las ca le stii tu pe toate si pentru noi inginerule
Manifestarile ABS-ului
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by CataFOF View Postmacar noi avem abs , il decuplam cum vrem si cand vrem
totul sa pornit cand sa zis ca mareste distanta de franare , nu ca nu e bun de nimic.
are si avantaje si dezavantaje , dar voi parca sunteti teleghidati , nu se poate discuta cu voi .
Comment
-
Repartitia aia de car vorbiti voi o face din blocul hidraulic comandat de calculatorul ABS. Cum sa mai distribuie daca ii scoateti siguranta. Daca o sa scoateti siguranta practic o sa aveti masina fara ABS, dar si fara repartitor punte spate.
Crede-ti-ma stiu despre ce vorbesc. Lucrez cu ele toata ziua.
Originally posted by madi View PostSigur EBD-ul (electronic brake ditribution)" lucreaza" cu siguranta scoasa. Lucreaza sa puna siguranta la loc.
Dca tot este asa de sigur, sti ce e ala EBD???
Sti unde este plasat pe autovehicum???
Si ce te face sa fi asa de sigur?
Comment
-
Originally posted by madi View PostSigur EBD-ul (electronic brake ditribution)" lucreaza" cu siguranta scoasa. Lucreaza sa puna siguranta la loc.Sau suna la vocea clientului?
"Alo sunt eu EBD-ul care l-ati montat voi pe Logan. Unde pun siguranta sa pot si eu sa functionez? "Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Originally posted by @nvidia View PostCred ca Dacia ar trebui sa faca niste teste la reprezentantele din tara in niste poligoane ,cum si cu ce se mananca sistemele astea de siguranta, ca multi "e dati "jos de pe tractor si s-au suit in logan.
Comment
-
Originally posted by crull View PostPai daca ai ABS acum nu apesi la fund pedala de frana, ci franezi la limita ruperi adeentei iar in momentul in care nu ai apreciat bine forta necesara aplicata pedalei de frana atunci te ajuta ABS ul. Am observat la multi gandirea asta ''am ABS franez fara frica''.
In caz de urgenta chiar ca te doare la banana, adica bagi frana la podea.
Restu faci cat poti din volan.
Nu esti tu mai destept ca abs-ul sa stii ce presiune sa impui la pedala de frana, de asta e abs-ul...
Si DA, chiar asa trebuie facut: am ABS, franez fara frica, nu ingheata rotile si sa pierd controlul asupra directiei.
Oricum pe timp de iarna (zapada) un sofer experimentat se bazeaza mai mult pe frana de motor (si la dizal) si nu intra la disperare decat daca situatia chiar o cere.
Comment
-
Originally posted by CataFOF View Postmacar noi avem abs , il decuplam cum vrem si cand vrem
........................
N-am putut trece de el si a trebuit sa rup frana. Am avut noroc ca am avut control la directie , adica stiam asta, il injuram de neamuri in timp ce franam si corectam din volan.
In mod normal puteam corecta din frana de motor, data fiind distanta scurta am preferat varianta nesimtita (sa rup frana).
Da, NU s-a oprit, dar am redus viteza fara sa ma rasucesc cu ea (manevram si din volan, greu de aratat).
Desigur ca apoi l-am luat pe banda 1 si mi-am vazut de drum.
Originally posted by darksid3 View PostTe bazezi pe frana de motor daca ai tractiune fata...cu tractiune spate, fix in sant te duci la frana de motor
Se conduce un pic (putin spus) altcumva tractiunea spate pe zapada.
Hai sa ramanem la Logan.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostGresesti lamentabil.
In caz de urgenta chiar ca te doare la banana, adica bagi frana la podea.
Restu faci cat poti din volan.
Nu esti tu mai destept ca abs-ul sa stii ce presiune sa impui la pedala de frana, de asta e abs-ul...
Si DA, chiar asa trebuie facut: am ABS, franez fara frica, nu ingheata rotile si sa pierd controlul asupra directiei.
Oricum pe timp de iarna (zapada) un sofer experimentat se bazeaza mai mult pe frana de motor (si la dizal) si nu intra la disperare decat daca situatia chiar o cere.
Am testat si la alta masina dotata cu abs chestia asta, si la aia la fel distanta de franare era redusa daca franam cu ''simt'' si ABS ul intra foarte putin decat daca apasam frana la fund si facaea hrr hrrr hrrrrrrr.
Comment
Comment