Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CataFOF ESTI UN MARE SOFER DAIA MA DAU LA O PARTE DIN CALEA TA

    atunci la ce naiba sa inventat ABS-ul doar ca sa ia niste bani in plus daia masinile de afara au ABS din fabrica indiferent de gradu de echipare?
    Last edited by nikuniku; 17 November 2010, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • @ octavian Am spus ca sunt doua cazuri particulare. Eu in astea doua ierni de cand am luat masina nu am schimbat cauciucurile , am ramas pe Continental de vara , care pe zapada e de rau cu ele, indiferent daca ai ABS sau nu. Iarna pe asfalt uscat franeaza bine.

      Comment


      • CataFOF ESTI UN MARE SOFER DAIA MA DAU LA O PARTE DIN CALEA TA
        ...........
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • sunt al mai mare sofer din corporatie , asa ca fa`mi loc sa ma dau cu sania.
          eu ti`am zis ca nu ai citit tot ce am scris , sau citesti doar ce`ti convine tie.
          abs-ul da , e chiar folositor in majoritatea cazurilor , dar pe zapada mareste distanta de franare fata de alta masina fara abs. ( este strict parere mea )

          Comment


          • @CataFOF ABS-ul se comporta la fel indiferent de conditiile meteo ploaie,uscat,zapada masina fiind echipata cu cauciucuri corespunzatoare pe polei daca vrei sa opresti masina trebe sa ai ancora de pe Titanic so arunci in urma ca nici mama ABS-ului nuti opreste masina cum se opreste pe zapada sa zicem si-n chestia cu condusu lasai pa altii sa te laude e mai bine

            Comment


            • o intrebare , ai abs ca dotare ?

              Comment


              • Nu mi se pare ca se comporta foarte prost loganul iarna. Iarna trecuta nu am avut nicio problema, niciun eveniment neplacut si am condus destul de mult pe zapada. Am ABS si am avut cauciucurile originale Michelin care atunci aia aveau cam 45000 km. )
                Parerea mea este ca ABS-ul este foarte eficient atat vara cat si iarna, chiar daca iarna distanta de franare este putin mai mare cum zic unii(desi nu cred).

                P.S.: mai eram si incepator (pe 17 dec 2009 am luat permisul) si nu mergeam cu 10-20km/h.

                Comment


                • Eu consider ca intra prea devreme.Nu am masurat milimetric sa vad care se opreste mai repede.Dar eram odata pe trafic greu.Se pune rosu din scurt,era polei.Am pus putina frana,imedia a intrat abs-ul si am tras si frana de mana ca nu ma mai opream.Pur si simplu sanie eram.Am anvelope de vara.Inca nu am luat de iarna.Ideea e ca ABS-ul ar trebui sa intre in situatii de urgenta.Eu am senzatia ca intra foarte devreme.La orice franare mai violenta ABS-ul e intrat.Am condus mai multe masini,si nu la toate intra asa devreme.Sau poate nu ma pricep eu la condus...
                  sigpic

                  Comment


                  • Sau poate masinile alea aveau cauciucuri ceva mai aderente. Dupa mine, abs-ul intra fix cand trebuie. Si la mine, cu gume de vara pe zapada, cand apas frana intra instant, da asta nu mi se pare ciudat
                    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                    Comment


                    • totul tine ce fel de anvelope are masina... ca de ex.: de ce e indicat ca iarna sa umblam cu bocanci care au o talpa plina de riduri prin zapada si nu cu adidasi sau cu cine stii ce pantofi cu talpa "slick"
                      "cati santeti?!?"

                      Comment


                      • Eu nu am luat cauciucuri de iarna ca nu am avut bani atunci + ca ,cauciucurile de vara erau noi,nu erau tocite ca sa zici ca nu poti merge deloc cu ele.Nu am avut nicio problema iarna cu franarea,pentru ca de obicei anticipez cam ce se intampla in trafic.
                        Acum trebuie neaparat sa imi iau un set de cauciucuri ca deja am facut 2 ieri cu astea.
                        PS:cauciucurile,probabil,sunt cele mai importante "componente" ale masinii.
                        PPS:vara abs-ul intervine corect si este chiar foarte bun.
                        sigpic

                        Comment


                        • ABS-ul intervine atunci cand se pierde aderenta. Cu niste anvelope de vara, iarna pierzi foarte usor aceasta aderenta. D-aia si activarea foarte usoara a ABS. Nu conteaza faptul ca anvelopele sunt noi. Profilul lor si compozitia nu e gandita pentru anotimp rece, lucru care va crea neplaceri.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Haideti sa continuam discutia daca se poate cu referire la dezaburire, caldura, anvelope,metode de scapat de zapada care se lipeste pe langa roti si apoi poate ingheta , raclete de sters zapada etc ca topicuri despre ABS mai sunt.
                            Apropo de zapada care se prinde pe langa contraripi, pe mine ma cam dispera ca ajunge la un drum mai lung sa impiedice roata sa vireze normal, si daca e frig mai si inghetza in mers, la alte masini parca nu se aduna asa multa, nici macar la dacia 1310.

                            Comment


                            • apropo de dezaburrire, stiu ca e "problema generala" la logan, dar geamurile din spate se aburesc de fiecare data aproape , in sezonul rece, nu se poate face nimic?
                              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                              Comment


                              • ori pui un pasager sa dea cu carpa nonstop ori montezi dezaburire pe ele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google