am verificat traseul firelor si nu este ros -de la senzor la intrarea in copexul de deasupra. daca as sti sigur ca de acolo e problema as desface si izolatia sa analizez mai bine firele. masina am pornit-o si fara mufa in senzorul de apa si degeaba. ma gandesc ca a aparut vreo eroare si pana nu o sterg din computerul masinii o sa imi semnalizeze in continuare..... sau ma insel?
Bujii Incandescente - Logan Diesel
Collapse
X
-
tot la o eroare de soft ma gindeam si eu. in septembrie am activat CB ( eu am preference), si ma gindesc sa nu fie de acolo. in rest nimic, porneste bine. azi am circulat mai mult pin oras si s-a aprin martorul abia dupa vreo jumatate de ora de mers. ramin la parerea ca ori e de la soft ori vreun fir imi face figuri pe undeva si la trepidatii il semnalizeaza.
daca gasesti rezolvare spine-mi si mie te rog.
sarbatori fericite!!! La multi ani!!!!!
Comment
-
In mod sigur nu este de la activarea CB. Despre ce soft e vb.?!?
Daca masina este pana in 2007 este apa in filtrul de motorina - remediere, scoate senzorul curata-l si baga-l la loc.
Daca masina este din 2008...nu e vb de apa in filtrul de motorina, pentru asta se aprinde iconita dedicata!
Toate bune !Mai este mult pana departe ...sigpic
Comment
-
a mea e euro 4. nu am apa in filtru- verificat, purjat, curatat.
@yody si mie imi facea la fel. se aprindea, se stingea fara vreo regula. in ultimii 150 de km nu s-a mai stins deloc. ma gandesc cu teama la sistemul de injectie. am mai vazut un logan euro 4 care avea martorul aprins in bord si in cateva mii de km i-au picat injectoarele (ponea greu ce e drept). faza e ca la mine masina merge impecabil. sa nu mai vorbesc de pornire...la -15 mi-e drag de ea.... ;))
Comment
-
salut eu am alta problema cad pun contactul nu se aprinde martorul de bujie incandescenta in ultima vreme trebuie sa il pun de 10-15 ori ca sa se aprinda !!! am schimbat releul de bujie incandescenta si am verificat tot circuitul ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat????[B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV
Comment
-
am scanat cu ddt2000 si mi-a gasit mai multe erori. le-am sters apoi am pus contactul si am scanat din nou:
Vehicle with 1 failures
Injection - DCM12 - L4C31 - v2.8 Failures detected
Water in Fuel Condition
chestia e ca am purjat filtrul si nu aveam gram de apa. sa umblu pe traseul filtrelor? sunt oare in scurt?? cu mufa scoasa nu ar trebui sa se aprinda nu?
Comment
-
salut! am observat zilele asteaca nu s-a mai aprins martorul decit dupa ce s-a incalzit motorul. repet, nu am probleme cu pornirea. am alimentat din nou, s-o vedea ce se intimpla dupa ce consum mototrina veche din rezervor.
tavinush deunde ai luat softul de diagnoza, ma intereseaza si pe mine?
Comment
-
eu am fost la test cu ea dupa ce am verificat toate mufele , buljiile si am schimbat si releul de bujii incandescente si mi-au spus ca da o eroare de scurt undeva!!!! acum trebuie sa mai mai chinui cu ea pana vine electricianul sa verifice toate circuitele!!!![B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV
Comment
-
salut! ]n ultima perioada, martorul s-a aprins din ce in ce mai greu.se aprinde dupa 10-15 min de mers. Nu stiu ce sa zic, daca era scurt pe undeva trebuia sa se aprinda de la pornire, daca era apa la fel.de pornit imi porneste bine, fara probleme mai ales pe vreme rea.
Comment
-
cred ca am descoperit problema cu martorul aprins din bord. la o verificare amanuntita am descoperit un inel de ulei si motorina in jurul unei bujii. cind am vrut s-o desfac sa vad ce e cu ea am constatat cu stupoare ca era desfacuta.
am scos bujia si am inlocuit-o cu alta si sunt curios sa vad maine daca se mai aprinde martorul in bord. este posibil sa trebuiasca stearsa eroarea din calculator?
Comment
Comment