corect, andrei, releele doar alimenteaza respectivele rezistente. probabil se si aud tacanind, de aici si confuzia....
Loganul iarna - dezamagitor?
Collapse
X
-
au aparut problemele
de ceva timp (de cand a plouat si a nins) se aude un scartait la roata dreapta fata, in treapta 1,2 si 3, iar la viteze mai mari dispare ... cand pun frana iar nu se aude, dispare scartaitul, pornesc reapare zgomotul ... Ce este fratilor? Sa-mi fac griji? Sa merg la service sa vad ce are? Nu am lovit borduri si nu am dat in gropi!Logan - siguranta si incredere!
Comment
-
vezi pe la bucsi sa nu fie ceva.
Am fost duminica in provincie, cand m-am apropiat de buc la vreo 15 km a inceput sa ninga puternic, am parcat masina si am revenit a doua zi, masina acoperita cu vreo 5-7 cm de zapata, am dat cu o perie moale ce se putea inlatura si a ramas un strat de gheata de 0.5-1 cm (masina era calda cand am lasat-o, zapada s-a topit in contact cu tabla, apoi a inghetat), am curatat parbrizul , am deschis masina cu cheia fara problem, m-am urcat, am pornit motorul ca de obicei, n-am sesizat intarziere am dat drumu la ventilator in poz de dezaburire parbriz, am potrivit fata la cd-player si am plecat fara probleme. Pe drum gheata s-a topit treptat nu a plecat toata sub forma unei calote cum ma asteptam, am mers si incet pe jos era usor inghetat, mi-am lasat sotia la serv.
Cand s-a incalzit motorul la semafor la moghioros am calcat putin am virat stanga intr-un derapaj controlat si am accelerat pana la 60, spre bucla de la dr taberei, se simtea cum rotile patineaza, asta pana la prima trecere, cand a aparut o bunicuta clasica dintr-aceea cu sacosa in dungi late si cu sticlele cu lapte care venea de la piata, am inceput sa reduc usor si a intrat ABS-ul , totul a fost ok masina a fot controlabila cu mult inainte de a ajunge la trecere(cauciucuri conti de vara). Seara cand am vrut sa plec de la serv pe jos se facuse sticla, am incercat sa plec normal cu putina acceleratie si am simtit ca patineaza rau, am plecat doar cu ambreiajul fara acc. pe straduta de 6m latime aglomeratie mare de masini parcate m-am hotarat sa merg mai in fata unde erau 50m liberi si sa intorc, la 30 km/h am bruscat putin directia cu piciorul usor apasat pe frana a intrat imediat ABS-ul am redus pana la 10-15km si intors cu frana de mana aproape pe loc intre cele doua borduri.
asadar :
1. la 1.5 dci de 200Nm pe zapada batatorita, gheata sau polei demarati numai din ambreiaj lasti putin acceleratia sa doarma
2. nu bruscati comenzile
3. cauciucuri de iarna nu de vara -chiar daca implica bugetul macar pe fata nu fiti zgarciti (eu anul asta o sa fiu,strang pentru la anu sa iau un set complet cu tot cu jante de fier)
... sory
ps:
4 daca nu iti place cum merge incearca sa schimbi "tacanitul" de la volanLast edited by andrei; 20 December 2007, 23:39.
Comment
-
N-am putut sa tac !
Originally posted by razvan2007Si ca o intamplare cu femei soferite! De dimineata cand pregateam masina de drum am o vecina intr-un bloc de vizavi de mine care are o kia ceed si femeia pleaca cu masina, cand trece pe langa mine aud ca motorul ei este cam turat ... femeia plecase cu frana de mana trasa si nu avea nici o treaba, zambea cu gura pana la urechi! am lasat-o in pace si a mers in continuare cu frana de mana trasa! )
Comment
-
Am fost la munte la Sinaia cu loganu din dotare de pe 13 decembrie pana pe 17 ,Cauciucuri de iarna bridgestone. Am urcat pana la cota 1400 pe zapada/gheata sub stratul de zapada si masina nu a facut nici un fel de fite. Pe serpentinele drumului de urcare/coborare la 1400 daca mentii acceleratia constant apasata ( fara manevre bruste ) masina se comporta bine, merge pe unde vrei tu. Abs intra foarte repede in astfel de conditii, dar frana de motor este sfanta. Cat despre dezaburire, nu au fost probleme , dupa 2-3 minute se rezolva de la sine ( fara carpe etc ) si un mare + pentru oglinzile cu incalzire si degrivare....imi place cum incep sa se dezabureasca cand pornesc dezaburirea lunetei spate. si sa stiti ca se simte diferenta intre cauciucuri de iarna si cele de vara pe zapada /polei. Se simte si la plecare de pe loc si la franare si la ce doriti voi
Comment
-
Originally posted by razvan_rm2003Am fost la munte la Sinaia cu loganu din dotare de pe 13 decembrie pana pe 17 ,Cauciucuri de iarna bridgestone. Am urcat pana la cota 1400 pe zapada/gheata sub stratul de zapada si masina nu a facut nici un fel de fite. Pe serpentinele drumului de urcare/coborare la 1400 daca mentii acceleratia constant apasata ( fara manevre bruste ) masina se comporta bine, merge pe unde vrei tu. Abs intra foarte repede in astfel de conditii, dar frana de motor este sfanta. Cat despre dezaburire, nu au fost probleme , dupa 2-3 minute se rezolva de la sine ( fara carpe etc ) si un mare + pentru oglinzile cu incalzire si degrivare....imi place cum incep sa se dezabureasca cand pornesc dezaburirea lunetei spate. si sa stiti ca se simte diferenta intre cauciucuri de iarna si cele de vara pe zapada /polei. Se simte si la plecare de pe loc si la franare si la ce doriti voi
E NORMAL SA FIE ASA!
Comment
-
Originally posted by crisxxSubscriu!Asta e a 3 iarna cu loganelul si sunt foarte multumit
Comment
-
-
Se pare ca doar cu bucatile prinse in suruburi restul este detasabil.
... Si nu stiu cum se va ghida firul pe cleme, daca masina fuge stg.-dr., este cam empiric totusi.
Am pus-o ca fapt divers si pentru situatii disperate.
Mai interesant este ca se incearca sa se comercializeze asa ceva (este posibil sa obtina brevet de inventie si astfel sa aiba exclusivitate pe solutia aceasta).
Comment
-
Originally posted by Adriann View PostSe pare ca doar cu bucatile prinse in suruburi restul este detasabil.
... Si nu stiu cum se va ghida firul pe cleme, daca masina fuge stg.-dr., este cam empiric totusi.
Am pus-o ca fapt divers si pentru situatii disperate.
Mai interesant este ca se incearca sa se comercializeze asa ceva (este posibil sa obtina brevet de inventie si astfel sa aiba exclusivitate pe solutia aceasta).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Vazusem treaba asta mai demult la o emisiune TV. Dar chiar e rau sa mergi cu fiarele alea pe roata, daca treci pe langa cineva mai aproape poti sa il tai sau la fel pe langa o roata de la masina.
Comment
-
Nu, nu, nu mergi cu toate cele, ci doar cu bucatile care sunt prinse cu surub, restul (ce intra in gauri si bratul lor este o piesa separata) se demonteaza si cred ca poti sa pui si capacul de la roata.
Cred ca pentru cativa metri se merita cum a mai zis @csebalyn mai inainte, altfel nu prea vad cum.
Comment
Comment