Originally posted by Octavian___28
Loganul iarna - dezamagitor?
Collapse
X
-
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
-
Nu stiu...sigur nu mai mult ca tine )
Ideea e ca daca bagi alt ulei de transmisie, tot trebuie sa respecti (cred ) indicativul de ulei specific pt Logan. Nu cred ca te risti sa pui un ulei mai ''subtire''. Sau?
Nici nu stiu ce ulei mai exact se baga in cutie (la Dacia batrana cat era? T80 sau 90?)
Comment
-
cred ca t90 avea vechea dacie si daca nu ma inseala memoria, tot ala e si la logan...dar si pt asta exista clase superioare, probabil mai scumpe, dar care fac treaba ceva mai bine. inclin totusi sa cred ca si cu un ulei mai bun cutia va avea aceleasi "agatari" din cauza lipsei sincro pe tr 1 si R si numai ceva full sintetic o va tine mai "dezmortita" iarna. o sa mai studiez problema, iar daca aflu ceva, revin...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
La Logan se pune Dacia Extragear SAE 75W80, API GL5, dar poti merge si pe un Elf sau un ulei pentru VW (mi se pare ca e facut in germania).
Comment
-
Originally posted by andreiLa Logan se pune Dacia Extragear SAE 75W80, API GL5, dar poti merge si pe un Elf sau un ulei pentru VW (mi se pare ca e facut in germania).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu e acleasi lucru dar merge si T90. T90 e un ulei mineral aditivat antioxidant, antiuzura, anticoroziv, destinat ungerii transmisiilor prin angrenaje oblice si elicoidale, precum si cutiile mecanice ale autoturismelor si autocamioanelor, iar GL5 e un ulei 100% semisintetic de mare performanata pentru transmisii mecanice.
Comment
-
Loganul iarna
Cand e frig rau, o scot din garaj (am garaj de tabla) si o las pornita sa se mai incalzeasca pana plec.
Dar am observat ca, daca vrei sa se incalzeasca cat mai rapid, trebuie sa o iei din loc. Daca o lasi numai sa mearga la ralanti fara sa o misti, atunci prazi carburantul si mai si poluezi aiurea mediul. Am vazut un site nemtesc despre condusul economic: ziceau ca trebuie pornit imediat, ca asa se incalzeste cel mai repede si consuma cel mai putin.
Cat despre aburire, am condus mai multe masini, incepand cu batranul Cielo si terminand cu Bora si Focus - dar la toate se abureste pe dinauntru la pornire. Asa ca, la urcarea in masina, prima miscare - ordon la pasageri "Cine vorbeste in masina, il dau jos!". Daca nu vorbesti, atunci nu se abureste asa repede.
Apoi dau drumul la aer conditionat, directionez pe parbriz (si, cand se mai incalzeste putin jetul, il mut pe parbriz+picioare). Fata de ce zice Sp!ke, dezaburirea luneta nu o pornesc chiar de la inceput, ca sa nu suprasolicit acumulatorul.
In sfarsit, sa nu le fie cu suparare la cei care umbla cu Michelin Energy iarna! Sunteti vreunul care umblati iarna in sandale sau slapi? Altfel spus, cum se incalta soferul, asa cred ca ar trebui sa se gandeasca sa incalte si masina.Martinel rules!
Comment
-
@ruud: dezaburirea nu merge pe acumulator, decat daca stai cu contactul pus si motorul oprit alternatorul are regulator de tensiune integrat si nu soliciti bateria. daca lasi masina in ralanti si pornesti dezaburirea, o sa constati ca turatia de ralanti creste cu 100-150rpm sau mai mult, in functie de incarcarea alternatorului (ecu injectie face corectia asta tocmai sa nu se chinuie bateria).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Octavian___28Eu am observat cand aprind farurile spre exemplu ca turatia scade un pic...
Sau cand misc de volan (tot la ralanti) scade turatia si apoi urca un pic. Se simte cum ii ''comanda'' ECU ce sa facaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Referitor la TURATIE - ECU - DEZABURIRE / LUMINI. TOTUL si ma refer absolut totul la masina asta e controlat de ECU. Confirm cele zise cu, cresterea turatie in cazul in care se da drumul la dezaburire, o sa si observati ca releele pleaca pe rand la cele 2 rezistente (var diesel).
Referitor la inghetat usi am mai zis si mai zic (scriu), a se folosi un ulei siliconic sau solutie pe baza de glicerina data pe garnituri si neam nu mai ingheata (pe vremea aia cand in Buc erau -6 grade am fost si-am spalat-o, si n-a avut nici o problema).
Referitor la faptul ca fuge fata masini, e valabil la majoritatea masinilor pe benzina, ele fiind mai usoare decat cele diesel pe osia fata. Fuge si fatza la diesel , dar in momentul in care bruschezi directia, cineva zicea pe forum "se negociaza curbele" si avea mare dreptate.
Numai bine si SARBATORI FERICITE !!!Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic
Comment
-
Originally posted by culaurentiu[...]o sa si observati ca releele pleaca pe rand la cele 2 rezistente (var diesel).
Comment
-
Aeroterma de la dCi-uri are incalzire electrica cu 2 trepte (cu 4 termoplonjoare cuplate 2 cate 2), ce sunt controlate de catre ECU si care sunt alimentate in functie de temperatura agentului de racire. Deci nu sunt relee.
Comment
Comment