Bujii Incandescente - Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii Incandescente - Logan Diesel

    Astazi am facut revizia de 60.000km la lognul meu diesel 65cp si pe tester a tescoperit 2 buji incandescente care nu functionau in parametri normali. Mentionez ca de ceva vreme cand era frig dimineata invartea 2-3 secunde in plus ca sa poneasca deci ma asteptam sa am probleme cu bujiile. Dupa ce a vazut pe tester ca sutn probleme la bujiile incandescente a venit cu un aparat de masura si a masurat rezistenta(ohmi) pe fiecare bujie. Cele 2 buji defecte aveau rezistenta 202ohmi respectiv 39ohmi iar cele care au zis ca sunt bune aveu undevala injur de 8-10ohmi. Am inlocuit cele 2 buji acum astept sa vad cum porneste la rece. Am luat cele 2 buji defecte acasa si leam alimentat la 12V, se inalzesc amandoua dar varful nu devine incandescet. Acum va intreb oare chiar erau defecte s-au m-au pacali vagabonti astia de la service? O bujie a costat 90RON.

  • #2
    Bujia incandescenta se numeste asa pentru ca trebuie sa devina vizibil incandescenta atunci cand este alimentata. Am vazut proba la bujii la un Ford, si chiar se inroseste varful. Mai multe nu stiu.
    P.S. Depinde si de amperajul cu, care ai alimentat bujia... poate de aia nu se inroseste!

    Comment


    • #3
      deci 4x90 ron huh
      ce firma is bujiile originale si ce tiau montat ei?
      sigpic

      Comment


      • #4
        CAM ASA SE VERIFICA DACA ESTE BUNA:::::Se ia un fir si se pune un capat pe + de la baterie si unul pe capatul bujiei (asta dupa ce in prealabil s-a scos caciulita de pe ele), daca la atingerea firului de capatul bujiei apar mici scantei atunci bujia este buna, daca nu trebuie schimbata.

        Comment


        • #5
          Nu scrie pe ele ce firma sunt. Alea noi erau de origine pe cutie scria in franceza piesa de origine si sigla renault.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Flipper View Post
            Am luat cele 2 buji defecte acasa si leam alimentat la 12V, se inalzesc amandoua dar varful nu devine incandescet. Acum va intreb oare chiar erau defecte s-au m-au pacali vagabonti astia de la service? O bujie a costat 90RON.
            Pai daca e bujie incandescenta...logic ca varful ei trebuie sa devina rosu...trebuie sa incalzeasca camera din cilindru pentru motorina.(MAC=motor cu aprindere prin compresie)
            Deci daca nu sa incins bujia in asa fel incat sa devina varful ei rosu e clar ca e defecta.
            Last edited by SUPERCAR; 12 December 2009, 14:49.

            Comment


            • #7
              @Supercar pai daca le-a luat in casa si le-a alimentat la un transformator de 12V cu 10-20A sau la o baterie descarcata, normal ca nu se inroseste varful. Ce nu stiu stiu si as vrea sa aflu este de ce se strica?

              Comment


              • #8
                Ce ma nedumereste pe mine de ce una are rezistenta de 202ohi si una de 39ohi? Ce e drept nu leam alimentat la o sursa de 12V puternica care sa furnizeze curent suficient ca sa se inroseasca dar amandoua s-au incalzit la fel de tare.

                Comment


                • #9
                  am auzit pe cineva care si-a pus bujii beru. a mai schimbat cineva? de care si-a pus?

                  Comment


                  • #10
                    daca valorile date de tine sunt reale atunci da sunt defecte.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by uratzelul_flo View Post
                      CAM ASA SE VERIFICA DACA ESTE BUNA:::::Se ia un fir si se pune un capat pe + de la baterie si unul pe capatul bujiei (asta dupa ce in prealabil s-a scos caciulita de pe ele), daca la atingerea firului de capatul bujiei apar mici scantei atunci bujia este buna, daca nu trebuie schimbata.
                      am incercat 3 cu firu si nu a dat scanteie niciuna. Sa fie arse toate?

                      Comment


                      • #12
                        asa s-ar parea ,dar poti sa legi si un bec in serie cu bujia si vezi daca se aprinde

                        Comment


                        • #13
                          dupa ce ti-au schimbat bujiile incadescente,pe cele noi le-au mai probat?...sa nu fie ceva pe electrica si sa nu iti ajunga suficient curent la ele,bujiile cum erau cele care le ai in mina acum(scoase)sunt curate sa nu aiba taciune pe ele,astept un pm referitor la problema asta....stima all!!!
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #14
                            cum adica sa nu ajunga suficient curent la ele?nu stiam ca instalatia electrica ce duce la bujii are variator de tensiune

                            Comment


                            • #15
                              Daca acum iti porneste masina in mod normal insemna ca de acolo e problema ... in mod normal o bujie pentru diesel se arde si nu mai funtioneaza .... acum nu stiu ce sa iti zic despre noile buji rapide cu senzor de temperatura ... sau mai bine zis controlate cu senzor de temperatura .. oricum rezistenta de 202 ohm pare cam foarte mare pt ceva care se incalzeste pana la incandescent .
                              sigpicBIKER INSIDE

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google