fara ABS e cand se poate strange zapada inaintea anvelopei datorita blocajului, lucrul asta diminuand distanta de franare. Cu niste anvelope cu suficienta aderenta, nu ai probleme datorita ABS-ului, daca conduci in functie de situatie. Am patit si eu sa ma opresc la jumatatea intersectiei, datorita ABS-ului DAR aveam anvelope de vara si pe jos era mazga. Vina e a mea...daca aveam dezechilbru pe franare si nu aveam ABS, m-as fi rotit pe strada. Daca nu aveam dezechilibru, ma duceam taras fara sa mai pot controla directia...DAR cu ABS m-am dus cativa metrii datorita lipsei aderentei anvelopelor si vitezei ceva mai mari. Alegeti voi care sunt avantajele.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • off-topic nitic - ete sa xcriu si io aici,ca am spatele asigurat de nasu` darksid3
              on - io am LOGAN 1,5 DCI AMBIANCE,adica cel mai chel,primul propietar,sunt multumit din toate punctele de vedere,adica:
              -caldurica face=face
              -abureala nu face=nu face
              -porneste la juma de sfert,(dupa ce pun contactul de 2 ori)=porneste
              -fac eu din piciorus pe ABS-ul=fac(dar cea mai buna frina este calmul si evitarea in a brusca masina,accelerare,frinare si directie,sau a arata la muhere ce balena mare sunt,cind io sunt in cutia de conserva*)
              cam atit am avut de zis
              *nu fac referire la masina ci vorbeam metaforic



              stima tuturor si drumuri bune si uscate !!!
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • NYT-ule, cum vine ma aia la juma de sfert?
                nici eu nu am probleme in conditii de iarna, aburirea este normala pe moment dar dezaburire trebuie sa-si faca treaba iar cu ABS-ul nu am probleme, cine cunoaste bine masina, nu cred ca-si face probleme
                lipsa text

                Comment


                • Originally posted by Bleizer View Post
                  NYT-ule, cum vine ma aia la juma de sfert?
                  adica cand roteste cheia o optime sau 0,125 dint-un intreg

                  intr-adevar, ABS lungeste distanta de franare dar ai control asupra directiei si nici nu incepe masina sa se roteasca
                  sigpic

                  Comment


                  • eu stiam ca se zice la sfert de cheie ci nu expresia(juma de sfert)
                    lipsa text

                    Comment


                    • fara suparare si fara bataie de joc intreb daca cineva a facut un test, chiar filmat, pe zapada , aceeasi masina cu abs si fara. is curios cum poate abs-ul mari distanta? ca eu ma duc saniutza cu zurgalai pe zapada si nu numai ( laureat fara abs )
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • Si eu am auzit ca o mareste,nu am testat,insa ABS-u iti ofera control asupra unei franari de urgenta, degeaba franezi tare daca nu poti vira...

                        Comment


                        • si daca nu ai unde sa virezi , ce faci ? te uiti mirat ca nu se opreste in timp ce`ti trepideaza pedala de frana.
                          cu anvelope de iarna si fara abs te opresti mult mai bine si repede .
                          eu vb in cazul meu , nu am destabilizari la franare , adica masina pusa la punct.

                          Comment


                          • Nu vreau sa fiu rau,dar vad ca cei care critica ABS-ul si spun ca nu-i bun de nimic,sunt chiar cei care nu au ABS.Nu zic ca nu au avut ocazia sa-l testeze cel putin odata,dar in urma unui test poate sa fie favorabil ABS-ului sau nu,adica sa nu ramai impresionat.
                            Eu am ABS si era sa o musc azi iarna,cu tot cu gume de iarna,si cand am apasat frana s-a tot dus masina ,dar noroc ca am avut unde sa trag sa ocolesc masina din fata.De fapt m-am incadrat pe alta banda,practic incapeam printre masina care era in fata mea si era sa o lovesc, si bordura,dar cand am vazut ca am intrat pe alta banda,franam incontinuu,am tras frana de mana si s-au blocat toate rotile si m-am oprit,oricum,era viteza foarte mica,nu zic ca m-am oprit din cauza franei de mana,dar asa mi-a venit instinctual.

                            O sa fac un test de curiozitate,sa scot siguranta si o sa vin sa scriu aici,dar pana atunci,am niste video-uri de postat,foarte concludente cu niste teste efectuate pe o Skoda.Sa nu-mi spuneti ca...baaa..apai abs-u de skoda ii mai bun si ala da,ala ii valabil.Asa-i la toate,cel putin aceeasi treaba o face.
                            Iar la ce-i bun ABS-ul iara,cand franezi cu o roata pe gheata si una pe asfalt,nu te rotesti,ca si cum te-ai roti daca n-ai avea ABS.Asta ar putea fi transpus in situatia in care pe marginea drumului prinzi zapada si drumul sa fie cat decat curatat,portiuni de asfalt curatat.




                            Ceva legat de ASR.Nu stiu ce sa zic,am fost cu un prieten cu o Skoda Octavia si am zis hai sa vedem ce poate ASR-u asta si am vrut sa urcam o panta,pe iarba, si in afara de faptul ca , cu ASR activat nu trece de 2000 rpm nu face nimic altceva,cel putin in situatia de fata era = 0.



                            ASR http://www.youtube.com/watch?v=jYEUp...eature=related
                            ABS http://www.youtube.com/watch?v=6a_OCA9daC8
                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                            Last edited by soboBN; 16 November 2010, 18:38.
                            Cumpar volan de Duster

                            Comment


                            • Originally posted by CataFOF View Post
                              si daca nu ai unde sa virezi , ce faci ? te uiti mirat ca nu se opreste in timp ce`ti trepideaza pedala de frana.
                              cu anvelope de iarna si fara abs te opresti mult mai bine si repede .
                              eu vb in cazul meu , nu am destabilizari la franare , adica masina pusa la punct.
                              Daca nu ai unde sa virezi si intri in cel din fata ta, se numeste nepastrarea distantei si neadaptarea vitezei la conditiile de mers ...da, te opresti relativ mai repede dar frana e fara control. Depinde de situatie, poate fi mai bine sau mai rau.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • @sobon astept cu nerabdare testul tau( dupa cum am zis nu am abs deci nu pot face teste ! )
                                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google