Loganul iarna - dezamagitor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E prima data cand scriu pe forum. Dar nu pot sa nu o fac. Acum au fost -12 grade la Timisoara. Eu pana la lucru fac 10-15 minute. Daca e geamul inghetat pornesc AC si in 7 minute ai vizibilitate . Geamurile nu se aburesc. Daca pornesc imediat de pe loc, pana ajung la servici este cald de "se usuca nasul" ca sa-l citez pe un alt membru. Usile nu mi s-au blocat de la frig niciodata si porneste la "cheie". Atentie...masina mea are 90220 km!!!. Poate de aia nu mai afce mofturi

    Comment


    • Dimineata nu cred ca dai drumul la AC, ci la ventilatie, ca altfel nu se incalzeste asa repede.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • In mod normal a mea sta in garaj ceea ce nu-mi ridica nici o problema la pornire dimineata.Cand a ramas afara peste noapte(vb de iarna asta) si din intamplare a si nins si a fost si mai frig am tinut-o pornita vreo 20 min timp in care parbrizul s-a dezghetat complet iar dezaburirea spate mi-a permis sa razui foarte usor gheatza cu o racleta.Toate astea in treapta 3 de ventilatie si pe pozitia dezaburire geamuri.Vreau sa spun ca si temperatura din masina ajunsese la un nivel bunicel.In schimb scartaieli ale plasticelor pana s-a incalzit,frane si directie "mai ferme",ceva zgomot de disc la franare si probabil "marmelizarea" uleiului de cutie.In rest cauciucuri de iarna nu am si din cauza asta am mari probleme chiar si la franarea pe uscat(se comporta ca niste plastice).lichid de parbriz de -20 grade si in motorina un 2+2 antigeluire si ridicarea cifrei cetanice(cel putin asa scrie pe ambalaj).Pornirea foarte buna chiar si daca sta afara(bateria de 2 ani si jumatate).

        Comment


        • asta cu marmelada in loc de ulei de servo si din cutie e adevarata...cred ca e printre putinele lucruri pe care le am de mentionat dat nu ma plang...in functie de cat de ger a fost peste noapte, plimb levierul prin cutie cu ambreiajul calcat 1-2, 3-4...si il mai rup de se misca usor dupa aia. si daca mai porneste si motorul si invarte piesele in cutie...nema problem.
          dar servo ramane teapana pana la primele manervre mai ample cand se mai plimba si uleiul ala pe langa motor la caldurica...

          Comment


          • Originally posted by alindrgn View Post
            gandeste-te ca un accident se intampla intr-o secunda. daca nu esti atent, n-ai sanse. daca prin absurd e o masina de pe contrasens, iar tu te uiti dupa ea din plictiseala, o poti vedea daca se indreapta spre tine. si daca e sa vina unu din spate, daca il observi, nu ai ce sa ii faci. un prieten a patit-o. era cu un sierra brack, statea la semafor, si a vazut cum vine unu din spate, a stiut ca intra in el, si a tras frana de mana si a calcat frana de picior. evident ca portbagajul era pe bancheta din spate, si masina a papat-o rarul. si vezi si la tv accidente, in care soferul(victima) spune ca l-a vazut, a incercat sa il evite, dar nu a mai avut timp. si nu s-au ciocnit frontal, ci lateral. deci tot nu poti fii sigur in totalitate ca poti sa te feresti parerea mea
            Alin daca nu tragea nici frana de mana si nu calca pedala de frana eu zic ,ca portbagajul nu mai era pe bancheta din spate, poate il busea dar nu asa tare.Asa ceva am patit si eu; a pus ala din spate frana, l-am vazut cum vine spre mine si am luat picioarele de pe pedale. Dupa ce m-a plesnit m-a aruncat in fata vreo 2 metri si vreau sa spun ca mi-e nu mi s-a rupt decat spoiler-ul atat iar el avea masina varza. Poate si eu daca tineam frana calcata avea porbagajul pe scaunul pasagerului, dar asa am avut noroc.

            Comment


            • Peter Pan, sunt de acord cu tine. Asa stiam si eu de la fizica.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • teoria este una, practica este alta. nici alin nu a precizat daca in fata masinii mai erau alte masini, sau era prima la semafor si risca sa fie aruncat in intersectie, unde il luau altii in bot (facea ca titirezul)

                si eu am vrut sa comentez asupra postului respectiv, dar m-am abtinut, pentru ca nu este complet
                sigpic

                Comment


                • Loganul dezamagitor iarna? Pe asta chiar no cred. Daca cine imi zice ca exista vreo masina de serie care nu sufera din cauza ierni si are caldura in 2/3 min. de la pornire , il scuip in ochi. Sa fim seriosi. Loganul se comporta bine iarna, iar chestia cu zapada si gheata de pe drumuri, tine si de abilitatile noastre de soferi . Eu unul nu am avut probleme de genul baterie slaba, pornire grea , usi sau frana de mana inghetate , etc.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • Nici eu.
                    Deocamdata

                    Comment


                    • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                      teoria este una, practica este alta. nici alin nu a precizat daca in fata masinii mai erau alte masini, sau era prima la semafor si risca sa fie aruncat in intersectie, unde il luau altii in bot (facea ca titirezul)

                      si eu am vrut sa comentez asupra postului respectiv, dar m-am abtinut, pentru ca nu este complet
                      Ca sa eviti chestia asta (sa te arunce in masina din fata) mai bine pastrezi o distanta suficienta fata de cel din fata.

                      Comment


                      • Originally posted by Peter Pan View Post
                        Alin daca nu tragea nici frana de mana si nu calca pedala de frana eu zic ,ca portbagajul nu mai era pe bancheta din spate, poate il busea dar nu asa tare.Asa ceva am patit si eu; a pus ala din spate frana, l-am vazut cum vine spre mine si am luat picioarele de pe pedale. Dupa ce m-a plesnit m-a aruncat in fata vreo 2 metri si vreau sa spun ca mi-e nu mi s-a rupt decat spoiler-ul atat iar el avea masina varza. Poate si eu daca tineam frana calcata avea porbagajul pe scaunul pasagerului, dar asa am avut noroc.
                        mai avea masini in fata, nu era prima masina la semafor...si probabil de aia a calcat frana si a tras si frana de mana. ma rog...oricum vroia sa scape de ea, si asa i-a facut un bine
                        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                        Comment


                        • pe mine m-a ajutat la -9 fara probleme in maxim 3-5 minute dar fara sa am geamurile inghetate bocna ci doar acoperite de zapada am pregatit masina si s-a dezaburit si luneta fara probleme...am cauciucuri de iarna din noiembrie michelin nu am abs dar merge fara probleme iar pneurile de vara se recomanda a fi schimbatte cu iarna atunci cind temperatura scade sub 7 grade + nu la -7 pentru ca de la sub +7 cele de vara nu isi mai pot face treaba pierzindu-si propietatile si aderenta,in rest dezaburirea pe parbriz si jos ventilator 2-3 caldura maxim ca n-am ac. si dezaburire luneta si e ok,am uitat sa spun ca dau si la geamurile laterale sa vad in oglinzi mutand si pe aeratoarele laterale orientate catre geamuri si merge bine masina nebruscata bineinteles

                          Comment


                          • Yeah...crezi ca la 5 grC alea de vara chiar NU se mai poate circula, chiar nu se mai deplaseaza masina...
                            Eu imi iaiu gume de iarna cand voi simti nevoia, cand voi vedea ca soferii echipati cu gume de iarna merg caaaaat de cat OK in trafic.

                            Comment


                            • Nu poti sa stii care a fost situatia. Eu am patit iarna trecuta, eram oprit la trecerea de pietoni, in fata era o femeie care trecea strada. Aud un fasait si vad in oglinda cum vine tare din spate un berbec invartindu-se. Aia saraca mergea linistita pe zebra, nu l-a vazut pe berbec, care holbase ochii si se uita pierdut in fata. Am calcat si eu frana cat am putut, sa raman pe loc daca ma loveste - noroc ca s-a oprit in spatele meu, de-a curmezisul, fix la 90 de grade, altfel ala ma lovea exact cand tanti era in dreptul meu pe zebra.

                              Comment


                              • Dle....si s-a invartit si n-a franat cum trebuie pt ca nu a avut cauciuce de iarna....sa fim seriosi.
                                Iresponsabili se numesc acestia (sigur n-a fost atent, vara se aud scartaituri de roti, iarna se vad masini cum se intorc de-a doua)
                                Sunt multi care cred ca prin niste gume de iarna pot face minuni, isi pot permite sa calce limitele (vad des asta).
                                Am permis de 13 ani, am condus 12 ierni, va doresc ce am patit eu pana acum, indiferent de cauciuce sau masina, nici un eveniment.
                                Te bazezi pe masina, pe tine, pe tot, faci un calcul.
                                De obicei calculul e prost facut.
                                Last edited by Octavian; 4 January 2010, 00:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google