Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by gogoasha69
    daca pun niste lanturi la masina imi stica cauciucurile? jentile? eu fac giurgiu-bucuresti in fiecare zi... si e cam riscant am si cauciucurile de vara continental...dece la logan nu se vand masinile la cei care le cumpara in sezonul rece echipate de iarna? apropo eu oi avea apa din motor cu antigel sau ce se pune in ea sa nu inghete? si nu este recomandat sa lasi masina cu frana de mana trasa ca inchiata iarna nu ???
    -Lanturile le montezi NUMAI IN SITUATII DE CRIZA (zapada batatorita, polei si numai daca esti nevoit sa urci o rampa) SI NUMAI PE ROTILE MOTOARE!!! Viteza de deplasare nu trebuie sa depaseasca 40km/h! NU SE CIRCULA CU LANTURILE MONTATE PE ASFALT - lanturile uzeaza anvelopa si sistemul de directie!
    -Masina vine din fabrica cu amestec antigel in motor.
    -Iarna e recomandat sa nu tragi frana de mana. E posibil sa inghete cablul de actionare a franei si face imposibila eliberarea acesteia.

    Comment


    • #62
      @gogoasha 69 i-ti spun eu ce avea ca am avut si experiente d-astea. Ii tinea frana numai pe anumite roti(sau numai pe o roata ca la bicicleta).
      In alta ordine de idei daca mai aud ca ABS-ul nu e bun sau asa ceva fac criza. Se simte ca ai frana dar mai ales ai directie cand franezi. Sa nu va astepatati sa aveti frana ca pe uscat dar diferenta intre ABS si non ABS e uriasa pe zapada. Ieri am mers 100 de km numai pe zapada si viscol si stiu ce spun.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #63
        Si daca aveti ABS nu va asteptati sa se opreasca instantaneu. Iarna (mai ales daca e polei pe jos) distanta de franare va creste considerabil fata de o masina fara ABS, dar veti avea directie in orice moment si puteti evita masina sau obstacolul din fata. Cu cat roata incearca sa se blocheze mai mult cu atat va creste distanta de franare, pentru ca ABS-ul o face mereu sa se roteasca ca sa nu te duci ca sania.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #64
          Asta e a 3-a iarna prin care trece golanasul, si pana acu nu am avut probleme, nu au inghetat usile (chiar si la -20 de grade s-au deschis imediat), nu a inghetat frana de mana, kormoranele stock, erau mai bune pe zapada decat pe uscat P:P, acu serios, chiar au fost destul de bune pe zapada, si zic asta pt ca mers si urcat si pe drumuri forestiere, si si-au facut treaba, dezaburirea merge perfect din prima zi de cand am luat masina, stergatoarele le-am schimbat, si astea scartaie daca ingheata lamela, dar nu chiar la fel ca cele stock.
          Acu ca am echipat-o si cu anvelope de iarna e si mai ok, oricum nu mi-a fugit niciodata decat daca am vrut eu sa o fac sa derapeze, asa ca per total sunt chiar foarte multumit
          Bafta all, si o iarna blanda
          Don't touch! Never ever steal
          Unless you're in for the kill

          Comment


          • #65
            Originally posted by csebalyn
            @culaurentiu: aia cu gumele care nu fac mare diferenta s-o crezi tu... am constatat pe propria piele ca e chiar mare diferenta (intr-o curba in care eu am franat, altul, cu viteza mai mica, dar cu gume de vara, a facut o pirueta. si Doamne ajuta! ca tocmai ce-a trecut un tir cu 3 secunde mai devreme si n-a mai venit nici o masina dupa el...
            Intre cele de vara si cele de iarna normal ca exista diferenta datorita compozitiei. Cele de vara de la o anumita temperatura se intarsesc si nu prea te ajuta, pe cand cele de iarna datorita compozitiei isi pastreaza elasticitatea mult mai bine si se muleaza. Dar intre cele All-Seasons si alea de iarna diferenta nu e asa de mare, in plus... si cu alea de iarna poti derepa la fel de usor pentru ca distanta de franare sau aderenta e influentata de coeficientul de frecare. Problema cea mai mare apare cand e polei pe jos, si in situatia asta doar tu mai interrvii in coeficientii de franare.
            Asa ca sfat pentru toata lumea, indiferent de ce gume aveti, voi sunteti cel mai bun "ABS", circulati cu atentie si nu bruscati masina.
            Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

            Comment


            • #66
              Originally posted by Christnacht
              Sonykel ai grija ce vb in legatura cu ninsoarea.Vezi ca ti-o iei ), toti asteapta sa faca drifturi pe zapada sau chiar gheata in mamaia , ai grija ce spui
              na ma ca a nins... va place cum se circula? ca e sticla peste tot la mine in cartier dabia se circula si noroc ca au aruncat pe bulevard cu ceva nisip
              na iesiti afara si tu si floryn ca si ala vroia zapada si saturati-va de ea eu ma uit pe geam la ea pana se topeste... bine ca am tigari in casa si nu tre sa ma duc dupa tigari
              ca mie nu-mi place
              Attached Files

              sigpic

              Comment


              • #67
                Ce ti-am zis eu Sony, barosanu nu asculta de pacatosi!

                Comment


                • #68
                  Deci pe zapada cu ABS opresti in distanta mai scurta decat fara ABS.
                  Vorbesc de zapada batatorita, care nu se ''aduna'' in fata rotilor.
                  Daca ingheata rotile se duce ca sania.

                  Comment


                  • #69
                    Nu, pe zapada batotrita cu ABS opresti in distanta mai mare decat fara ABS, dar ai posibilitatea sa schimbi directia de mers si poti evita impactul.

                    Comment


                    • #70
                      eu chiar nu stiam faza asta , ca opresc pe distanta mai mare , dar de fapt e logic ca roata e de blocata deci se invarte deci distanta mai mare, nu???

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        M-am convins ca e asa cum zice Sp!ke vineri seara pe una dintre stradutele din Bucuresti. Am luat viteza pentru ca era libera straduta si imi place sa ma joc pe zapada dar cand am ajuns la intersectie mai opreste masina daca poti. Am pus frana, a intrat ABS-ul dar ma duceam ca pe sanie. E misto ca poti controla masina. Am intors-o in mijlocul strazii ca doar tot era libera si asa am reusit s-o opresc. Nu cred ca ma mai joc asa cel putin in B ) ) )

                        Comment


                        • #72
                          Am mers zilele ieri cu masina pe Valea Bistritei, la tara, si a trebuit sa-mi pun lanturi. Era zapada pe drum de nu puteam sa ma urnesc din loc fara ele + ca aveam de urcat si de coborat vreo doua pante mai abrupte. Am mers batraneste rau, numai cu tr.1, sper ca nu mi-au afectat directia si cauciucurile...Voi ce spuneti? Am Michelin, bune pe asfalt, nashpete pe zapada.Merge glicerina la chedere? Ca mi-a inghetat unul si cand am deschis portiera s-a luat oleaca de material de ala textil pe portiera

                          Comment


                          • #73
                            Daca ai mers incet, fara frane brutale, si distanta scurta, masina n-are nimic.

                            Comment


                            • #74
                              In momentu' in care ai rupt aderenta nu se scurteaza dist. de franare, din contra.
                              Poate la 30/h fara ABS opresti in dist. mai scurta (pe zapada batatorita), dar la 70-80 parol ca franezi in dist. mai mica cu ABS.
                              Proba se va face zilele astea (e mea si a lui fratelo, numai sa si-o scoata din service... )

                              Comment


                              • #75
                                Si eu am de urcat o panta de vreo 5-600 de metri, pietruita si din cate am aflat (am vb cu tata) e ceva zapada batatorita. Ce ma sfatuiti sa fac?
                                a) Sa pun lanturile de la baza dealului;
                                b) Sa pun lanturile atunci cand nu mai pot urca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google