Eu nu am de ce sa ma plang de Loganul meu desi e dci iarna nu am avut probleme la pornire geamurile nu se aburesc si daca se aburesc se dezaburesc fara AC caldura baga ma declar multumit intradevar nu am cauciucuri de iarna pe ea si cand e putina mazga pe jos tre sa merg mai cu atentie.
Loganul iarna - dezamagitor?
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Postcauciucul de iarna se justifica la temperaturi de sub 7 grade celsius, cand materialul din care e facuta guma de vara se intareste si pa-pa aderenta. scheiss egal ca e zapada sau nu, la 6 grade pui gume de iarna, la 8 grade pui de vara
Eu in schimb am pus asa ceva (Vredestein Quatrac 2) si sunt foarte multumit. Nu se compara cu Kormoranele pe care le-am avut primii 40.000 km!
Comment
-
Originally posted by Pacco View PostAm fost recent la munte cu unul cu un Astra 2.0 dti,cauciucuri de iarna,si ningea rau,pe drum zapada,gheata,etc...o curba de 60 de grade eu stiu,cauciucuri de iarna,aprox 50 km/h,drept ne-am dus,nu a putut sa ia curba,ne-am urcat pe o bordura si ne-am oprit acolo cu a 2-a roata...
Revenind la subiect, nu mi se pare loganul dezamagitor iarna, cat a fost frig si a nins zilele astea am mers ceva cu masina, parbrizul se dezgheata destul de repede la fel si luneta daca mergi 2-3 km incepe sa bage si caldura, franele sunt si ele ok si desi am cauciucuri de vara la mers precaut si incet (cum e si normal pe conditii de iarna, gheata etc.) nu am avut nicio problema.Last edited by z1nedine; 5 January 2009, 13:05.
Comment
-
Eu n-am avut nici o problema de cand cu iarna asta. Masina porneste dimineata la prima cheie, se dezgheata parbrizu' destul de repede, n-am contorizat, caldura e suficienta tinand cont ca am 7 locuri, nu tremura nici cei din spate. Am fost si pe muntele Semenic si pe Muntele Mic, in ambele locuri fiind zapada, gheata, etc. si n-am avut nici o problema. Am cauciucuri de iarna SH dar isi fac treaba.
Comment
-
Originally posted by cosmin_ruz View Postsa va spun ce am patit! m-am dus sa alimentez si surpriza: nu am reusit sa desfac busonul. am scos-o din benzinarie si i-am dat roata vreo 10 min, dar nu am rezolvat nimic. acum ma rog sa se incalzeasca...dar ma declar tot MULTUMIT de loganul meu, iarna.
Vinovat am fost eu ca am spalat masina la spalatorie si a intrat apa.
Eu am dat cu spray de parbriz si s-a dezghetat.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
si eu sunt multumit de cum se comporta iarna...evident ca exista si pareri negative, dar sa ne gandim ca avem o masina de max 10000 de eur, si in banii astia nu gasesti ceva mai bun(ma refer strict la comportamentul de iarna). asa pot sa zic si eu ca am intrat la un prieten in masina iarna si aproape imediat s-a facut cald...dar omu are octavia...asa ca...atata timp cat nu stai sa astupi gaurile si sa izolezi chederele ca la vechiile dacii..e bine
Comment
-
Deocamdata,(avand in vedere ca e prima iarna petrecuta imptreuna)ma declar multumit de cum se comporta iarna.Pornire buna la -15 gradea,dezaburirea la fel,ce sa mai ca sa va dau un exemplu un Cielo si un Fiat Albea au pornit foarte greu la tempertaura aia.(cazul concret al unor 2 prieteni.)
Comment
-
un scartait
Salut! Am observat ca de vreo saptamana in interior se aude un scartait ciudat si enervant si la inceput nu-mi dadeam seama de unde se aude, dupa aia am observat ca daca pun pana pe bord pe mijloc sau ating parbrizul,nu se mai aude.Zgomotul asta se aude numai dupa ce se incalzeste in masina,cam dupa 5 minute dupa ce pornasc si se aude doar in mers,la inceput mai incat dupa care face mai tare destul de enervant. Se poate ca din cauza caldurii sa se dilate plasticul ala de bord si sa se atinga de parbriz peundeva? A mai patit cineva asa? (e prima iarna cu loganul e luata asta primavara 1.6 kiss)
Comment
-
Originally posted by Cristi_LCD View PostExact la fel am patit si eu . La PECO din Gradina Mare.
Vinovat am fost eu ca am spalat masina la spalatorie si a intrat apa.
Eu am dat cu spray de parbriz si s-a dezghetat.MiNnRuZ
Comment
-
Singura problema e ca ingheata usile din spate la frig mare si zapada.
Comment
-
la a mea nu prea a inghetat nimic pana acum(in afara de geamuri si oglinzi - dar asta o sa se rezolve cu un transplant )
ba..mi-a inghetat lichidul de spalat parbrizul, pe parbriz...am de iarna, dar de-ala mai ieftin...ma gandesc ca pe frigurile astea sa iau ceva mai bun
Comment
-
Originally posted by nicus View PostSau pui ALL-SEASON, care conform "specialistilor" nu sunt bune nici vara, nici iarna (poate primavara si toamna! ).
Eu in schimb am pus asa ceva (Vredestein Quatrac 2) si sunt foarte multumit. Nu se compara cu Kormoranele pe care le-am avut primii 40.000 km!
ia incearca pe o pista un contiwintercontact vs orice all-season. altii au incercat si alea de iarna au iesit mai bine pe zapada, alea de vara au iesit mai bine pe asfalt. acum fiecare crede ce vrea, ce-i zice dealerul, gandul propriu sau specialistii de la adac si de la firmele producatoare de anvelope, de exemplu. multi producatori recunosc ca all-season e un compromis comercial, dar de fapt nu bate nici o guma clasica pe anotimpul pt care a fost facuta. de fapt, majoritatea producatorilor seriosi nici nu mai fac all-seson...sau doar serii mici de productie.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment