Am si eu o nelamurire in legatura cu circulatul iarna. Am masina din 2009, e Laureate si la prima ninsoare am observat ca a intrat abs-ul dar doar pe fata, spatele s-a blocat si cauta sa ma depaseasca pe lateral. Asa ar trebui sa faca in mod normal sau am abs doar pe fata?
Loganul iarna - dezamagitor?
Collapse
X
-
cauciucurile de iarna fac masina mai controlabila in conditii de iarna , si aici sper sa terminam cu discutiile despre cauciucuri si soferisme ...
parca thread-ul se numeste : Loganul iarna - dezamagitor? iar acest titlu nu se refera la cauciucuri
bafta si sa pastram limita decentei ...
Comment
-
Abs-ul il ai doar pe fata nu si pe spate.
Dar nu inteleg cum ti se blocheaza spatele si fuge cand franezi...Ca si eu am franat mai tare si a intrat abs-ul si nu sa blocat nimic sau sa imi fuga spatele.
Chiar azi pe la ora 18 ma intorceam de la Glina pe ninsoarea asta si venind pe cheiul Dambovitei spre Unirii am calcat de mai multe ori frana si la viteze de 50 60 de km ca sa vad cum actioneaza abs-ul si cum se comporta masina in astfel de cazuri....si se comporta IMPECABIL,fara sa fuga de cur sau de fata ,sau sa traga stanga /dreapta.
Am facut asta fara sa mai am masini pe langa mine si am mers pe centrul drumului ala de 4 benzi ce duce de la targ Vitan Autovit spre Mihai Bravu.
Comment
-
Originally posted by Octavian___31 View PostDle....si s-a invartit si n-a franat cum trebuie pt ca nu a avut cauciuce de iarna....sa fim seriosi.
Iresponsabili se numesc acestia (sigur n-a fost atent, vara se aud scartaituri de roti, iarna se vad masini cum se intorc de-a doua)
Sunt multi care cred ca prin niste gume de iarna pot face minuni, isi pot permite sa calce limitele (vad des asta).
Am permis de 13 ani, am condus 12 ierni, va doresc ce am patit eu pana acum, indiferent de cauciuce sau masina, nici un eveniment.
Te bazezi pe masina, pe tine, pe tot, faci un calcul.
De obicei calculul e prost facut.
dezamagitor ,foarte dezamagitor.
Comment
-
ABS doar pe fata. Buna chestia asta.
Faptul ca masina e dotata cu ABS nu exclude posibilitatea ca la o frana sa inceapa sa fuga spatele. Depinde enorm de mult si de drum, pozitia rotilor, gradul de inclinatie a drumului, etc. Ca exemplu: mi-e mi-a fugit fundul masinii in mers normal la 30 la ora fara frana. A atins una din rotile spate o denivelare, pe jos era polei si s-a gandit masina ca ar fi bine sa-mi creeze putine palpitatii . Aceeasi chestie se poate intampla si pe frana cu mult mai usor pentru ca rotile motoare nu mai trag ca sa echilibreze masina. Apropo chestii d-astea am vazut si la masini cu zvastica.Last edited by Cristi_LCD; 4 January 2010, 09:21.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Greutatea Loganului este in mai mare parte pe puntea fata. La o frinare greutatea masini vine simai in fata, ca urmare la o curba daca fortezi prea tare spatele fuge. Daca frinezi fuge si mai tare. Zapada accentuaza toate asta.
Dar sa revin si sa fiu on topic.
Fiecare masina in timpul ierni necesita o atentie mai mare decat vara. Trebue verificat mai des nivelul de solutie spalat parbriz, starea stregatoarelor, becurile s.m.d. Eu zic ca Loganul nu este nici mai slab nici mai bun decat majoritatea masinilor. In timpul ierni trebuie condus cu atentie mult mai mare nu numai la masina ci si la alti participanti. De geaba am prioritate daca celelalt urca cu masina pe bancheta din spate pentru ca na putut sa opreasca la timp.
Comment
-
Originally posted by Octavian___31 View PostDle....si s-a invartit si n-a franat cum trebuie pt ca nu a avut cauciuce de iarna....sa fim seriosi. [snip]
Comment
-
Asta da, mi-a placut finalu, asta vroiam sa spun si eu de vreo doua posturi incoace, ai sintetizat foarte bine in cateva cuvinte dar daca incalti un bou cu ghete, tot bou se cheama ca e...
Sunt 100% de acord cu gumele de iarna (trebuie sa fii cretin sa le refuzi), dar parca prea multi boi echipati corespunzator pe drum...
Comment
-
pentru cei care cred ca au abs doar pe fata v-as recomanda sa desfaceti un tambur de la o masina cu abs si unul de la o masina fara abs... si sa va convingeti ca cele cu abs au niste santuri in plus ...
Comment
Comment