Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aceiasi problema o am si eu.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Da cu spray lubrifiant pe cuiul pe care prinde "yala" de la usa si inclusiv in yala...vezi ca e un plastic care se roteste pe acel cui...daca mai face zgomot si dupa ce ai lubrifiat acel plastic inseamna ca ai vre-un surub slabit la macaraua de geam!
      Eu asa am rezolvat problema zgomotului din stalp si chestia asta trebuie facuta periodic ca mai ales in perioada cu praf iar apare greierasul
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Spray-ul ala minune nu lasa grasime si atrage praful? Intreb pentru ca nu suport grasimea pe masina.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Pai dupa ce-l folosesti trebuie sa stergi cu o carpa "imprejurimile" pentru ca o sa se prelinga! Poti folosi de exemplu un WD-40 si stergi zona vopsita si pragul daca s-a scurs pe acolo..la acel cui si "yala" poti sta linistit ca nu atrage praf sau alte chestii...nu mai mult decat este murdarie de obicei
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • @vitriol:
            WD-40 nu lasa grasime si in consecinta nu atrage nici praful. Dimpotriva, curata si protejeaza foarte bine. Eu asta-toamna am lubrefiat un lacat cu el. A fost plouat, nins, stat in ger, si functioneaza foarte bine. In plus, poti curata foarte bine cu el vaselina sau unsoarea excesiva.
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • Originally posted by darksid3 View Post
              Da cu spray lubrifiant pe cuiul pe care prinde "yala" de la usa si inclusiv in yala...vezi ca e un plastic care se roteste pe acel cui...daca mai face zgomot si dupa ce ai lubrifiat acel plastic inseamna ca ai vre-un surub slabit la macaraua de geam!
              Eu asa am rezolvat problema zgomotului din stalp si chestia asta trebuie facuta periodic ca mai ales in perioada cu praf iar apare greierasul
              Multumesc mult! Sper sa fie doar atat, sa nu am probleme la macara.

              Comment


              • Originally posted by luciandumitrescu05 View Post
                Salut. Intru si eu in vorba si admit faptul ca pe spate geamurile ingheata la Logan de 1,4 pe benzina chiar daca aerul e la 3 pe super cald. Eu mai observ si faptul ca se incalzeste mai mult la sofer la picioare decat in spate. Afara daca sunt -10 grade geamul nu se dezgheata din spate cu nici un chip. Am mers de curand 300 de km fara oprire si de abia s-a dezghetat dupa vreo 250 de km.
                Normal ca se incalzeste la picioare in fata si in spate nu pt ca nu are conducte de aer pe spate . Eu dau capacele aeratoarelor sa duca aerul spre geamul lateral si de dezgheata si in spate .

                Originally posted by florentin84 View Post
                trageti frana de mana iarna sau nu?
                ma refer strict la logan atunci cand il parcati (afara, in garaj....)
                exista posibilitatea sa inghete? a patit cineva?
                Eu o mai trag . Cand uit ca iarna nu este recomandabil . Dar nu mi-a inghetat pana acum , este a 3 a iarna de cand am Logan .

                Originally posted by Seba View Post
                sa iei un set de lanturi si o lopata cu tine...si-un prieten cu jeepan, sa te traga. vezi sa nu fie hyundai santa fe 2wd, ca-s multe din alea, dar nu-s "ce trebe". multi idiotii nu si-au dat seama ca au numai tractiune fata, deh, ei au gip
                Pai Seba aia cand si-au luat 2wd au crezut ca se refera la un sistem de ungere , probabl ca pleaca de la 2+2 .
                Last edited by FLORIN77; 9 January 2009, 14:54.
                B -X X - DDF x 2

                :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                Comment


                • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                  Exact la fel am patit si eu . La PECO din Gradina Mare.
                  Vinovat am fost eu ca am spalat masina la spalatorie si a intrat apa.
                  Eu am dat cu spray de parbriz si s-a dezghetat.
                  Eram pe 29 decembrie 2008, inainte de a pleca la un drum lung, m-am oprit la peco, bag cheia in buson, el catar! niiik! Prima reactie...supriza, caci nu vazuse apa de ceva saptamani. Nici ger asa aprig nu era (in jur de -3), apoi m-a bufnit rasul cand am realizat ca mai am doar vreo 3-4 L acolo...
                  Am cracanat buzele busonului si i-am dat cu spray la nas.
                  Sa se invete minte.
                  Si s-a prins flacaul! A devenit open mind.

                  In rest nu am avut probleme...
                  Cat despre carburatie...ma intreb si acum ceva.
                  Am incercat odata sa pornesc "bunica". Si nu mergea (era totul pus la punct! reglaje conform manualului, nu tu piese defecte, nimic). Dupa ce am luat toate posibilele variante la mana, dupa zeci de minute de nervi...a pornit! Ce descoperisem? Un dop de gheata pe tubulatura de evacuare...UFO!
                  Asadar...ma intreb si acum daca e posibil asa ceva, la alte masini...
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Salutare , a inceput masina sa traga pe stanga, nu cred ca sa imbatat ca ar fi tras si pe dreapta. Incerc sa merg pe linie dreapta si sunt nevoit sa ajustez directia non stop. Mai grav e ca trage stanga si cand vad ca drumul este inclinat inspre dreapta . Verificat presiune la gume de 2 ori , tot nimic ... aveti vreo idee sau o duc la service... inca sunt in garantie ... daca are ceva stramb se rezolva pe garantie sau poate sa ma usuce de banet?
                    For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                    Comment


                    • E posibil sa fi luat o groapa ceva si de aici pornesc urmatoarele:
                      -janta stramba = pune rezerva si vezi daca mai trage
                      -geometrie dereglata = daca tot trage dupa ce ai pus rezerva du-te la un service de roti si fa o geometrie, costa 70-80 lei.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • 70-80 ron? sau mii de lei?
                        For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                        Comment


                        • 700 000-800 000 lei vechi, 70-80 lei noi. Moneda statului Romania este leul, nu ron-ul.
                          Dar intai incearca sa pui rezerva si vezi ce se-ntampla.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • ok, mersi. in caz ca si cu rezerva e la fel si merg la serviceul dacia imi rezolva treaba pe garantie?
                            For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                            Comment


                            • Am fost si eu la ei tot cu problema asta (tragea dreapta) si ma luau la misto, cum ca dau in gropi ca nu stiu ce. Cand le-am zis ca masina a suferit in service o operatie pe garantie si au umblat si la cadrul motor (problema cu pierderea de ulei pe la distributie), au lasat capu'n jos si au rezolvat-o imediat. Dar la mine a fost "de la ei". Asa daca te te duci si spui ca trage stanga iti vor spune ca ei nu au nici o vina si ca ai luat o groapa (pe buna dreptate acum).
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • eu trag frana de mana mereu nu conteaza cat este de frig dar sa nu fie umezeala ca atunci are ce ingheta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google