Incalzire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzire

    Laureate, 1.5, 2007.
    Pe timp rece nu imi baga caldura cat ar trebui, putin face ca sa nu mor de frig dar nici ca sa imi fie foarte bine. Niciodata nu mi s-a ridicat mai mult de doua linii. Sa fie oare problema la calorifer sau termostat? Cred ca imi aduc aminte, odata pe timp de vara parca am vazut 4 linii si atat.
    Laureate 1.5 Turbo Diesel Intercooler

  • #2
    Daca ai butonul de caldura pus la rosu maxim, cred ca e de la calorifer ; tot diesel am, nu se incalzeste apa mai mult de 2 linii, dar caldura in habitaclu imi baga la greu.

    Comment


    • #3
      Pozitioneaza ventilatorul la 2 sau 3 si n-o sa mai stai in masina de cald. Eu am MCV si il tin la 1, max 2 si pot sta si-n tricou la -5 grade.

      Comment


      • #4
        La mine e la fel, in primele 3-4 minute nu vine caldura, dar apoi e ok, o las cam 5 minute pe maxim si o opresc sau o dau pe mai putina caldura (am prietena friguroasa )

        Comment


        • #5
          in primele 5 minute cam asa nu prea e cald aerul...dar dupa aia....cred ca dupa vreo 10 minute...e aer foarte cald...si sse incalzeste foarte bine...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Goemon
            Laureate, 1.5, 2007.
            Pe timp rece nu imi baga caldura cat ar trebui, putin face ca sa nu mor de frig dar nici ca sa imi fie foarte bine. Niciodata nu mi s-a ridicat mai mult de doua linii. Sa fie oare problema la calorifer sau termostat? Cred ca imi aduc aminte, odata pe timp de vara parca am vazut 4 linii si atat.
            asa la dci,cel mult mai tot timpul ai 2 linii la temp apa,dar daca schimbi pe la 3500rpm cateva minute prin oras il duci la 4 linii
            cat despre caldura din masina sa stii ca dci-ul face caldura un pic mai greu fata de benzinare,asa ca iti recomand daca vrei caldura repede inchizi recircularea aerului din afara(asta cateva minute ca apoi ti se aburesc geamurile daca uiti aia acolo) si dai pe treapta 1 sau 2 la ventilator.

            Comment


            • #7
              dar daca da pe treapta 4 ce are????

              sigpic

              Comment


              • #8
                @goemon: asa sunt dci`urile se incalzesc greu. La mine daca pozitionez ventilatorul la 3 baga o caldura de te da afara din masina.
                Nu Conduce Niciodata Mai Repede Decat Ingerul Tau Pazitor Poate Zbura!!!

                Comment


                • #9
                  O viteza mai mare a ventilatorului inseamna un debit (volum circulat intr-o anumita perioada de timp ) mai mare de aer ( incalzit) introdus in habitaclu. Acest volum, in crestere !, nu poate ramane in totalitate in habitaclu, pentru ca s-ar crea o presiun f. mare, el este eliminat prin spatele masinii,creindu-se un curent in interior ,care , la nivelul pielii, da o senzatie de disconfort termic. O viteza mai mica a ventilatorului permite ca aerul incalzit introdus sa ramana o perioada mai mare de timp in habitaclu.
                  Totodata, aerul care e trecut de ventilator ,printre aripioarele radiatorului incalzit de apa de la motor, cu o viteza mai scazuta, are timp sa preia o cantitate de caldura mai mare,pe care o va introduce in habitaclu.

                  Q.E.D. !

                  Comment


                  • #10
                    da interesanta teoria ta CRISX , si eu cand plec de acasa dau al 1 cand ajunge la 2linii ii dau la 4 ptr 2-3 mi si dupaia cobor la 2

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      @Goemon: Nici in primele minute de functionare a masinii nu vine caldura? Atunci e stricata si inclazirea electrica, dar trebuie totusi verificate sigurantele.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Pai nu prea e teorie.. ), asa si este , vreti ecuatiile diferentiale care demonstreaza asta? P:P
                        Bafta
                        Don't touch! Never ever steal
                        Unless you're in for the kill

                        Comment


                        • #13
                          .

                          Va multumesc din suflet pentru raspunsuri. Eu pana voi face o verificare la reprezentanta, voi da ventilatorul pe viteze mai mari, 2 sau 3.
                          In primele minute de functionare chiar daca nu are nici o linie, are tendinta de a baga ceva cald. Dupa ce apar liniile cele doua, ea baga ceva dar nu asa mult. Eu trec de 2000 de ture cam rar. Cand dau pe aer conditionat, asta are doar calitatea de a dezaburi geamurile urgent dar In nici un caz sa faca mai multa caldura.
                          Laureate 1.5 Turbo Diesel Intercooler

                          Comment


                          • #14
                            off tipic...Goemon eu spun sa treci mai des de 2000 de ture (cam pana la 2500-2800) sa nu ai probleme cu turbina mai tarziu...
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Goemon
                              In primele minute de functionare chiar daca nu are nici o linie, are tendinta de a baga ceva cald. Cand dau pe aer conditionat, asta are doar calitatea de a dezaburi geamurile urgent dar In nici un caz sa faca mai multa caldura.
                              Tendinta de a baga aer cald e de la rezistentele electrice pe care le are pentru a baga caldura pana se incalzeste motorul. Cand dai pe AC aerul se mai raceste un pic, pentru ca se combina aerul cald de la motor cu cel rece de la AC si da un aer caldut. Numai pe masinile care au clima automata se incalzeste aerul cand pornesti AC.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google