Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Pai.. e diesel omule! Aprinderea se face prin compresie nu prin scanteie ca la benzinare. Motorina se aprinde numai in anumite conditii de temperatura si presiune (nu ma intreba ca nu le stiu!) si daca aceste conditii nu sunt indeplinite atunci pornirea e putin mai greoaie. Stai linistit, n-are nimic masina.

    Comment


    • #92
      oki...ma gandeam doar sa nu se duca bateria daca tot invarte atata...dar deja vad soare afara...asa ca...de maine porneste iar la sfert...sper..

      Comment


      • #93
        Pai de ce nu zici ca e diesel? )Mult succes in continuare...
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • #94
          @emil_munteanu: Orice motor Diesel are "o retinere" cand temperatura este scazuta, pentru ca daca porneste motorul si atat aerul admis, cat si motorina injectata este rece, atunci aprinderea motorinei datorate compresiei si temperaturii aerului la sfarsitul fazei de compresie nu are loc, pentru ca temperatura este prea mica.
          De aceea temperatura motorinei si a aerului trebuie ridicata, inainte de admisie si compresie. Rezulta acea perioada de asteptare, invers proportionala cu temperatura aerului.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #95
            corect, andrei. pornirea se face imediat ce temperatura cilindrilor si pistoanelor a crescut suficient cat sa nu absoarba caldura rezultata in urma cresterii de temperatura datorata compresiei si astfel motorina se aprinde dupa cateva zeci de ture de motor (cateva secunde)...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              Pai rolul acelor "bujii" care le au dieselurile, care e? nu sa incalzseasca aerul care este comprimat, pana la injectarea motorinei, ca sa se aprinda amestecul? eu asa am crezut pana acu,,, :|
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • #97
                sefii mei, vad ca sunteti tinerei cu totii, aveti ligheane de putin timp...

                Al meu lighean ii din recolta 2004, printre primele livrate. Se afla in a 4a iarna. Niciodata, si repet, NICIODATA nu au fost probleme cu aburirea geamurilor, cu pornirea la rece sau cu incalzirea habitaclului. Mentionez ca inca mai rulez cu bateria originala, desi a cam obosit saraca. A pornit zilele astea fara sa comenteze. Usile se deschid toate, normal, fara sa le fortez, la fel si capota motorului, la fel si portbagajul. Nici nu m-am sinchisit sa dau cu maturica pe ea, am pornit-o, am stat max 2 minute si am plecat. Merge de rupe.

                Pe vremea asta am fost nevoit sa renunt la cauciucurile mele de vara cu jante pe 17' . Deja nu mai puteam iesi din parcare cu alea, iar la frinare nu mai zic, erau dezastru. In fine, am montat setul de sava Eskimo si acum pot spune ca beneficiez de putin mai multa aderenta.

                In concluzie, masinuta asta nu prea m-a dezamagit pina acum, cu atit mai mult iarna. Ma cam cert in schimb cu maciulia de la viteze, e metalica si dimineata ii inghetata tun... Vai de palma mea dreapta


                Drumuri bune va doresc si nu uitati ca voi trebuie sa controlati masina si nu ea pe voi. ATENTIE !!!
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #98
                  Originally posted by golanu
                  Pai rolul acelor "bujii" care le au dieselurile, care e? nu sa incalzseasca aerul care este comprimat, pana la injectarea motorinei, ca sa se aprinda amestecul? eu asa am crezut pana acu,,, :|
                  intr-adevar, ala e rolul bujiilor incandescente, dar le trebuie timp pana incalzesc camera de ardere. nu vorbim numai de aer; gandeste-te cat metal e de incalzit de la -10 la +10 grade, cam cata caldura absoarbe aluminiul ala racit de noaptea...plus ca la ce viteza are pistonul respectiv, crezi ca se incalzeste juma' de litru de aer in cateva zecimi de secunda? "bujiile" respective ajuta si prin faptul ca avand un punct incandescent, oarecum se grabeste aprinderea motorinei, insa au si ele niste limite. o sa fac o analogie, evident, exagerata: incearca sa incalzesti 0,5l de apa cu bricheta, de la 20 de cm de flacara, doar leganand ibricul deasupra brichetei, fara sa-l lasi mai mult de-o secunda in dreptul focului, sa vezi in cat timp fierbe. a, si pe post de bujie incandescenta, aprinde un chibrit intr-o parte, sa mai incalzeasca si el ocazional...pana la urma, in alea 4-5 secunde de dat la demaror, motorul face cateva zeci de ture, se mai incalzeste prin frecare, prin compresia aerului, bujiile ajuta si ele, mai apare cate un rateu de combustie care incalzeste si el si uite-asa, motorul porneste...asta e comportamentul normal al diesel-elor. plus ca se si incalzesc mai greu, dar asta-i alta discutie.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #99
                    eeee... nu chiar zecimi de secunda domne, are cateva secunde la dispozitite. E drept 2,3 dar are )))

                    Comment


                    • Originally posted by iuli81
                      eeee... nu chiar zecimi de secunda domne, are cateva secunde la dispozitite. E drept 2,3 dar are )))
                      eu ma refeream strict la timpul in care pistonul merge de la pmi la pms. la ralanti, la 600rpm, cursa respectiva tine 50ms pt fiecare piston in parte. timpul total de dat la cheie pana porneste motorul e de cateva secunde
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • In cartea masinii, la diesel, scrie ca pe timpul rece a se lasa mai mult contactul pus si pe urma a se porni. Eu asa fac de cand am masina 25 000 km. Porneste la prima cheie imediat.
                        Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

                        Comment


                        • Pai si la aspiratoru' meu care e problema? Ieri dimineata pt prima data, n-a pornit la prima cheie, efectiv n-a dat nici un semn. La a doua a luat-o dar asa...anemic . Ma gandesc ca mai are si el ''goange'', ca azi a pornit frumos.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___28
                            Pai si la aspiratoru' meu care e problema? Ieri dimineata pt prima data, n-a pornit la prima cheie, efectiv n-a dat nici un semn. La a doua a luat-o dar asa...anemic . Ma gandesc ca mai are si el ''goange'', ca azi a pornit frumos.
                            senzorul pozitie volanta...senzorul clapeta acceleratie...toate gunoaiele aste sunt influentate de temperatura. iar daca mai sunt si murdare, treaba-i clara...azi dimineata nmi-a facut si mie o "figura" dar eu n-am asteptat sase stinga becurile din bord...la a doua incercare a luat-o din prima, la "sfert de cheie", cum se zice.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • si la benzinaru meu zice ca pe vreme rece sa pun contactu si sal las ceva mai multicel si eu asa fac ma urc in masina pun contactu , bag fata la cd player imi pun detectoru in geam imi aprind o tigara
                              si jbang o ia la prima cheie D

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by SoNyKeL
                                si la benzinaru meu zice ca pe vreme rece sa pun contactu si sal las ceva mai multicel si eu asa fac ma urc in masina pun contactu , bag fata la cd player imi pun detectoru in geam imi aprind o tigara
                                si jbang o ia la prima cheie D
                                la noi la benzinar chiar e de pomana lastul ala mai mult...dupa ce s-au stins becurile din bord, poti sa-i dai cheie, chiar nu conteaza daca-l lasi mai mult. n-are cine/ce sa incalzeasca motorul in timpul ala . bine ca la noi macar o ia mai repede
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google