Astazi am facut revizia de 60.000km la lognul meu diesel 65cp si pe tester a tescoperit 2 buji incandescente care nu functionau in parametri normali. Mentionez ca de ceva vreme cand era frig dimineata invartea 2-3 secunde in plus ca sa poneasca deci ma asteptam sa am probleme cu bujiile. Dupa ce a vazut pe tester ca sutn probleme la bujiile incandescente a venit cu un aparat de masura si a masurat rezistenta(ohmi) pe fiecare bujie. Cele 2 buji defecte aveau rezistenta 202ohmi respectiv 39ohmi iar cele care au zis ca sunt bune aveu undevala injur de 8-10ohmi. Am inlocuit cele 2 buji acum astept sa vad cum porneste la rece. Am luat cele 2 buji defecte acasa si leam alimentat la 12V, se inalzesc amandoua dar varful nu devine incandescet. Acum va intreb oare chiar erau defecte s-au m-au pacali vagabonti astia de la service? O bujie a costat 90RON.
Bujii Incandescente - Logan Diesel
Collapse
X
-
Bujia incandescenta se numeste asa pentru ca trebuie sa devina vizibil incandescenta atunci cand este alimentata. Am vazut proba la bujii la un Ford, si chiar se inroseste varful. Mai multe nu stiu.
P.S. Depinde si de amperajul cu, care ai alimentat bujia... poate de aia nu se inroseste!
-
CAM ASA SE VERIFICA DACA ESTE BUNA:::::Se ia un fir si se pune un capat pe + de la baterie si unul pe capatul bujiei (asta dupa ce in prealabil s-a scos caciulita de pe ele), daca la atingerea firului de capatul bujiei apar mici scantei atunci bujia este buna, daca nu trebuie schimbata.
Comment
-
Originally posted by Flipper View PostAm luat cele 2 buji defecte acasa si leam alimentat la 12V, se inalzesc amandoua dar varful nu devine incandescet. Acum va intreb oare chiar erau defecte s-au m-au pacali vagabonti astia de la service? O bujie a costat 90RON.
Deci daca nu sa incins bujia in asa fel incat sa devina varful ei rosu e clar ca e defecta.Last edited by SUPERCAR; 12 December 2009, 14:49.
Comment
-
Originally posted by uratzelul_flo View PostCAM ASA SE VERIFICA DACA ESTE BUNA:::::Se ia un fir si se pune un capat pe + de la baterie si unul pe capatul bujiei (asta dupa ce in prealabil s-a scos caciulita de pe ele), daca la atingerea firului de capatul bujiei apar mici scantei atunci bujia este buna, daca nu trebuie schimbata.
Comment
-
dupa ce ti-au schimbat bujiile incadescente,pe cele noi le-au mai probat?...sa nu fie ceva pe electrica si sa nu iti ajunga suficient curent la ele,bujiile cum erau cele care le ai in mina acum(scoase)sunt curate sa nu aiba taciune pe ele,astept un pm referitor la problema asta....stima all!!!sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Daca acum iti porneste masina in mod normal insemna ca de acolo e problema ... in mod normal o bujie pentru diesel se arde si nu mai funtioneaza .... acum nu stiu ce sa iti zic despre noile buji rapide cu senzor de temperatura ... sau mai bine zis controlate cu senzor de temperatura .. oricum rezistenta de 202 ohm pare cam foarte mare pt ceva care se incalzeste pana la incandescent .sigpicBIKER INSIDE
Comment
Comment