Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • corect, andrei, releele doar alimenteaza respectivele rezistente. probabil se si aud tacanind, de aici si confuzia....
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • au aparut problemele

      de ceva timp (de cand a plouat si a nins) se aude un scartait la roata dreapta fata, in treapta 1,2 si 3, iar la viteze mai mari dispare ... cand pun frana iar nu se aude, dispare scartaitul, pornesc reapare zgomotul ... Ce este fratilor? Sa-mi fac griji? Sa merg la service sa vad ce are? Nu am lovit borduri si nu am dat in gropi!
      Logan - siguranta si incredere!

      Comment


      • vezi pe la bucsi sa nu fie ceva.

        Am fost duminica in provincie, cand m-am apropiat de buc la vreo 15 km a inceput sa ninga puternic, am parcat masina si am revenit a doua zi, masina acoperita cu vreo 5-7 cm de zapata, am dat cu o perie moale ce se putea inlatura si a ramas un strat de gheata de 0.5-1 cm (masina era calda cand am lasat-o, zapada s-a topit in contact cu tabla, apoi a inghetat), am curatat parbrizul , am deschis masina cu cheia fara problem, m-am urcat, am pornit motorul ca de obicei, n-am sesizat intarziere am dat drumu la ventilator in poz de dezaburire parbriz, am potrivit fata la cd-player si am plecat fara probleme. Pe drum gheata s-a topit treptat nu a plecat toata sub forma unei calote cum ma asteptam, am mers si incet pe jos era usor inghetat, mi-am lasat sotia la serv.
        Cand s-a incalzit motorul la semafor la moghioros am calcat putin am virat stanga intr-un derapaj controlat si am accelerat pana la 60, spre bucla de la dr taberei, se simtea cum rotile patineaza, asta pana la prima trecere, cand a aparut o bunicuta clasica dintr-aceea cu sacosa in dungi late si cu sticlele cu lapte care venea de la piata, am inceput sa reduc usor si a intrat ABS-ul , totul a fost ok masina a fot controlabila cu mult inainte de a ajunge la trecere(cauciucuri conti de vara). Seara cand am vrut sa plec de la serv pe jos se facuse sticla, am incercat sa plec normal cu putina acceleratie si am simtit ca patineaza rau, am plecat doar cu ambreiajul fara acc. pe straduta de 6m latime aglomeratie mare de masini parcate m-am hotarat sa merg mai in fata unde erau 50m liberi si sa intorc, la 30 km/h am bruscat putin directia cu piciorul usor apasat pe frana a intrat imediat ABS-ul am redus pana la 10-15km si intors cu frana de mana aproape pe loc intre cele doua borduri.
        asadar :
        1. la 1.5 dci de 200Nm pe zapada batatorita, gheata sau polei demarati numai din ambreiaj lasti putin acceleratia sa doarma
        2. nu bruscati comenzile
        3. cauciucuri de iarna nu de vara -chiar daca implica bugetul macar pe fata nu fiti zgarciti (eu anul asta o sa fiu,strang pentru la anu sa iau un set complet cu tot cu jante de fier)

        ... sory
        ps:
        4 daca nu iti place cum merge incearca sa schimbi "tacanitul" de la volan
        Last edited by andrei; 20 December 2007, 23:39.
        http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

        Comment


        • N-am putut sa tac !

          Originally posted by razvan2007
          Si ca o intamplare cu femei soferite! De dimineata cand pregateam masina de drum am o vecina intr-un bloc de vizavi de mine care are o kia ceed si femeia pleaca cu masina, cand trece pe langa mine aud ca motorul ei este cam turat ... femeia plecase cu frana de mana trasa si nu avea nici o treaba, zambea cu gura pana la urechi! am lasat-o in pace si a mers in continuare cu frana de mana trasa! )
          Aha. Care va sa zica, s-a demonstrat inca o data. Femeile este proaste. Dar matale de unde ti-ai dat seama ca a plecat cu frana de mana?! Motorul era turat pt. ca mergea intr-o treapta inferioara de viteza. Ia incearca si tu sa vezi cum sta treaba!

          Comment


          • Am fost la munte la Sinaia cu loganu din dotare de pe 13 decembrie pana pe 17 ,Cauciucuri de iarna bridgestone. Am urcat pana la cota 1400 pe zapada/gheata sub stratul de zapada si masina nu a facut nici un fel de fite. Pe serpentinele drumului de urcare/coborare la 1400 daca mentii acceleratia constant apasata ( fara manevre bruste ) masina se comporta bine, merge pe unde vrei tu. Abs intra foarte repede in astfel de conditii, dar frana de motor este sfanta. Cat despre dezaburire, nu au fost probleme , dupa 2-3 minute se rezolva de la sine ( fara carpe etc ) si un mare + pentru oglinzile cu incalzire si degrivare....imi place cum incep sa se dezabureasca cand pornesc dezaburirea lunetei spate. si sa stiti ca se simte diferenta intre cauciucuri de iarna si cele de vara pe zapada /polei. Se simte si la plecare de pe loc si la franare si la ce doriti voi

            Comment


            • Originally posted by razvan_rm2003
              Am fost la munte la Sinaia cu loganu din dotare de pe 13 decembrie pana pe 17 ,Cauciucuri de iarna bridgestone. Am urcat pana la cota 1400 pe zapada/gheata sub stratul de zapada si masina nu a facut nici un fel de fite. Pe serpentinele drumului de urcare/coborare la 1400 daca mentii acceleratia constant apasata ( fara manevre bruste ) masina se comporta bine, merge pe unde vrei tu. Abs intra foarte repede in astfel de conditii, dar frana de motor este sfanta. Cat despre dezaburire, nu au fost probleme , dupa 2-3 minute se rezolva de la sine ( fara carpe etc ) si un mare + pentru oglinzile cu incalzire si degrivare....imi place cum incep sa se dezabureasca cand pornesc dezaburirea lunetei spate. si sa stiti ca se simte diferenta intre cauciucuri de iarna si cele de vara pe zapada /polei. Se simte si la plecare de pe loc si la franare si la ce doriti voi

              E NORMAL SA FIE ASA!

              Comment


              • Subscriu!Asta e a 3 iarna cu loganelul si sunt foarte multumit

                Comment


                • Originally posted by crisxx
                  Subscriu!Asta e a 3 iarna cu loganelul si sunt foarte multumit
                  si eu te sustin Best of the best chiar si iarna azi au fost -11 grade la Iasi si a pornit la sefert,nu abureste gemuri sau alte chestii nedorite caldurica eeeee caldurica ff repede sunt mindru de loganelul meu MCV 15 dci 85 cai

                  Comment


                  • Pentru cei ce au probleme la impotmolire ca Loganul consultati pagina pentru a vedea un Troliu Romanesc care se adapteaza la roata/roti.
                    Mi se pare interesant daca este dimensionat cum trebuie si este folosit cu atentie sa nu "barbiereasca" caroseria.
                    sar3.JPG

                    Comment


                    • Nu-mi place ''troliu'' asta...umblu cu clemele alea dupa mine...

                      Comment


                      • Se pare ca doar cu bucatile prinse in suruburi restul este detasabil.
                        ... Si nu stiu cum se va ghida firul pe cleme, daca masina fuge stg.-dr., este cam empiric totusi.
                        Am pus-o ca fapt divers si pentru situatii disperate.
                        Mai interesant este ca se incearca sa se comercializeze asa ceva (este posibil sa obtina brevet de inventie si astfel sa aiba exclusivitate pe solutia aceasta).

                        Comment


                        • Originally posted by Adriann View Post
                          Se pare ca doar cu bucatile prinse in suruburi restul este detasabil.
                          ... Si nu stiu cum se va ghida firul pe cleme, daca masina fuge stg.-dr., este cam empiric totusi.
                          Am pus-o ca fapt divers si pentru situatii disperate.
                          Mai interesant este ca se incearca sa se comercializeze asa ceva (este posibil sa obtina brevet de inventie si astfel sa aiba exclusivitate pe solutia aceasta).
                          cum sa mai obtina brevet de inventie pt o chestie din primul razboi mondial ? oricum nu stiou cat de ok e cand fuge masina, cum ziceai si tu. nu e deloc "safe", dar pt situatii disperate, gen 1-2-3metri, poate merge...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Am zis poate pentru ca nu stiu ce contine dosarul de la OSIM.
                            Iar daca ideea a existat nu conteaza, ci punerea ei in practica (realizare poate fi diferita) este cea care dicteaza daca va deveni ori ba brevet de inventie.

                            Comment


                            • Vazusem treaba asta mai demult la o emisiune TV. Dar chiar e rau sa mergi cu fiarele alea pe roata, daca treci pe langa cineva mai aproape poti sa il tai sau la fel pe langa o roata de la masina.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Nu, nu, nu mergi cu toate cele, ci doar cu bucatile care sunt prinse cu surub, restul (ce intra in gauri si bratul lor este o piesa separata) se demonteaza si cred ca poti sa pui si capacul de la roata.
                                Cred ca pentru cativa metri se merita cum a mai zis @csebalyn mai inainte, altfel nu prea vad cum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google