Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai daca il lasi mai mult (benzinar) dupa ce s-au stins beculetele risti sa nu porneasca cum trebuie (daca il lasi prea mult) ca scade pres din pompa de benzina...

    Seba, apropo de senzorii aia nerorociti...ii putem curata cumva?

    Comment


    • Originally posted by Octavian___28
      Pai daca il lasi mai mult (benzinar) dupa ce s-au stins beculetele risti sa nu porneasca cum trebuie (daca il lasi prea mult) ca scade pres din pompa de benzina...

      Seba, apropo de senzorii aia nerorociti...ii putem curata cumva?
      cum darcu s ascada presiunea, cand pompa merge incontinuu de la punerea contactului? vezi ac avem pompa elctrica in rezervor, nu de-aia pe motor, cu membrana, ca la 1300...
      senzorii se pot curata, nu-i problema, dar la frig au toate sansele sa fac probleme. pe langa pastila inductiva de pe volant, in aceeasi capsula exista si-o gramada de electronica, ce nu se vede daca nu spargi senzoru'...senzorul de acceleratie e un nenorocit de potentiometru, care probabil dupa alimentare de la contact se incalzeste si topeste ghiata, astfel ca-si revine...zic probabil, pt ca n-am desfacut pontometrul sa vad daca e inghetat. oricum apar si dilatari, contractii, etc, care influenteaza comportamentul respectivei rezistente...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Da mai, stiu. Dar eu spuneam ca se aude pompa cand pui contactu' cateva sec si apoi nu se mai aude nimic. Si acum ma gandesc ca defapt se aude doar pana se amorseaza (ca la pompa de apa de la centrala mea ) ) si apoi merge dar fara zgomot.

        Comment


        • Originally posted by Octavian___28
          Da mai, stiu. Dar eu spuneam ca se aude pompa cand pui contactu' cateva sec si apoi nu se mai aude nimic. Si acum ma gandesc ca defapt se aude doar pana se amorseaza (ca la pompa de apa de la centrala mea ) ) si apoi merge dar fara zgomot.
          iezact cum zici
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Nu cu contactul pus tre sa stai, ci cu motorul pornit !Cam 2-3min,e suficient!Se incalzeste motorul, se dezmorteste si uleiul.

            Comment


            • Ce zici ?

              Comment


              • Originally posted by SoNyKeL
                si la benzinaru meu zice ca pe vreme rece sa pun contactu si sal las ceva mai multicel si eu asa fac ma urc in masina pun contactu , bag fata la cd player imi pun detectoru in geam imi aprind o tigara
                si jbang o ia la prima cheie D
                scuze!Referitor la asta...

                Comment


                • Originally posted by mihai.gigi
                  Nu cu contactul pus tre sa stai, ci cu motorul pornit !Cam 2-3min,e suficient!Se incalzeste motorul, se dezmorteste si uleiul.
                  pai noi vorbeam tocmai de faptul ca porneste greu ?...ok, stau sa se incalzeasca, dar pt asta nu tre' mai intai sa-l pornesc ? )
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • ...care ieste... )
                    Putem opta pentru o aeroterma de aia mica bagata la motor si tinuta vreo 10 min. pana se incalzeste un pic, si apoi dam cheie.

                    Comment


                    • Nu am avt probleme d-astea !Si cu baterie de 3 ierni !Ma retrag...

                      Comment


                      • mai oameni buni pana la urma dupa ce o pornim stam cu ea sau nu? eu stiam ca nui bine sa stai cu motoru rece sa stai cu el pornit eu l-am pornit si in 5secunde am plecat uneori un minut... deci cum se procedeaza corect? si stiu ca atunci cand e rece motoru nu trebe forja accelerat lin si frumos nu?

                        sigpic

                        Comment


                        • sony, in carte parca zice sa nu stam sa se incalzeasca, ci sa mergem usor pana la atingerea temperaturii normale de functionare a motorului (macar 2 linii pe indic temperatura). acu pe chestia asta o sa fie cateva minute in care cutia o sa mearga mai greu, dar asta e. nu-i rau daca pleci imediat, numai sa n-o calci mai tare pana nu se inzalzeste cat de cat... si cutia, ca si motorul, vor functiona ok dupa alea 2-3 minute in care trebuie un pic "menajate"...chestia cu incalzitul masinii e mai mult o treaba de comoditate, dar pana la urma nu cred ca-i strica nici daca stai sa se "dezmorteasca" un pic. eu zic ca e ok in ambele feluri, dpinde numai cat de comozi suntem sau cat de obsedati de cartea de utilizare
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • deci procedez corect eu asa fac tot timpu , am plecat si o iau incet printre blocuri si da am observat ca , cutia uneori se misca greu si pana ies in bulevard deja fac 2liniute...

                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by SoNyKeL
                              deci procedez corect eu asa fac tot timpu , am plecat si o iau incet printre blocuri si da am observat ca , cutia uneori se misca greu si pana ies in bulevard deja fac 2liniute...
                              asa fac si eu si se pare ca e ok pt masina, cel putin pana acum. in 2-3 minute se incalzeste si deja incepe sa mearga mai usor...chestia e ca tre' sa rabdam un pic de frig
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Fara rautate sau misto: schimbati-va uleiul cu unul mai bun si o sa vedeti (observati) cum se comporta motorul la rece. Il ''simti'' ca merge mai lejer, porneste parca ar fi deja ''uns'', ca nu e strans si nu ''freaca''. Sorry de exprimare, dar senzatia e reala, nu e paranoia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google